Ugrás a kommentre

Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje:
2 órával ezelőtt, csoli1138 írta:

De üdvözlet a fast travelnek, ez biztos hogy jó lesz, de még nem használtam. 

Ennek én de nagyon örültem. Nem is értem, hogy a Fallen Orderből miért hagyták ki, miközben minden pálya baromira kacifántos volt. Így több alkalommal is végigmenni rajtuk eleve időigényes volt, aztán fokozatosan frusztrálóan unalmassá vált.

Hozzászólás ideje:
2023. 08. 06. - 1:59, Dzséjt írta:

Én személy szerint nem tudtam megszeretni. Bár több kardtípus van, mindegyiknek megvannak az erősségei és gyengeségei, viszont első nekifutásra lehetetlen kitalálni, hogy a követlező küldetésen melyik kardtípusok lennének jók. Szóval nem is kicsit úgy éreztem, hogy szivatásból van. Ha rossz a kardkombó, majd jól meghalsz, aztán kereshetsz egy szerelőasztalt, hogy átalakítsd a kardokat, aztán majd újra nekiveselkedhetsz. És úgy érzem, ez annak sem kedvez, aki kifejezetten a kedvenceivel akarja végigvinni, hiszen adott helyzetben a kedvenc nem biztos, hogy a legjobb választás is.

Plusz logikailag sincs sok értelme, hiszen, ha az előző részben Cal szét tudta kapni a kardját harc közben, ezt a képességét miért vesztette el öt évvel később? Azoknál a részeknél, ahol komplett át kell szerelni a kardot, még érthető is lenne, ha harc közben nem lehetne váltani a slotba tett kardtípusok között. Szóval in-universe is nonszensz.

Stílust nem csak asztalnál, hanem meditációs pontnál is lehet váltani, így ha valahol folyton kikap a játékos, ahol feléled rögtön kísérletezgethet másik stílusokkal, és nem marad az egész küldetésre annál a kettőnél, amivel nekiindult.
Valóban jobb lett volna, ha menet közben lehet váltogatni mind az ötöt, de koránt sincs annyira lekorlátozva, mint gondoljátok.
Emellett Grand Masteren sosem volt olyan helyzet, hogy ne tudtam volna megölni akármit a kedvelt stílusommal. A "legjobb választás" nem szabad, hogy a játék élvezete elé kerüljön. Meg lehet csinálni a játékot úgy, ahogy te akarod.

Hozzászólás ideje:

Igazad van. Rémlett valami, hogy a meditációs pontokon lehet váltani, de nem voltam benne biztos.

És persze, hogy lehetséges minden karddal teljesíteni az adott harcot, de igenis nehezebb, ha nem a legjobb választás van nálad. Ha ez nem lenne így, akkor eleve felesleges lenne az, hogy minden kardtípusnak vannak előnyei és hátrányai. Szóval eleve bele van kódolva a játékmenetbe, hogy adott helyzetben egy adott kardtípus a legjobb fegyver, minden mással nehezebb, és erre magad is rájössz játék közben. A keresztvasas például hat-hét lőfegyveres ellen feltűnően rosszabbúl teljesít, mint a duplapengés. És, ha emiatt értékes életerőpontok mennek el, vagy meghalok, akkor sajnos a "kedvencem" ment a játék élvezetének rovására, mert jajdejó, hogy a kedvenc kardom van nálam, amivel időigényesebb végigvinni valamit, mintha az, ha a legjobbat választom, amivel gyorsabban lefutom a kört.

Ez egy elcseszett koncepció, mert nincs igazán jó megoldás. Vagy mész a kedvenceddel, amivel sokszor nehezítheted a dolgod (kicsi vagy nagy mértékben, az már helyzet és játékosfüggő), vagy választod az adott szituációhoz legjobbat, és lenyeled, hogy az nem épp a kedvenc kardot. Az meg, hogy csak adott helyen lehet kardot váltani, nem menet közben, mint az első részben, minden szempontból gáz, mert durván lekorlátozza az embert, és értelme sincs.

