Odumin Hozzászólás ideje: 2023. Június 13. Hozzászólás ideje: 2023. Június 13. GTA Mos Eisley. Tetszene, de úgy látom, nem lesz benne karaktergenerálás, ebben is emberrel kell rohangálni. Ránézésre az lenne a minimum, hogy egy Twi'lek gazfickót indítok. Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2023. Június 13. Hozzászólás ideje: 2023. Június 13. Ezzel kellett volna kezdeni. Határozottan várós. Válasz
Darth Revan9 Hozzászólás ideje: 2023. Június 13. Hozzászólás ideje: 2023. Június 13. Ha már egyszer A Birodalom visszavág és A Jedi visszatér között járunk, akkor remélem Doktor Aphra szerepelni fog az Outlaws-ban. Jót tenne a karakterének. Válasz
Darth Revan9 Hozzászólás ideje: 2023. Június 20. Hozzászólás ideje: 2023. Június 20. @Rixon kitűnő összefoglalója. Köszönjük. 1 Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2023. December 7. Hozzászólás ideje: 2023. December 7. Most már el merem árulni, hogy ez a játék (és a trailere) ihlette a saját történetem. 2 Válasz
Iqvi Hozzászólás ideje: 2023. December 15. Hozzászólás ideje: 2023. December 15. On 6/13/2023 at 6:10 PM , Darth Revan9 said: Ha már egyszer A Birodalom visszavág és A Jedi visszatér között járunk, akkor remélem Doktor Aphra szerepelni fog az Outlaws-ban. Jót tenne a karakterének. Nem tudom, hogy ez egyrészt a képregény történetébe beleilleszthető lenne-e, másrészt pedig szerintem nem is biztos, hogy most ebbe a játékba kellene behozni az ő karakterét. Egyelőre nekem elég az is, amennyit a képregények foglalkoznak vele. Ha lesz játék amiben szerepelni fog Aphra, akkor annak szerintem valahol az ep6-ep7 között kellene majd elhelyezkednie, mert ott sokkal kevesebb lenne a kötődés mint a jelen korszak esetében. 1 Válasz
Bence1997 Hozzászólás ideje: Április 5. Szerző Hozzászólás ideje: Április 5. (szerkesztve) Kedden jön a sztorielőzetes. Nálunk délután 6-kor lesz. Minden bizonnyal a játék megjelenési dátumát is megtudjuk majd. Szerkesztve: Április 5. - Bence1997 3 Válasz
Bence1997 Hozzászólás ideje: Április 9. Szerző Hozzászólás ideje: Április 9. A japánoknál augusztus 30-án jelenik meg a játék. Válasz
Bence1997 Hozzászólás ideje: Április 9. Szerző Hozzászólás ideje: Április 9. (szerkesztve) Szerkesztve: Április 9. - Bence1997 4 Válasz
Cpt. Rex Hozzászólás ideje: Április 9. Hozzászólás ideje: Április 9. Elég középszerűnek tűnik még. Kiderül. 1 Válasz
Wilde Hozzászólás ideje: Április 9. Hozzászólás ideje: Április 9. Érdekes lesz, kíváncsi vagyok a főszereplőre, meg ez az egész alvilági tematika is nagyon vonzó. Sok múlik majd a játékmeneten, de nagyon ígéretes ez a játék és az biztos, hogy a megszokottól eltérő élményt kaphatunk. Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: Április 9. Hozzászólás ideje: Április 9. Egy nagy hátránya van ennek a játéknak: augusztus végéig kell rá várni. 3 Válasz
DanCarver Hozzászólás ideje: Április 9. Hozzászólás ideje: Április 9. https://rebo.hu/2024/04/09/a-tortenetre-fokuszal-a-star-wars-outlaws-uj-elozetese/ Plusz itt van még pár érdekes infó a játékról. 1 Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: Április 9. Hozzászólás ideje: Április 9. 4 órával ezelőtt, Dzséjt írta: Ez állati lesz! Biztos? Rex szerint középszerű lesz. 1 Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: Április 9. Hozzászólás ideje: Április 9. 1 órával korábban, Ody Mandrell írta: Biztos? Rex szerint középszerű lesz. 19 perccel korábban, Ody Mandrell írta: Jól meghízott. Jól megy az üzlet, telik kenyérre. Kíváncsi vagyok, ezúttal Emilia Clarke szólaltatja-e meg. A Force of the Destiny-ben Olivia Hack volt a hangja. Válasz
