Ugrás a kommentre

Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje:

Ha valakit érdekel: most 22 ezer helyett csak 12 ezer a játék a PS Store-on. Azért nem semmi, hogy lassan egy éves program lesz, és még teljes áron húsz fölött van. Ebből is látszik, hogy jól hajtotta az EA szekerét.

Hozzászólás ideje:
16 perccel korábban, Dzséjt írta:

Ha valakit érdekel: most 22 ezer helyett csak 12 ezer a játék a PS Store-on. Azért nem semmi, hogy lassan egy éves program lesz, és még teljes áron húsz fölött van. Ebből is látszik, hogy jól hajtotta az EA szekerét.

Engem baromira érdekel. Ez tényleg jó ár, de most annyi játékom van ps4-en hogy mire végzek velük lesz ez 6000 ft is.

  • 4 héttel később...
  • 3 héttel később...
  • 2 héttel később...
Hozzászólás ideje:

Már Kashyyyk-on vagyok, a játék marha jó eddig. Tényleg Uncharted, illetve Tomb Raider beütéseket vélek felfedezni.

Viszont ami elképesztően kiábrándító az a mentési rendszer. Aki ezt kitalálta örök életre arra kéne itélni hogy már lejátszott meccseket újra és újra játszon végig.

Pl az előző bolygón(tán Zero) mikor visszatérek a Mantishoz hogy mehetünk Kashyyyk-ra le kell győzni egy At-St-t. Az Erővel viszavágtam rá a rakétákat amiket killött és megmurdelt. Bementem a Mantisba kicsit járkáltam majd lekapcsoltam a játékot hogy majd folytatom. Ez volt tegnapelött. Tegnap hazaérek, indítom a játékot, és több évtizedes játékos múltam alapján arra számítok(hisz a játékok 99,5%-ában így is történik), hogy mivel videó is volt hogy a Mantisban folytatódik a játék, ki kell választanom Kashyyykot és mehetünk. Legnagyobb megdöbbenésemre és bosszúságomra nem ez történt hanem az utolsó Meditációs pontról(amik tulajdonképpen a játék mentési helyei) indult el, és ÚJRA le kellett győznöm az AT-St-t.

Borzalmasan kiábrándító az ilyen húzás. Már egyszer megtettem volt egy sikerélmény, erre mint a pofánrúgás jött ez.

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de ha legyözök valamit egy játékban akkor mentsen már automatán a játék és UTÁNA induljon el, mert így baromi frusztráló.

Na mondom ok legyünk túl rajta túlmentem a pályán, jött Kashyyyk.  Itt ugyanez. Ha megmurdelsz visszarak valami ezeréve otthagyott meditációs pontra és megint le kell győznöm a birodalmiakat akiket már ezerszer kinyírtam. Sőt Respawn-olja őket. Ha el merem menteni a játékot a meditációs pontoknál a korábban legyőzött ellenfeleket újra le kell gyűrni. Kiábrándító és elveszi a játék élvezetét.

Főleg hogy a The Last of Us 2- ben zseniálisan lett megoldva a mentési rendszer.

Jelenleg ott tartok hogy egy mentési pont után nem tudok átjutni visszafele egy szutykos helyen mert a keverőlapátokat a BD 1-el megállítattam, de visszafele nem tudok rájuk ugrani mert messze vannak. Azaz ha nem tudok átjutni törölnöm kell a játékot mert esélyem sincs továbbjutni a mentési rendszer ostobasága miatt.

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)
8 órával ezelőtt, Frenkie írta:

Kiábrándító és elveszi a játék élvezetét.

Főleg hogy a The Last of Us 2- ben zseniálisan lett megoldva a mentési rendszer.

Jelenleg ott tartok hogy egy mentési pont után nem tudok átjutni visszafele egy szutykos helyen mert a keverőlapátokat a BD 1-el megállítattam, de visszafele nem tudok rájuk ugrani mert messze vannak. Azaz ha nem tudok átjutni törölnöm kell a játékot mert esélyem sincs továbbjutni a mentési rendszer ostobasága miatt.

 

Egyet értek, én is rühellem ezt a Dark Souls like játékmenetet, de mivel a DS-ek sikeresek így orrba-szájba ezt pakolják egy csomó játékba, ami nem is érdekel addig amíg a 300adik akármilyen RPG-ben is ilyen a rendszer, de szerintem egy ilyen széles körben kedvelt franchise játéka esetében nem kellett volna ezt a mechanikát alkalmazni. 

