Ugrás a kommentre

Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje:

Eddig nekem is tetszik. Érthető módon jobban ráfeküdtek a szimuláció jellegre, mint a BFII idevágó része esetében. Részletgazdagságra és hangulatra szerintem nem lesz panasz. Viszont remélem, hogy túlbonyolítva se lesz, illetve, hogy aránylag könnyedén el lehet majd sajátítani a dolgokat.

 

Bízom benne, hogy a történet is legalább annyi (vagy több) reflektorfényt fog kapni, mint a multis szegmens. Én eleve inkább sztori-orientált játékos vagyok, a multival elég ritkán foglalkozom. Jó, hogy végre Rae Sloane is feltűnik mozgóképes formában. De Hera Syndulla realisztikusabb megjelenése is tetszik. 

  • 4 héttel később...
  • 1 hónappal később...
  • 3 héttel később...
  • 2 héttel később...
Hozzászólás ideje:

Javaslok néhány régi TIE Fighter videót megnézni, mint ez. Nyilván szebb, és pörgősebb lesz a játékmenet, és valamennyire le is lesz egyszerűsítve, de a fejlesztés során főleg ezek a játékok ihlették a Squadrons-t is.

Nekem játszva ezekkel a játékokkal egyáltalán nem hiányzik a külső nézet.

 

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)
  2020. 09. 29. - 20:01, Nabopolasszar írta:

Nekem játszva ezekkel a játékokkal egyáltalán nem hiányzik a külső nézet.

Teljes nézet  

Nekem sem. Még a Rogue Squadront és belső nézetből nyomtam. Az úgy az igazi feeling. A Battlefront 2-ben mondjuk külső nézetből nyomtam, de az egy teljesen más jellegű játék, az még annyira sem volt "űrhajós szimulátor", mint a Rogue Squadron.

 

Elvileg ma megkapom a tesztpéldányt, majd írok róla, hogy milyen.

Szerkesztve: - Dzséjt
Hozzászólás ideje:
  2020. 10. 02. - 11:31, Nabopolasszar írta:

Nekem már lent csücsült tegnap a gépemen :D

Teljes nézet  

Ha nem hivatalból kapnám meg, szerintem már nekem is meglenne. :( :cry:Sajnos az EA manapság nem töri össze magát azért, hogy tesztpéldányokkal szolgáljon a kritikusoknak. Így könnyebb elkerülni az előrendelések visszamondását. Az persze őket már nem érdekli, hogy ezzel hátrányba hozza a profi magazinokat, amik ebből élnek az amatőr influencerekkel szemben. Mire a mi videotesztünk elkészül, Gipsz Jakab és John Smith már öt videót kiposztolhat róla, és három cikket dobhat ki, mire én egyáltalán nekiállok a játéknak. EA Forever! :fuckoff:

Hozzászólás ideje:

Gyors élménybeszámoló: röpültem vele négy órát, ezalatt megcsináltam a prológust, hat küldetést és még a dogfight-ba is belekóstoltam. Emberek, aki szerette az X-Wing játékokat, ezt imádni fogja. Távolról sincs annyira lebutítva, mint a Battlefrontok röpködős részei. Nekem egy egész komoly HOTAS-om van, de még így is van olyan funkció, ami nem fért fel a gomb a 12-gombos kontrollerre. A pajzs/fegyver/energiamenedzsment meg nagyjából létszükségletes, ha életben akarsz maradni, pláne multiplayerben. Amúgy el is kél egy jó joystick szerintem, mert így minden létszükségletes dolog ott volt kéznél (az energiamenedzselést én hüvelykujjal végezhettem így, ami jó, mert baromi gyorsan kell néha átcsoportosítani az energizert), és nagyon precízen lehetett manőverezni vele. A dogfight-ban kenterbe is vertem az ellenfeleimet és a csapattársaimat is (gyanítom, hogy mindenki más kontrollert használt). Többjátékos módban ekkora sikerélményem még nem volt. Dolgoztak azok az X-Wing Alliance-os izomreflexek. :D

A lényeg a lényeg, hogy az X-Wing játékok méltó örökösem érkezett meg a Star Wars Squadrons képében, aminek szerintem az lesz a legnagyobb baja, hogy a Star Wars széles hajóválasztéka ellenére itt mindössze 8-at repülhetünk meg, ráadásul a legunalmasabbakat, hiszen a TIE Reaperen és az U-szárnyún kívül minden hajóval ezerszer repülhettünk már. Azért ez nagyon karcsú. Nem lenne rossz, ha kicsit felturbóznák az állományt.

Hozzászólás ideje:
  2020. 10. 02. - 20:44, Dzséjt írta:

Gyors élménybeszámoló: röpültem vele négy órát, ezalatt megcsináltam a prológust, hat küldetést és még a dogfight-ba is belekóstoltam. Emberek, aki szerette az X-Wing játékokat, ezt imádni fogja. Távolról sincs annyira lebutítva, mint a Battlefrontok röpködős részei. Nekem egy egész komoly HOTAS-om van, de még így is van olyan funkció, ami nem fért fel a gomb a 12-gombos kontrollerre. A pajzs/fegyver/energiamenedzsment meg nagyjából létszükségletes, ha életben akarsz maradni, pláne multiplayerben. Amúgy el is kél egy jó joystick szerintem, mert így minden létszükségletes dolog ott volt kéznél (az energiamenedzselést én hüvelykujjal végezhettem így, ami jó, mert baromi gyorsan kell néha átcsoportosítani az energizert), és nagyon precízen lehetett manőverezni vele. A dogfight-ban kenterbe is vertem az ellenfeleimet és a csapattársaimat is (gyanítom, hogy mindenki más kontrollert használt). Többjátékos módban ekkora sikerélményem még nem volt. Dolgoztak azok az X-Wing Alliance-os izomreflexek. :D