Donát Hozzászólás ideje: Április 10. Hozzászólás ideje: Április 10. 11 órával ezelőtt, Dzséjt írta: Kíváncsi vagyok, ezúttal Emilia Clarke szólaltatja-e meg. A Force of the Destiny-ben Olivia Hack volt a hangja. Amikor a Disney közli veled, hogy a karaktered története végre folytatást kap, és felkérnek hogy játszd el ... egy videójátékban! A viccet félretéve, én is nagyon várom, szerintem jó kis előzetes volt. 1 Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: Április 10. Hozzászólás ideje: Április 10. Igazából videójátékban már nem sokkal másabb, mint mondjuk filmben. Itt is neki kell színészkednie, csak mo-cap ruhába bújva és olyan környezetben, amit csak később varázsolnak a digitális önmaga köré. Válasz
Cpt. Rex Hozzászólás ideje: Április 10. Hozzászólás ideje: Április 10. (szerkesztve) 17 órával ezelőtt, Dzséjt írta: Ez most gonosz volt... Én csak tudom hogyan dolgozik a Massive stúdió. A 2 The Division játékban anno raktunk 3-4 ezer órát, és hogy mennyit szivtunk a fejlesztői inkompetencia végett... Ideje hogy ti is megtapasztaljátok!!! Ja igen, az Ultimate kiadást vegyétek, ott b*sznak át benneteket a legjobban... Szerkesztve: Április 10. - Cpt. Rex Válasz
Donát Hozzászólás ideje: Április 10. Hozzászólás ideje: Április 10. 2 órával ezelőtt, Dzséjt írta: Igazából videójátékban már nem sokkal másabb, mint mondjuk filmben. Itt is neki kell színészkednie, csak mo-cap ruhába bújva és olyan környezetben, amit csak később varázsolnak a digitális önmaga köré. Presztízsben azért egy A listás színésznek nem hiszem, hogy ugyanaz lenne. Ettől még lehetnek egy videójátékban is A listás színészek persze. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: Április 10. Hozzászólás ideje: Április 10. (szerkesztve) 2 órával ezelőtt, Donát írta: Presztízsben azért egy A listás színésznek nem hiszem, hogy ugyanaz lenne. Ettől még lehetnek egy videójátékban is A listás színészek persze. Akadnak... Kevin Spacey, Idris Elba, Keanu Reeves, Samuel L. Jackson, Burt Reynolds, Martin Sheen, Sean Bean, Willem Dafoe, Kiefer Sutherland, Ray Liotta, Liam Neeson, Gary Oldman, Patrick Stewart, Christopher Walken, Forest Whitaker... És most ezek azok, akik kapásból eszembe jutottak a nagyobb nevekből, aztán még akad pár kisebb is (Adam Baldwin, Yvonne Strahowsky, Stana Katic, Nathan Fillion, Seth Green, Cameron Monaghan, Debra Wilson). A pénz az pénz, és már videójátékért is elég combos összegeket lehet elkérni. Ráadásul sokkal hakni is jár, lást például a Cyberpunk 2077 és annak kiegészítőjét, a Phantom Liberty-t, ahol Keanu Reeves és Idris Elba a marketing szerves része volt, járták a világot haknizni a különböző játék conokon. Nyilván ezért sem kis pénzért. Egy AAA-videójáték ma már egy hollywoodi blockbusternek felel meg. Ráadásul nem ezért vagy azért, de Emilia Clarke nem éppen A listás színész, bőven kisebb név. A Game of Thrones után nem igazán lódult meg a szekere. 