Egyébként még benne foglaltatik a mechanikában az is, hogy ha meghalsz egy ellenféltől akkor "annál marad" az XP-d, ha a visszaúton meghalnál mielőtt azt az ellenfelet megtámadnád akkor bukod azt az XP-t ami "nála volt" az előző halálod okán. 

Azzal szerencsére sikerült némiképp áthidalni a "problémát" hogy ha leteszed leggyengébb nehézségi fokra (ezt amúgy játék közben is akármikor változtathatod) akkor nem nagyon okoz gondot kinyírni akár többször is az ellenfeleket.

 


Ha jól emlékszem a lapátokra semmiképp nem ugorhatsz fel visszafelé max. cheattel, más irányba kell visszajutni, a térkép mutatja sárgával (ha jól emlékszem) azokat a helyeket amelyek felé el tudsz menni de még nem voltál. Esetleg az is lehet, hogy azon a pálya részen amit be tudsz járni van valahol egy BD-1 fejlesztés amivel megtudod nyitni az eddig zárt utat.

Szerkesztve: - Darth Cupsy
Hozzászólás ideje:

Én ki nem állhatom a Dark Souls játékokat. Pont a nehézségük miatt pár óra  után mindegyiket abbahagytam. Itt viszont sose akadtam el. Még legnehezebb fokozatban is elég jól lehet szerintem haladni. Visszajutni meg mindig vissza lehet a Mantishoz. Ha az egyik útvonalon nem megy másikat kell keresni. A mentési rendszer sose akaszt el.

Hozzászólás ideje:
55 perccel korábban, Darth Cupsy írta:

Egyébként még benne foglaltatik a mechanikában az is, hogy ha meghalsz egy ellenféltől akkor "annál marad" az XP-d, ha a visszaúton meghalnál mielőtt azt az ellenfelet megtámadnád akkor bukod azt az XP-t ami "nála volt" az előző halálod okán. 

Nekem sem volt bajom a mentési rendszerrel a fentebb kiemelt részt leszámítva. Nehezebb fokozaton volt párszor, hogy random fejvadász megtalált miközben csak járkáltam a pályán fel-alá (és ilyenkor rendre nem mentegettem, csak ha életet is kellett töltenem), és volt egy fajta fejvadász, amivel nagyon nem voltam kibékülve (az a neked rohanós fajta). Na, ha belefutottam egy ilyenbe, úgy hogy egy fél órája nem mentettem nagyon fel tudott baszni, főleg ha időspórolás miatt egy másik utat választottam, ahol közben meghaltam. Nem volt sok ilyen, (talán az első végigjátszáskor egy se), de amikor volt, akkor idegállapotba tudtam lépni

Hozzászólás ideje:

Hát mindenki más, én rohadtul nem szeretem ha valamin átjutok utána még egyszer meg kell csinálni, volt hogy hetekre hanyagoltam játékot, mert messze volt az utsó mentési pont sőt valamelyiket nem is folytattam. Egyszerűen frusztrál az egész ennél is az volt, hogy azt vettem észre magamon, hogy nem ezt a nagyszerű játékot élvezem, csodálom, hanem folyamat azon stresszelek, hogy úristen nehogy meghaljak, nehogy meghaljak a következő ellenfélnél mert akkor visszadob a halál f*szára, esetleg még az eddig keservesen megszerzett XP-m is bukom, aztán így rájöttem, hogy ennek így nincs értelme sem a látványra sem a storyra sem semmire nem tudok figyelni rendesen, úgyhogy büszkeséget félretolva leraktam a "story" nehézségre aztán úgy már élvezhető volt a számomra.

Hozzászólás ideje:

Én rühelltem ennek a játéknak a mentési rendszerét. Lehet, hogy súlya van a halálnak - bár elég sokat játszom, és a hagyományos mentési rendszerrel sem éreztem azt, hogy vidám dolog, ha meghalok -, de az automatikus mentés nem csak azért jó, mert ment, ha elfelejtenél te menteni, hanem olyankor is, amikor például egy bug vagy crash miatt veszik oda minden. Én akkor játszottam vele először, amikor még egy patch sem volt hozzá, és bizony akadtak olyan esetek, amikor a hibák miatt ment a levesbe a mentésem, mert félórája nem volt egy mentési pont sem, de már sok mindent megcsináltam ezalatt, olyan dolgokat, amik után más program már mentett. Aztán crashelt a játék. Én meg happy lettem. Happy-happy-happy.