A lényeg a lényeg, hogy az X-Wing játékok méltó örökösem érkezett meg a Star Wars Squadrons képében, aminek szerintem az lesz a legnagyobb baja, hogy a Star Wars széles hajóválasztéka ellenére itt mindössze 8-at repülhetünk meg, ráadásul a legunalmasabbakat, hiszen a TIE Reaperen és az U-szárnyún kívül minden hajóval ezerszer repülhettünk már. Azért ez nagyon karcsú. Nem lenne rossz, ha kicsit felturbóznák az állományt.

Teljes nézet  

 

A joystick-ból következtetve akkor pc-b játszottál vele. Ha jól emlékszem neked sem új géped van. Mennyire futott jól? Nem akadt?

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)
  2020. 10. 03. - 10:44, Frenkie írta:

A joystick-ból következtetve akkor pc-b játszottál vele. Ha jól emlékszem neked sem új géped van. Mennyire futott jól? Nem akadt?

Teljes nézet  

Igen, egy öregecske PC-n játszok vele, bár nekem olyan joystickom van, amit PS4-re is rá lehet kapcsolni (direkt így vettem, hátha egyszer azon is lesz olyan játékom, amihez kell - és lesz is, mert ezt valószínűleg az első leárazáskor megveszem PS4-re). Szerintem kifejezetten jól van optimalizálva a játék. Maximális beállítások mellett nagyon ritkán érzékeltem pillanatnyi akadást az átvezetők alatt, de ezt leszámítva folyamatosan és gyorsan fut.

Szerkesztve: - Dzséjt
Hozzászólás ideje:

Na már épp terveztem hogy irok pár szép szót erről a játékról még úgy is hogy ez nem az én stilusom meg annyira azért nincs rogyásig tartalommal, pláne úgy hogy engem a multi része nem igazán érdekel. Szóval még igy is tetszett egész amig a kampánynak el nem értem a végére....

  Spoileres tartalom megtekintése

 

Hozzászólás ideje:

Laza kilenc óra alatt kivégezve a sztori, ami amúgy nem egy nagy "hűha". Anno az X-Wing Alliance ennél azért (sokkal) jobb történetet mutatott fel. Amit Bomarr a spoilerbe írt, azzal maximálisan egyetértek, ez nem csak felesleges, de baromság is volt.

  Spoileres tartalom megtekintése

A játék repülési része viszont remek, igazi élvezetet nyújtanak az űrcsaták, pláne, ha az ember azt is kitanulja, mi mire való. De azt hiszem, ezt igazán a többjátékos mókában lehet majd kamatoztatni, ami ennél a játéknál kifejezetten érdekel. De abban most már csak holnap mélyülök el. Illetve az is tetszetős, hogy ez is remekül hozza a Star Wars hangulatot, és egyesíti a világot. Bár értelemszerűen, mivel a sztori az ep6 után játszódik, prequel érás cucc nem sok van (azért előkerül egy-két dolog), de az ep4-6-ból, a Rogue One-ból és a Rebels-ből szép számmal jelennek meg űrhajók. Külön öröm, hogy mozgóképes alkotásban most láthattuk először Sloan admirálist és a Starhawk űrhajót. És Herát és Wedge-et is jó volt viszontlátni. Azért meg külön jár a pacsi, hogy egy rakat X-Wing és TIE Fighter úrhajó megjelent.

A tartalomfrissítés viszont szerintem is ráférne erre a játékra. Ez a 8 hajó tényleg irtó kevés, már a kampányban is. Még a klasszikus éra sincs rendesen kiaknázva (sehol egy B-szárnyú, egy TIE Advenced vagy Defender). Szóval azért érződik, hogy a fejlesztőcsapat ezt "kis pénzből" rakta össze. Bár ahhoz képest összességében szerintem remek játék lett, igazi hiánypótló.

Hozzászólás ideje:
  2020. 10. 03. - 21:34, Dzséjt írta:

De abban most már csak holnap mélyülök el. Illetve az is tetszetős, hogy ez is remekül hozza a Star Wars hangulatot, és egyesíti a világot. Bár értelemszerűen, mivel a sztori az ep6 után játszódik, prequel érás cucc nem sok van (azért előkerül egy-két dolog), de az ep4-6-ból, a Rogue One-ból és a Rebels-ből szép számmal jelennek meg űrhajók. Külön öröm, hogy mozgóképes alkotásban most láthattuk először Sloan admirálist és a Starhawk űrhajót. És Herát és Wedge-et is jó volt viszontlátni. Azért meg külön jár a pacsi, hogy egy rakat X-Wing és TIE Fighter úrhajó megjelent.

Teljes nézet  

Ez a része egyébként tényleg nagyon rendben van. Még a Solo filmre, itt-ott regényekre, korábbi videojátékokra is vannak ügyes utalások.

Hozzászólás ideje:

Igen, ezen a téren nagyon szépen teljesített ez a játék is. Ami nagyon tetszett, az az ep8-as idézet Leiától.

  Spoileres tartalom megtekintése

 

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.