  • 2 héttel később...
Hozzászólás ideje:

Mennyire trófeáztatok a játékban? Mivel én magam is trófea gyűjtő vagyok... (szinkron idézet-kihagyhatatlan..), szóval, reméltem, hogy nem lesz benne akkora cumi, mint a Fallen orderben a BD-1 holomaps 100%, de van. Mind a 100 proirate shardot be kell szerezni(ami kb detto BD-1 holomaps, annyira be kell járni mindent) , és Dománál el kell költeni. Vannak meg lesznek trükkösek. A scavenger droidok is tartalmaznak P. S. - t, még nincs rájuk igazi jó megoldásom. 

A térkép már jelöli, mert megjártam a Jedhán a Wayfinders Tomb-ot, de rögtön Ramblers reach outposton ott a Nekko istálló. Mondom bemegyek érte... Frászt, nincs ott semmi. 15 perc vergődés után, YT, persze azonnal ez jön szembe. Vazzeg, sárga vagy lila Nekkoval be kell menni, leszállni, otthagyni, nyomni egy restet egy közeli med pointon, visszamenni, addigra odarak egy kis guano-t a Nekko, és azt felemelve van ott a prio-shard. Eszem megáll. Remélem nem sok ilyen rejtett lesz... 

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)
2023. 05. 28. - 7:18, Darth Cupsy írta:

 

A varázsszó: Story mód :D

 

Máskülönben én is gyűlöltem volna, nem is az zavar, hogy egy egy ellenfél nehéz vagy hogy 1 mezei Shocktrooper összecsuk (bár ahogy TheVR Pisti is mondta az ilyen azért vesz el a Jedi élményből). hanem ha összecsukott akkor akár jóval hátrébbról kezdek, mint ahol halálomkor tartottam, újra végig kell verekednem magam mindenen, persze el is futhatok (ha sikerül) addig ahol tartottam, de akkor alapból mi értelme ennek a játékmechanikának, és a hab a tortán, ha nem sikerül eljutnom ahhoz aki megült akkor bukom az addig megszerzett tapasztalati pontjaim. Na az ilyesféle progressben való visszaesés engem úgy frusztrálna, hogy az egész játékélményt meg tudja mérgezni, meg az időmet is feleslegesen húzza. Így is zavar, hogy mikor csak gyűjtögetném a különböző dolgokat a Koboh-n, lépten nyomon belefutok az újratermelődő járőröző ellenfelekbe amiket kismillióegyszer lecsaptam már, ez nekem olyan hatást is kelt, hogy nem igazán vagyok hatással a világra, pedig a kis településen megjelenő változásokon ez olyan szépen látszik viszont ez meg visszaveti.

 

De összességében tetszett a játék nagyon, minden szempontból megugrotta elődjét, sajnálom kicsit, hogy a különböző kard stílusok között nem lehet olyan szabadon váltogatni, mint pl. a Jedi knight játékokban. Viszont az tetszett, hogy a metroidvania elemet sikerült úgy megoldani, hogy Cal mindent tud amit az előző részben és a különböző lezárt, majd később felnyíló részekhez új mechanikákat találtak ki (mondjuk ebben kicsit sántít, hogy Jediként, csak egy idő után jut eszébe, hogy egy zárt ajtót, magasan vagy alacsonyan lévő platformot az Erővel nyisson/mozgasson a megfelelő helyre, de annyi baj legyen), ugye láthattuk, hogy pl. egy GoW:R-ben ezt úgy "oldották meg", hogy Kratos szimplán csak nem tudja megcsinálni azt amit az előző részben igen...meh. 