Szóval, ha nem is állandót, de azért néhány automentést betehettek volna, például olyan helyekre, mint az az AT-ST legyőzés vagy legalább a küldetések végén. Amúgy én rászoktam arra, hogy akárhányszor meditációs pontot látok, akkor azonnal rácsüccsenek. Tök mindegy, hogy fél perccel vagy ötven perccel azelőtt mentettem.

 

9 órával ezelőtt, Frenkie írta:

Jelenleg ott tartok hogy egy mentési pont után nem tudok átjutni visszafele egy szutykos helyen mert a keverőlapátokat a BD 1-el megállítattam, de visszafele nem tudok rájuk ugrani mert messze vannak. Azaz ha nem tudok átjutni törölnöm kell a játékot mert esélyem sincs továbbjutni a mentési rendszer ostobasága miatt.

Ez nem a mentési rendszer hibája, csak te próbálsz rossz irányba menni. A játék pályái úgy vannak felépítve, hogy folyton előre kelljen haladni, amíg el nem érsz - általában - az adott világon a célig. Azután nyílnak meg azok az utak, amin át visszafelé is mehetsz (illetve közben is lehet úgynevezett "levágásokat" nyitogatni, amik használhatóak visszafelé). Szóval, ha egy irányba nem tudsz menni, mert nem éred el, akkor az azért van, mert abban a pillanatban nem arra kell menni (később, ha felfejlesztetted az Erőképességeidet, lehet, hogy már arra is el tudsz majd menni).

 

10 órával ezelőtt, Frenkie írta:

Sőt Respawn-olja őket. Ha el merem menteni a játékot a meditációs pontoknál a korábban legyőzött ellenfeleket újra le kell gyűrni. Kiábrándító és elveszi a játék élvezetét.

Csak akkor respawnolja őket a meditációs pontoknál, ha ott "pihensz" (visszatöltöd a dolgaidat) is egyet, a sima mentésnél ilyet nem csinál. Vagy rosszul értem, amit írsz? :hmm: Én a pihenés funkciót amúgy pont emiatt csak a Mantison használtam (az örök respawnolást sem csíptem, de ez sajnos ennek a játékműfajnak a része).

 

2 perccel korábban, Darth Cupsy írta:

büszkeséget félretolva leraktam a "story" nehézségre aztán úgy már élvezhető volt a számomra

Ennél a játéknál szerintem ez még csak nem is baj. A Dark Soulsok inkább arról szólnak, hogy szívassák a játékost, ez viszont inkább a sztorira, a karakterekre és a világra koncentrál (talán pont ezért kár is volt a Dark Souls-vonalat is belevinni, mert szerintem se a mentési rendszer, se a folytonos respawnolás nem illik egy SW játékhoz), így nyugodtan story módra lehet állítani. Akkor az ember nem tépi a haját feleslegesen, de az akciók továbbra is élvezetesek maradnak, és koncentrálhat arra, ami a program lényege. Én is először közepes fokozaton (tökömtudjamineve) vittem végig, aztán ezzel elég is volt. Azóta story módban nyomom. :) 

Hozzászólás ideje:
3 órával ezelőtt, Bomarr írta:

Nekem kifejezetten tetszik ez a rendszer. Így van súlya a halálnak, ami a legújabb játékokban kicsit el van hanyagolva. A Mantisban egyébként van mentési pont. Az AT-ST után tudtál volna menteni.

 

Azért a videójátékok 99 %-a nagyobb küldetés után, illetve egy nagyobb elenfél legyőzése után automatikusan ment. Eszembe sem jutott hogy a játék nem ment az AT-ST legyőzése után. Mivel eddig minden játék amivel játszottam mentett. Azt sem tudtam hogy a Mantison lehet menteni. Köszi. Így már figyelni fogok rá.

 

1 órával ezelőtt, Bomarr írta:

Visszajutni meg mindig vissza lehet a Mantishoz. Ha az egyik útvonalon nem megy másikat kell keresni. A mentési rendszer sose akaszt el.