2 órával ezelőtt, Cpt. Rex írta: Ez most gonosz volt... Én csak tudom hogyan dolgozik a Massive stúdió. A 2 The Division játékban anno raktunk 3-4 ezer órát, és hogy mennyit szivtunk a fejlesztői inkompetencia végett... Ideje hogy ti is megtapasztaljátok!!! Ja igen, az Ultimate kiadást vegyétek, ott b*sznak át benneteket a legjobban... Ha annyira sz*r volt a két The Division, miért is öltél bele 3-4 ezer órát? A mazochisták egy speciálisan önsanyargató válfaját képviseled, vagy annyira mégsem volt sz*r? Mert őszintén szólva, szerintem épeszű ember nem b*szik el az életéből több ezer órát olyasmire, ami sz*r. És igen, az Ultimate kiadást szándékozom előrendelni, bár azt nem értem, itt hogyan is leszek átverve. Tán nem azt fogják adni, amit promóznak? Szerkesztve: Április 10. - Dzséjt Válasz
Cpt. Rex Hozzászólás ideje: Április 10. Hozzászólás ideje: Április 10. (szerkesztve) 1 órával ezelőtt, Dzséjt írta: Ha annyira sz*r volt a két The Division, miért is öltél bele 3-4 ezer órát? A mazochisták egy speciálisan önsanyargató válfaját képviseled, vagy annyira mégsem volt sz*r? Mert őszintén szólva, szerintem épeszű ember nem b*szik el az életéből több ezer órát olyasmire, ami sz*r. És igen, az Ultimate kiadást szándékozom előrendelni, bár azt nem értem, itt hogyan is leszek átverve. Tán nem azt fogják adni, amit promóznak? Majd idővel rájössz. Csupán azért nem hagytam abba, mert volt társaság, klán, de aztán szépen beláttuk, sok-sok playerrel együtt, hogy innen lépni kell, mert cserbenhagyják a game-t. És igy is lett, aztán úgy gondolták, hogy kéne még egy kis pénz belőle, és kiadták az Ubisoft Bukarest-nek a játék "fejlesztését". Na azt meg lehetett nézni, amit azok műveltek. A Division 1-nek, sok jó pillanata volt, aztán a csalók, meg a fejlesztői hozzá nemértés, meghozta a gyümölcsét..... A Division 2-nek már kevesebb jó pillanata volt, abból megvette a társaság 1 része az Ultimate kiadást, én "csak" a Gold kiadást. Átb*szás volt, az egész. De itt mindkét game, egy teljesen online alapokra épülő játék, a mai napig. Csak hát, nem minden arany, ami fénylik. Nyugodtan vegyétek meg, ti pénzetek. Én csak figyelmeztetem a társaságot, hogy óvatosan az Ubisoft Massive stúdióval! Peace! Szerkesztve: Április 10. - Cpt. Rex Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: Április 10. Hozzászólás ideje: Április 10. (szerkesztve) 20 perccel korábban, Cpt. Rex írta: Majd idővel rájössz. Azért kíváncsi lennék, hány éve is játsszol videójátékokkal és milyen inside tudásod van, hogy ekkora bölcsességre tettél már szert. Szerkesztve: Április 10. - Dzséjt 1 1 Válasz
Cpt. Rex Hozzászólás ideje: Április 10. Hozzászólás ideje: Április 10. 9 perccel korábban, Dzséjt írta: Azért kíváncsi lennék, hány éve is játsszol videójátékokkal és milyen inside tudásod van, hogy ekkora bölcsességre tettél már szert. Elég régóta vagyok a játékok világában. (41 múltam...) Anno a Warcraft 1, Diablo 1, és a Starcraft világával kezdtem, a 2000-es évek legelején. 