Innentől SPOILERES leszek, úgyhogy Donát ne olvasd tovább :) 

 

 

 

 

 

 

Sajna a Youtubenak és a TheVR-nak hála egy spoilerbe belefutottam nevezetesen Vader és Cere összecsapása volt az egyik videójuk indexképe, amit a Youtube szépen be is tolt nekem a kezdőlapra, bár sejtettem Vader feltűnik, ha már az előző részben is benne volt és ahogy már írtam, a játék minden ponton szintet lépett az előző részhez képest, úgyhogy sejtettem hogy ebben a tekintetben is fog és hát meg is tette, de még hogy csak hát ugye még is más ha valamit sejt-gondol az ember meg ha már biztos benne, így Vader feltűnése kevésbé ütött akkorát, mint amúgy tette volna. Így is úgy érzem az volt a játék csúcspontja, így a végső összecsapás kevésbé tartom hangsúlyosnak. 

Ami igazán nagyot ütött nálam az a Jedha kolostorból való menekülés volt, Merrin hathatós segítségével, na hát ott nem győztem ámuldozni és közben nyomda festéket nem tűrő szavak közepette felkiáltani az általa okozott élmény közepette. :D 

Nem tudom ki mennyire maximalsta és törekszik a 100%-ra, de ha van ilyen ti eljutottatok ahhoz a kihíváshoz (nem tudom most pontosan mi a játékbeli megnevezés, arra gondolok amikor kal letérdel egy ilyen lila Erő valami mellé és akkor átkerülünk valahová, ahol vagy le kell verni az ellenfeleket vagy platform ugrabugra van) amihez elsőre a nagy madár visz el amit a Forrest Array-nél szabadítottunk ki? Onnan lehet elérni a madárhoz ahol a holotactics-es arcokat találtuk és a hozzá vezető "út" a lebegő platformos kábelezéssel tehető meg. Na hát, hogy azt aki megálmodta szerintem az nem szereti az anyukáját, máskülönben miért akarná, hogy az életében az egyik legmeghatározóbb nőt, nem megfelelő kontextusban emlegessék a világon több millióan, mert abban biztos vagyok, hogy ez így van. :D

Amúgy a játék sztorija nagyszerű, és hatalmas plusz azért mert olyan jól összeköti a különböző érákat-műveket. 

 

Hál isten a játék folytatását ellehetetlenítő bugba nem futottam bele, egyszer volt egy olyanom, hogy benéztem az egyik Jedha archive liftet és a felfelé tartó lift tetejére száltam be és így a liftakna legfelső részében ragadtam, de kilépés- visszalépés után ugye ott kezdtem a meditációs pontnál, további kisebb bugok voltak nekem olyanok, hogy pl. a Koboh-n lévő kristály szerű anyag, amit le lehet égetni a lila sugarakkal, illetve a BD-által köpködött takonnyal :D  , na ezekből, néhányat a térkép a leégetésük után is úgy jelez, mintha fenn lennének. Van 2 láda a Koboh-n, egyik a kantin tetején, amit a térkép mutat, viszont nincs ott semmi, odamegyek a helyre BD leugrik rólam és odamegy egy pontra, de nem tudok vele csináltatni semmit. A másik az megint sima térkép bug szintén egy épület tetején a ládát kinyitás után is jelzi. mintha nem találtam volna meg.

 

Elég jól felfedeztem a helyeket, minden 90% felett van, de még akadnak olyan helyek ahova nem értem el vagy még agyalnom kell, hogy jutok oda.

 

 

Kérdés: Vannak azok a nagy lebegő létesítmények a Koboh-n ahonnét az egyik iránytűt(compass) megszerezzük, ahogy írtam is (ha jól láttam) azok lebegnek, ha ez így van akkor, hogy lehet az, hogy a fő létesítményből egy lifttel jutunk ki ami a bolygó belsejébe vezet? :hmm:

A kolostoros menekülés videójátékos élményeim csúcspontjai közé tartozik! Rendesen kapaszkodtam a kontrollerbe! 