 

Ez is hasznos info. Köszi. Már megijedtem hogy hurokba kerültem és nem tudok továbbmenni.

 

1 órával korábban, Dzséjt írta:

Ez nem a mentési rendszer hibája, csak te próbálsz rossz irányba menni. A játék pályái úgy vannak felépítve, hogy folyton előre kelljen haladni, amíg el nem érsz - általában - az adott világon a célig. Azután nyílnak meg azok az utak, amin át visszafelé is mehetsz (illetve közben is lehet úgynevezett "levágásokat" nyitogatni, amik használhatóak visszafelé). Szóval, ha egy irányba nem tudsz menni, mert nem éred el, akkor az azért van, mert abban a pillanatban nem arra kell menni (később, ha felfejlesztetted az Erőképességeidet, lehet, hogy már arra is el tudsz majd menni).

 

Igen, ezt tudom már jártam két bolygón. Ez amúgy tetszik is. Pl mikor megkaptam a Force Push képességet, akkor már visszafele ki tudtam törni bizonyos falakat, illetve a nagy golyókat tudtam lökdösni.

Most viszont az van hogy a BD 1 már tud ki-be kapcsolni szerkezeteket, és vele leállítottam egy medencében lévő keverőlapátot, amiben sárga  trutyi van. Átmentem rajta és ott kinyírtak. A játék meg olyan helyen respawnolt(az utolsó mentésnél) ahonnan az út visszavele van a medence fele. Igenám de a lapátok úgy állnak hogy nem tudok rájuk ugrani, a kapcsoló meg a másik oldalon van.

No nem gond akkor biztos van másik út ahogy írjátok, illetve ha más nincs akkor Bomarr ötletét megnézem hogy mindenképp vissza lehet menni a Mantishoz.

 

1 órával korábban, Dzséjt írta:

Csak akkor respawnolja őket a meditációs pontoknál, ha ott "pihensz" (visszatöltöd a dolgaidat) is egyet, a sima mentésnél ilyet nem csinál. Vagy rosszul értem, amit írsz? :hmm: Én a pihenés funkciót amúgy pont emiatt csak a Mantison használtam (az örök respawnolást sem csíptem, de ez sajnos ennek a játékműfajnak a része). 

 

Bazki, nem mondod hogy mikor megnyomod a meditációs pontnál az R3-at akkor menti el. Mert én mikor beléptem akkor mindig rányomtam a Rest-re(ami ugye pihenés ahogy írod is), mert azt hittem akkor menti el. Még csodálkoztam is hogy miért nem Save felirat van.:D A Leave meg a Skil Tree persze világosak voltak.

Magyarán nem kell semmit csinálnom ,csak belépnem és kilépnem utána és el van mentve?

 

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)
41 perccel korábban, Frenkie írta:

Magyarán nem kell semmit csinálnom ,csak belépnem és kilépnem utána és el van mentve?

Igen, csak annyit kell csinálnod. :) 

 

41 perccel korábban, Frenkie írta:

Most viszont az van hogy a BD 1 már tud ki-be kapcsolni szerkezeteket, és vele leállítottam egy medencében lévő keverőlapátot, amiben sárga  trutyi van. Átmentem rajta és ott kinyírtak. A játék meg olyan helyen respawnolt(az utolsó mentésnél) ahonnan az út visszavele van a medence fele. Igenám de a lapátok úgy állnak hogy nem tudok rájuk ugrani, a kapcsoló meg a másik oldalon van.

Ez az a szakasz? Csak próbálom betájolni (újra kéne játszani a játékot :) ).

 

És, ha jól értem, akkor te az átellenes oldalon vagy.

Szerkesztve: - Dzséjt
Hozzászólás ideje: (szerkesztve)
10 perccel korábban, Dzséjt írta:

Igen, csak annyit kell csinálnod. :) 

 

Ez az a szakasz? Csak próbálom betájolni (újra kéne játszani a játékot :) ).

 

És, ha jól értem, akkor te az átellenes oldalon vagy.

 

Pontosan. Mindjárt a legelején van az a lapát. Pesrze nem pont egyenesen állítottam le hanem ferde, de letojtam merthogy úgyis át tudtam menni rajta.  Meg is néztem a megoldást. Rossz fele mentem. Nem léptem rá a piros kockára ami felemeli a platformot.