1 Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: Április 10. Hozzászólás ideje: Április 10. Köszi a választ, így be tudom lőni, mennyire vehetem komolyan a szavaidat (11 évnyi játékújságírás után sajnos van bennem egy nem feltétlen egészséges szkepticizmus, mert rengeteg tizen- meg huszonéves próbálta már megmondani nekem a frankót, akik még az anyjuk csecsén lógtak, amikor én már játszottam). Ezek szerint közel azonos a tapasztalatunk (bő két év a különbség köztünk a javadra, de én a '90-es évek derekán kezdtem Golden Axe 2-vel, Duke Nukem 3D-vel, Wolfenstein 3D-vel, Quake-kel, stb.). Viszont továbbra sem értek egyet veled. A The Division 1-2 rossz példák, mert teljesen más játékműfajt képviselnek. Nem nyíltvilágú single játékok, hanem online lövöldék, ráadásul a legrosszabb, live service fajtából. Ez teljesen más megközelítést igényel úgy a fejlesztő, mint a kiadó részéről. Az meg, hogy a Ubisoft egy adott pillanatban kinek passzolja át a fejlesztés további részét, az igazán nem a Massive Entertainment sara. De összességében a The Divisionnal példálozni tévedés. A Jedi: Fallen Ordert is ostobaság lett volna a Titanfall-lal összemérni csak azért, mert ugyanaz a fejlesztő. A Ubisoft termékei közül korrektebb lenne az újabb Assassin's Creedeket idecitálni, vagy a legjobb példa az Avatar: Frontiers of Pandora, mivel ez is nyíltvilágú single játék, és szintén a Massive terméke. Ez a kritikák alapján egy korrekt iparosmunka lett, technikailag jól összerakott, hangulatos produktum, aminek a legnagyobb baja, hogy a Far Cry-széria már unalomig ismert elemeit majmolja. De, ha az Outlaws csak egy korrekt iparosmunka lesz, szerintem már jól jártunk, és nem valami olyasmi, mint mondjuk a The Lord of the Rings: Gollum vagy a Redfall, amik valóban sz*r játékok (és itt kezdődik ez a kategória, nem a The Divisionnél). Azt meg remélem elfogadod, hogy én is bőven elég tapasztalattal bírok ahhoz, hogy eldöntsem már láthatatlanban, mit ér meg számomra egy játék. Hogy mi az átb*szás az Ultimate Editionön, azt nem értem, ezt azért jobb lenne, ha konkrétan megválaszolnád, mert az olyan üres frázisok, mint "majd rájösz", nos, az semmi, ráadásul az én esetemben még tévedés is. Ott van feketén fehéren, mi lesz benne. Ha csak valaki nem hülye, akkor el tudja dönteni, hogy ez megéri-e neki azt a plusz húszezret. Ha megveszi és aztán jön rá, hogy nem érte meg, akkor hülye volt, ennyi. Nem a Ubisoft sara az, ha valaki képtelen gondolkodni és eszetlenül szórja a pénzt mindenre, amit lát. 2 Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: Április 10. Hozzászólás ideje: Április 10. (szerkesztve) Ha kapunk egy Star Wars skines AC-t én már attól boldog leszek. Manapság divat fikázni ezt a fajta játékmenetet, hogy már hányadik egy kaptafára készült "Ubifos" játék, nekem meg pont ez amit imádok, bóklászni egy durva nagy területen, felfedezni minden kis izét, akkor is ha csak kis gyűjteni való apróság és most az a "sz*r" helyzet állt elő, hogy mindezt a kedvenc univerzumomban tehetem "shut up and take my money". Nekem a soulslike-tól van hányingerem, legalább annyi alkotást termel ki az ipar ha nem többet, mint ahány ilyen nyílt világú AC/FC típusú game van, ugyanúgy lehetne mondani azokra is, hogy tucatgyártott unalomig ismert mechanikákra épülnek Kinek mi éri meg, meg mennyit, meg mit tart átb*szásnak az megint erősen szubjektív. A két különböző műfaj mellet még az is bejátszhat, hogy urambocsá fejlődik a fejlesztőcsapat. Szerkesztve: Április 10. - Darth Cupsy 3 1 Válasz
Ajánlott hozzászólás
Csatlakozz a beszélgetéshez!
Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.