És a madár Ami Boiling Bluffból Derelict Dam elérhetetlen részébe visz, egy quibatyott ugra bugra FORCE TEAR-hez, az odavág. És van vagy 3, ilyen a 15-ből,ami rohadt nehéz. Nem lehetetlen, de nehéz. Ma végeztem velük... 

Szerkesztve: - csoli1138
Hozzászólás ideje:
15 órával ezelőtt, csoli1138 írta:

de rögtön Ramblers reach outposton ott a Nekko istálló. Mondom bemegyek érte... Frászt, nincs ott semmi.

Nabazeg... Ezen én is vakartam a fejem, jobbról, balról, felülről, alulról végigjártam azt a nyüves istállót, de sehol semmi. A Youtube-ra nem mentem el, én magamban automatikusan bugként regisztráltam. Hogy a fene a készítők belébe! :fuck2: Bár előbb vagy utóbb (inkább utóbb) megnéztem volna Youtube-on, de köszi, hogy ezt megírtad.

Annyira nem vagyok nagy trófeagyűjtő, de azoknál a játékoknál, amik nagyon tetszenek és nem kötik a trófeákat multiplayerhez is, azért idővel begyűjtöm a platinát. Itt is már csak a gyűjtögetős sz*rok vannak. Nálam a legirritálóbb azok a rohat droidok, amik elássák magukat, ha megközelíti őket bármi. Imádnivalóak, mert ugye azokban is bújhat csillámlóf*sz. De, ha sikerül is odasettenkedni fénykarddobó távolságra, még akkor is ott az esély, hogy valami nyüves állatka elriasztja őket, vagy csak a kard nem ér oda időben (és a készítők bevallották, hogy abszolút szándékosan csinálták meg ezeket a droidokat ilyen extrém idegesítőre, hogy egyem a pici szívüket... :chainsaw:).

Hozzászólás ideje:
2023. 08. 21. - 13:31, Dzséjt írta:

Nabazeg... Ezen én is vakartam a fejem, jobbról, balról, felülről, alulról végigjártam azt a nyüves istállót, de sehol semmi. A Youtube-ra nem mentem el, én magamban automatikusan bugként regisztráltam. Hogy a fene a készítők belébe! :fuck2: Bár előbb vagy utóbb (inkább utóbb) megnéztem volna Youtube-on, de köszi, hogy ezt megírtad.

Annyira nem vagyok nagy trófeagyűjtő, de azoknál a játékoknál, amik nagyon tetszenek és nem kötik a trófeákat multiplayerhez is, azért idővel begyűjtöm a platinát. Itt is már csak a gyűjtögetős sz*rok vannak. Nálam a legirritálóbb azok a rohat droidok, amik elássák magukat, ha megközelíti őket bármi. Imádnivalóak, mert ugye azokban is bújhat csillámlóf*sz. De, ha sikerül is odasettenkedni fénykarddobó távolságra, még akkor is ott az esély, hogy valami nyüves állatka elriasztja őket, vagy csak a kard nem ér oda időben (és a készítők bevallották, hogy abszolút szándékosan csinálták meg ezeket a droidokat ilyen extrém idegesítőre, hogy egyem a pici szívüket... :chainsaw:).

A kis droidok hoz ha csendben odasétálsz, aktívvá válik a "slow", mindet lassítva kaptam el. 

Talán nem veszed spoilernek, de a nagy békés "sw-brachiosaurus" is tud valamit, ami kellhet. Viszont itt a Boiling Bluff-i madárral ellentétben, nem írja kis hogy interakcióba léphetsz vele. Csak fel kell nézni rá a lábától, talán a Southern reach-i med pointtól és R1.. Szép ez is.. 

Utóirat: ma meg is lett s PLATINUM! 

Azért aggódtam, mert a "scan all off enemies" nem ment egy csomó fejvadásznál. Persz nem is mind egyedi küllemre, csak van nevük így értem, de nem voltam nyugodt, mert úgy tudtam kell a scanjük. Elég ha az adatbankba bekerülnek. A legendary beast ek gázosak még ott kettő a az adatbankba se kerül be.. Megőrűsz.... De asszem voltak scannelve.. 