Szerkesztve: - Frenkie
Hozzászólás ideje:
5 perccel korábban, Frenkie írta:

 

Pontosan. Mindjárt a legelején van az a lapát. Pesrze nem pont egyenesen állítottam le hanem ferde, de letojtam merthogy úgyis át tudtam menni rajta. A franc gondolta hogy visszafele is kell jönni.

Ha a lapát felé nézel, akkor a Kestistől jobbra lévő csövet próbáltad már?

Hozzászólás ideje:
4 perccel korábban, Dzséjt írta:

Ha a lapát felé nézel, akkor a Kestistől jobbra lévő csövet próbáltad már?

 

Igen ott mentem ahol a srác is. Felmész, legyőzöd a K-2SO robotot, kiszabadítod a vukikat és ott valahol kinyírtak. Majd a videóban a 22:10-nél lévő mentési pontra rakott vissza. Ott mentem rossz fele.

Hozzászólás ideje:

Hm... Hát akkor lehet, hogy tényleg az lesz a megoldás, amit Bomarr írt. Visszatérni valahogy a Mantisra. Ha felszállsz vele és elugrasz egy másik világra, majd visszatért a Kashyyyk-ra elvileg a program az ellenségeken kívül azokat a dolgokat is reseteli, amiket ide-oda lehet mozgatni (liftek vagy az említett lapát). Bár aztán lehet, hogy közben van egy rendes visszaút is, csak ennek a játéknak a pályái kész labirintusok. Én még akkor is simán eltévedek, amikor huszadszorra járom körbe. :) 

Hozzászólás ideje:

Szerintem nem tudsz olyan mentési pontra kerülni hogy újra kelljen bootolni a pályát a továbbjutáshoz. Az a baj hogy én is rég játszottam vele, de a 22:10-esen lévő mentési pontra annyiból emlékszem hogy oda engem is többször visszadobott de tovább tudtam menni és ehhez a lapátos részt se kellett érinteni szerintem.

Hozzászólás ideje:

Én még a legelső Bogano-i turnén szembesültem a mentési rendszerrel, mikor már csak vissza kellett volna menni kb. a Mantis-hoz, erre becrashelt a rendszer. Újraindítottam a játékot és az egészet kezdhettem elölről :D AT-ST-nél én ugyanígy jártam mint Frenkie, azután már énis minden meditációs pontnál mentettem.

Hozzászólás ideje:

Hasonló ugyan sok teintetben a Fallen Order a Soulsborne játékokhoz, de mégis szerintem teljesen más. A DS-ekben (a Bloodborne, meg a Sekiro ebből a szempontból kivétel) néhány perc alatt még a játék legelején össze lehet szedni olyan fegyvereket, fejlesztéseket, amivel nagyon OP tudsz lenni akár játék feléig, 2/3-ig... itt ilyen lehetőség nincs, a felszerelésekkel kapcsolatosan nincs lehetőség olyan jellegű stratégiai variációra, ami befolyásolja a játékmenetet (a későbbiekben vannak plusz funkciók a fénykardon, de a legtöbb összegyűjthető dolog, ha jól emlékszem elsősorban esztétikai jellegű). 


Szerintem a legnehezebb fokozaton játszva is könnyű a játékmenet bármelyik Soulsborne játékkal összevetve (mondom ezt úgy, hogy abszolút casual gamernek tartom magam), de az mindenképpen jó ötlet volt, hogy tettek bele nehézségi fokozatot, ami így lehetőséget ad azoknak is, akik nem a harcok nyújtotta kihívásra vágynak, hanem a történet, a játék világának felfedezése érdekeli őket (egyébként a Soulsborne játékokban is vannak nehézségi fokozatok a NG+, NG++ stb., csak az nem választható és az alap nehézségi szint is meghaladja sok más játék legerősebb fokozatát). 

 

Nekem ami nagyon tetszett a Fallen Order harcrendszerében összehasonlítva mondjuk a DS-al, hogy sokkal agilisebben mozog a karakter. Mikor feloldunk vele minden movesetet és használjuk az erőt is, akkor nagyon sokoldalúan lehet használni a karakterünket harc közben. A parry sokkal egyszerűbben működik, mint a DS-ok, nekem egyedül a dodgeolást volt nehéz megszokni, de az külön tetszett, hogy az ilyen alap mechanikák mellé az erőképességeinket is használhattuk védekezésre és támadásra is. Ami még nagy előny a DS-al szemben, hogy nincs hollowing, azaz a karaktered életerőcsíkja nem kezd mindig csökkeni egy halál után és az a megoldás is tetszett, hogyha nem magadtól halsz meg, hanem egy ellenfél végez veled, akkor miután visszamész és eltalálod feltölti az életerődet és ez erőszinted is, ilysemi megoldásra a Bloodborenból emlékszem (csak ott instant működött, hogyha sebződtél és utána gyorsan te is megsebezted az ellenfelet, akkor visszatöltött életerőt neked a játék), meg a Dark Souls 3-ban kaptál vissza néha plusz Estust ellenfelek legyőzése után. Ez az elem a játék elején lehet hasznos heal helyett, mikor még nem elérhető csak limitált számú stim canister.

 

Szóval nekem tetszett a harcrendszer, a játék elején be lehet gyakorolni az alapvető mechanikákat, hogy kézre álljon minden a későbbiekben, de amúgy erre is igaz az, ami minden Soulsborne játékra, hogy a türelem a legfőbb fegyvered. Ha türelmes vagy a harcokban és minden szembejövő ellenfelet komolyan veszel, odafigyelsz és megtanulod az ellenfelek támadásait, adott rendszer szerinti mozdulatsorait, akkor menni fog könnyen. Ez nem saját gondolat, egy ismerősöm mondta a Dark Souls trilógiáról, hogy ez olyan, mintha te lennél az acél, amit megmunkál a játék a benne eltöltött idő során (ez sok megpróbáltatással jár), de utána megerősödve egy keményre edzett kard válik belőled, ami bármit képes legyőzni.

 

6 órával ezelőtt, Darth Cupsy írta:

Egyet értek, én is rühellem ezt a Dark Souls like játékmenetet, de mivel a DS-ek sikeresek így orrba-szájba ezt pakolják egy csomó játékba, ami nem is érdekel addig amíg a 300adik akármilyen RPG-ben is ilyen a rendszer, de szerintem egy ilyen széles körben kedvelt franchise játéka esetében nem kellett volna ezt a mechanikát alkalmazni. 

Lehet én nem ismerem eléggé a játékfelhozatalt, de itt milyen játékokra gondoltál pontosan? Én a két Nioh kivételével nem nagyon találkoztam más Soulsbornehoz hasonló mechanikára épülő játékkal, talán még a nemrég megjelent Mortal Shellt tudnám mondani (de azzal nem játszottam még személyesen).

 

2 órával ezelőtt, Frenkie írta:

Igen ott mentem ahol a srác is. Felmész, legyőzöd a K-2SO robotot, kiszabadítod a vukikat és ott valahol kinyírtak. Majd a videóban a 22:10-nél lévő mentési pontra rakott vissza. Ott mentem rossz fele.

Ha azon a meditációs ponton vagy, ahol a videós részletben írtad, akkor ott mögötted, ahova bemész ott van egy lift, azzal fel tudsz menni a felső szintre ott pedig fent vissza tudsz már menni azon a csövön kapaszkodva a keverőlapátos rész másik végébe, ha oda akartál menni. Ott is van egy lift, de azt úgy emlékszem majd csak később lehet feloldani.

Hozzászólás ideje:
8 órával ezelőtt, Frenkie írta:

 

Pontosan. Mindjárt a legelején van az a lapát. Pesrze nem pont egyenesen állítottam le hanem ferde, de letojtam merthogy úgyis át tudtam menni rajta.  Meg is néztem a megoldást. Rossz fele mentem. Nem léptem rá a piros kockára ami felemeli a platformot.

 

Ennél a résznél - bár valószínű glitch volt - nálam volt olyan ha jól elugrottam az oldalsó platform felé és bele estem a trutyiba akkor arra rakott vissza nem oda ahonnét ugrottam. Mondjuk én megjelenés percekor nekiálltam a játéknak, úgyhogy lehet ezt javították, de egy próbát megér :) 

 

4 órával ezelőtt, Wilde írta:

Lehet én nem ismerem eléggé a játékfelhozatalt, de itt milyen játékokra gondoltál pontosan? Én a két Nioh kivételével nem nagyon találkoztam más Soulsbornehoz hasonló mechanikára épülő játékkal, talán még a nemrég megjelent Mortal Shellt tudnám mondani (de azzal nem játszottam még személyesen).