Hozzászólás ideje:
1 órával ezelőtt, csoli1138 írta:

Talán nem veszed spoilernek, de a nagy békés "sw-brachiosaurus" is tud valamit, ami kellhet.

Ezt véletlenül a sztori közben sikerült megcsinálni.

 

1 órával ezelőtt, csoli1138 írta:

Utóirat: ma meg is lett s PLATINUM! 

Gratulálok! :clap: Szerintem nekem ehhez még minimum kelleni fog egy második végigjátszás. A Fallen Ordernél is csak a második körben vettem rá magamat a teljes kiplatinázásra.

Hozzászólás ideje:

Megy a feltakarítás. 

Koboh 100%, csak magvak maradtak még. 

Shattered Moon 100%, a két kicsi is. 

Coruscant 96-, Jedha 98%, vagy fordítva.. 

Szóval lassan nem lesz mit csinálni a játékban.. :cry:

  • 5 hónappal később...
  • 2 hónappal később...
  • 2 hónappal később...
Hozzászólás ideje:

Végigvittem én is. Valami eszméletlen jó játék lett. Kezdve azzal hogy kiküszöbölték a  Fallen Order brutális nehézségét. Közepes beállításokkal játszottam és csak Dagan Gera 3. harcánál, illetve Rayvis legyőzéséhez kellet visszavennem egy fokozatot , mert ott már volt hogy másfél óráig próbáltam és meguntam hogy az utolsó pillanatban halok meg. De a játék nagy részét simán végigvittem ilyen beállításokkal.

Mondjuk mikor a játék elején megláttam a nagy madarat kicsit féltem hogy megint jön a nehezen legyőzhető szárnyas.:D

Nagyon tetszett a többfajta fénykard és a változó erejük. A keresztvasas pl lassú volt, de ha odacsaptál vele akkor brutálisan sebbzet. A duplapengés meg a legjobban verte vissza lézersugarakat. Általában ezt a két kardot használtam. A lézerstukker semmit nem ért. Sosem használtam. Tetszett a Fast Travel, illetve a shortcut-ok. Mikor meghaltam akkor nem kell sokat császkálni az utolsó mentési ponttól hogy visszaérjek a legyőzésem helyszínére.

A mellékküldetéseket nem csináltam meg mert állandóan visszarakta a játék az ellenfeleket amit utálok minden játékban. Nagyon tetszett a Tomb Raider-es vonal azaz az ügyességi ugrabugra.

Imádom ezeket a játékokban,

A történet is zseniális volt a bukott HR-os Jedivel aki brutál erős volt. A HR-os droid óriási volt.:D Persze a legmegrázóbb Bode árulása volt. Azt hittem odavágom a kontrollert a falhoz dühömben. Aztán eszembe jutott az ára.:D Érthető a családja védelme ,de ilyen áron? Ráadásul sokkal jobban járt volna ha elmondja Cal-nak mi van és elrejtették volna családostul. Nálam a legundorítóbb, legaljább ember az aki elárulja a társát a legjob barátját, aki teljes mértékben megbízik benne. Mindent meg lehet beszélni csak jöjjön a problémával hozzám. Remélem a legjobb bartátom nem öl meg mert kell a lányának a vesém.:D

Ráadásul nemhogy megmentett a kislányát Bode , hanem még meg is ölett magát. Ott a kislánya szeme láttára is csak örjöngött, mikor már Cal nyújtotta neki a megoldást. Teljsen elvette az eszét a Sötét Oldal.

Igazi zseniális apa volt. Meg egy rohadt gyilkos aki Cordovát is megölte.

A Hidden Path is tök jó összekötő volt a Kenobival. Ami még hidegrázós volt amikor Cere-vel kellett menni és a végén jött Vader. Az ő halálát is nagyon sajnáltam.

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.