 

+ Sekiro amit említettél is feljebb, Surge 1-2, Hellpoint, Code Vein, Remnant: From the Ashes, Black Myth: Wukong ez utóbbi egyelőre még készülőben, de a gameplay alapján ami kijött szintén a soulslike game-k táborát fogja erősíteni, De igazából nem kompletten a teljes szopatós játékmenetre gondoltam "bonefire"-kell meg respawnolós ellenfelekkel, hogy azt veszik át teljesen, hanem pl. csak a harcrendszert kisebb-nagyobb mértékben, pl. szerintem az új AC-k is ebből merítettek szerencsére csak kisebb mértékben.

Hozzászólás ideje:

Közben sikerült átmennem. Igazából a 23:24:-nél lévő kapcsolóban(amire rálépünk) nem volt áram, azt kellett bekapcsolni. Így felemelkedett a platform ahol legyöztük a rohamosztagosokat és volt a K-2SO droid is megsépelve egy At-St-vel. A végén pedig Saw Gerrera mondott lelkesítő beszédet.

Tulajdonképpen 2-szer kell átmenni a lapátos részen, egyszer. Először visszafele mint ahol a videó kezdpsik. QA videóban aa srác már visszafele jön, ott kell jobbra felmászni, ki kell szabadítani a második adag vukit, majd ott az áramkapcsoló.

Köszi mindenkinek a segítséget.

  • 1 hónappal később...
  • 4 héttel később...
Hozzászólás ideje:

Nem tudom már mi tart vissza attól hogy töröljem ezt a játékot. Talán azért nem teszem mert kiváncsi vagyok a végére. Ma annyira felbosszantott hogy a kontroller megint csak azért épp mert eszembe jutott az ára.

A 9. nővérről van szó. Már a 2. nővért is iszonyú nehezen gyöztem le, belekerült vagy 2-3 órámba, de ez a 9. nagyon megszívat.

Valamikor nyáron kezdtem a játékot és valamiko 2-3 hónapja jutottam el a második Kashyyk-i túrára aminek a végén a 9. nővért le kell győzni. Ekkor próbálkoztam, hamar elvéreztem. Mondom itt meg kell állni pihenjünk, majd újjúlt erővel fojtatjuk. Gondolom nálatok is sokszor előfordul hogyha sokáig nem tudtok átmenni valahol egy játékban vártok pár napot és utána simán átmentek.

Jegeltem a játékot, könyveket olvastam ,filmeket néztem helyette, nem volt kedvem folytatni.

Most 2-3 hónappal később, mert szabin is vagyok mondom folytatom. Este 9-kor kezdtem, most van éjfél, és semmi. Nem győztem le a 9. nővért.

Egyszerűen annyira erős én meg annyira gyenge vagyok hogy nem sok esély van.

Leírom mit csinálok. Leugrok , elkap az Erővel utána kimozgom, majd lefogom az Erővel, kaszabolom és valamennyi életereje lemegy. Ezt folytatom. Viszont az a baj ha egyszer elkap nekem iszonyú sok életerőm lemegy. Ugye van a háríthatatlan támadás azt simán kimozgom, de van mikor Az Erőhúzással elkap ott néha és egy csapással az életerőm harmada lemegy. Magyarán a nagyobb részt csak védekezek ha jó a helyzet és tudom használni az Erőt(ez a másik amitől idegbajt kapok hogy várni kell az Erő feltöltésre, közben menekülnöm kell előle).

Szóval a taktika az hogy ha támad kimozgom és mikor lehet megfogm az erővel kaszabolok rajta majd menekülök előle amig újra fel nem töltődik az Erőhasználatom.

Ez nem is lenne baj. De mikor előkapja a kétpengést onnatól még durvábban sebez. Elég egyetlen mellénézés, hiba és nagyon megsebez. Innentől ő már erősebb, többek között rámdobja a kardot.

Persze ki lehet védeni egy gombbal, de volt hogy megnyomtam azt a gombot és nem védte ki a kardot.

Észrevettem hogy nem mindig engedelmeskedik ebben a játékban a gombnak a karakter. Volt hogy elgurultam elötte, tisztán látszott, ő szúrt a karrdal, pedig látszott hogy hozzám se ért és sebzést kaptam.

Magyarán lutri van. Ha megnyomom a védekező gombot, akkor vagy kivédi vagy nem. Ha nem akkor megint ugrott az életerőm egy jelentős része.

A mai vagy 20 próbálkozás után egyszer eljutottam oda, hogy a 3. etapban jártam. Mikor a kört kell nyomkodno onnan a 2/3 életereje lement a nővérnek. De ott már felhasználtam a a 3. egészségemet is amit BD-9 ad és még keményebb a nővér.

Ezen szerintem csak úgy lehet túljutni hogy legalább a nővér életerejének a felére való levitelénél még neked az első egészségügyi csikban kell lenned, hogy a maradék kettőt felhasználd az ott már erősebb nővér ellen.

 

Amúgy közepes fokozaton játszom. Nem kell mondanom hogy hány bosst győztem már le életem folyamán. Soha egyetlen ps4 játékkal nem volt ilyen problémám, ha valahol nehezebb is volt egy játék ott is hamar túl tudtam jutni.

Lsd The Last of Us Part 2 ahol bizony volt hogy 8 lőszerrel(amiből 4 pisztoly) kellett magam átverekedni olyan emberek ellen akiknek puskájuk volt. És megoldottam.

De ez hogy 2-szer 3 óra alatt ugyanott tartok nagyon frusztrál.

Valahogy megoldom. Végiogviszem de soha többet nem fogok vele játszani. Mert ez így nem játék hanem idegbaj hozás.

A mentési rendszer nagyon rossz ebben a játékban. Mertha etaponként mentene akkor jobb lenne. De mikor eljutok nagy nehezen addig hogy már a 3. etapban vagyok a növérrel való harcban már nem sok van neki hátra és kezdhetem előlröl az minden csak nem játékélmény.

Hozzászólás ideje:

Azért azt vedd figyelembe, hogy ennél a játéknál a középső fokozat szándékosan olyan, mint más játékoknál a hard fokozat (és ez nem zsákba macska volt, a készítők nem véletlen példáztak a Souls-játékokkal, amikor a játék nehézségét írták le). A Kilencedik Nővérnél amúgy én is szidtam a készítők fel- és lemenőit, és nekik is tolmácsoltam gondolatban mindenféle jókívánságot. Szerintem két éjszakát szántam rá a rohadékra. Ezen még átszenvedtem magam, de férfiasan bevallom, a végső boss fightnál elástam a büszkeségemet és egy fokozattal lejjebb váltottam. Azóta meg csak a legkönnyebb fokozaton tolom a játékot. :) 

Hozzászólás ideje:
31 perccel korábban, Dzséjt írta:

Azért azt vedd figyelembe, hogy ennél a játéknál a középső fokozat szándékosan olyan, mint más játékoknál a hard fokozat (és ez nem zsákba macska volt, a készítők nem véletlen példáztak a Souls-játékokkal, amikor a játék nehézségét írták le). A Kilencedik Nővérnél amúgy én is szidtam a készítők fel- és lemenőit, és nekik is tolmácsoltam gondolatban mindenféle jókívánságot. Szerintem két éjszakát szántam rá a rohadékra. Ezen még átszenvedtem magam, de férfiasan bevallom, a végső boss fightnál elástam a büszkeségemet és egy fokozattal lejjebb váltottam. Azóta meg csak a legkönnyebb fokozaton tolom a játékot. :) 

 

Az biztos hogy ki fogom nyírni. Az is biztos hogy holnap. Már annyira felnyomott agyilag hogy most nem veszek le a nehézségből. Felkelek olvasok pár órát egy nagyon jó könyvből majd délután nekiállok. Éjfélig végezni akarok a 9. nővérrel. De amit írtál abból számomra az következik hogy a végső Boss még keményebb.

Hozzászólás ideje:
14 perccel korábban, Frenkie írta:

De amit írtál abból számomra az következik hogy a végső Boss még keményebb.

Vagy csak nekem fogyott el addigra végleg a türelmem. Bevallom, ő szerintem levert 5 alkalommal, és már váltottam is. Úgy voltam vele, hogy eszembe sincs annyit szívni vele, mint amennyit szívtam az előző bossokkal.

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.