Jump to content

Star Wars Squadrons


Recommended Posts

A játék 2020. október 2. -án fog megjelenni. Lesz singleplayer, lehetünk az Új Köztársasággal vagy éppen a Birodalom erőivel.

 

Védd meg a Galaxist - Tervezd meg minden egyes hadjáratodat a csapatoddal egy megbeszélés keretében. Járhatunk olyan helyeken, mint például a Yavin Prime gázóriása vagy Galitan széttöredezett holdja.

Az Új Köztársaság és a Birodalom különböző hajóit irányíthatjuk, fejleszthetjük őket.

5v5 küzdelmet is játszhatunk.

 

PS4 és PC megjelenés október 2. -án.

Edited by Bence1997
  • Like 2
  • Tetszik 3
Link to comment
Share on other sites

Váó! Kár hogy nincs gameplay videó, de egyelőre marha jól néz ki. Pláne úgy, hogy az ep.6 után játszódik a sztori. Valahogy biztosra vettem, hogy a régi trilógia idején fogunk mozogni, de nagyon örülök, hogy tévedtem.

Link to comment
Share on other sites

2 perccel korábban, Bomarr írta:

Váó! Kár hogy nincs gameplay videó, de egyelőre marha jól néz ki. Pláne úgy, hogy az ep.6 után játszódik a sztori. Valahogy biztosra vettem, hogy a régi trilógia idején fogunk mozogni, de nagyon örülök, hogy tévedtem.

Elvileg gameplay is lesz hamarosan, 18-án, ha minden igaz.

Edited by Yoda József
Link to comment
Share on other sites

Igen, 18. -án az EA Playen már a játékmenetből is láthatunk majd valamit.

 

Megleptek, mit ne mondjak. :D Nem néz ki rossznak, felkeltették az érdeklődésem. Az egyik jelenetben Herát is láthatjuk. :)

 

Mondjuk ezt az 5v5 csatát nem tudom hogyan képzelik. Remélem az lesz, hogy 10 ember játszhat egymás ellen, a többit feltöltik botokkal, mert az szegénykés lenne, ha ilyen kevés űrhajóval lehet aprítani egymást. :D

Edited by Bence1997
Link to comment
Share on other sites

3 perccel korábban, Bence1997 írta:

IMondjuk ezt az 5v5 csatát nem tudom hogyan képzelik. Remélem az lesz, hogy 10 ember játszhat egymás ellen, a többit feltöltik botokkal, mert az szegénykés lenne, ha ilyen kevés űrhajóval lehet aprítani egymást. :D

Ha tanultak a BF 2-ből akkor biztos megspékelték valamivel, mert ott is a Hero Starfighter (4v4) volt az egyik legdöglöttebb játékmód.

Link to comment
Share on other sites

Én nem bánom, hogy a BFII arcade-esre vette a játék azon részét, hisz az elsősorban mégiscsak egy FPS/TPS game. Viszont ezzel szemben magasak az elvárásaim, és egy rendes space simulatort akarok SW köntösben, ahol nem csak 3 ability van, ami 20 másodpercenként újratöltődik.

Azt várom, hogy a állíthassam az elhárítópajzsot attól függően, hogy honnan várok támadást; hogy az energiát és a lőszert be kelljen osztani; hogy a hajó tényleg sérüljön, és veszítsek el funkciókat attól függően, hogy mit találtak el. Azt várom el, hogy a játék olyan élményt nyújtson, mint a yavin feletti kiélezett légiharc, és ne olyat, mint a coruscant feletti kullancsdroidos kaland

Link to comment
Share on other sites

24 perccel korábban, Nabopolasszar írta:

Én nem bánom, hogy a BFII arcade-esre vette a játék azon részét, hisz az elsősorban mégiscsak egy FPS/TPS game. Viszont ezzel szemben magasak az elvárásaim, és egy rendes space simulatort akarok SW köntösben, ahol nem csak 3 ability van, ami 20 másodpercenként újratöltődik.

Azt várom, hogy a állíthassam az elhárítópajzsot attól függően, hogy honnan várok támadást; hogy az energiát és a lőszert be kelljen osztani; hogy a hajó tényleg sérüljön, és veszítsek el funkciókat attól függően, hogy mit találtak el. 

Szerintem nem ilyen lesz. Szerintem az EA célja, hogy minél többen játszanak vele és azért valljuk be, hogy a szimulátor szerű részletesség valakinek inkább nyűg, mint élvezeti faktor legyen az bármilyen játék.

Link to comment
Share on other sites

És akkor egy kis infó, a játék főhősei a Vanguard osztag pilótái lesznek, akik Hera Barma Csapásmérő Egységében szolgáltak, illetve szerepeltek az Alphabet osztagban is. 

Link to comment
Share on other sites

9 perccel korábban, Darth Cupsy írta:

Szerintem nem ilyen lesz. Szerintem az EA célja, hogy minél többen játszanak vele és azért valljuk be, hogy a szimulátor szerű részletesség valakinek inkább nyűg, mint élvezeti faktor legyen az bármilyen játék.

Pedig valamivel fel kell dobni, hisz ahogy te is mondtad, a BFII-es arcade lövölde kihalt pusztaság

Link to comment
Share on other sites

40 perccel korábban, Nabopolasszar írta:

Én nem bánom, hogy a BFII arcade-esre vette a játék azon részét, hisz az elsősorban mégiscsak egy FPS/TPS game. Viszont ezzel szemben magasak az elvárásaim, és egy rendes space simulatort akarok SW köntösben, ahol nem csak 3 ability van, ami 20 másodpercenként újratöltődik.

Azt várom, hogy a állíthassam az elhárítópajzsot attól függően, hogy honnan várok támadást; hogy az energiát és a lőszert be kelljen osztani; hogy a hajó tényleg sérüljön, és veszítsek el funkciókat attól függően, hogy mit találtak el. Azt várom el, hogy a játék olyan élményt nyújtson, mint a yavin feletti kiélezett légiharc, és ne olyat, mint a coruscant feletti kullancsdroidos kaland

Nagyon remélem, hogy nem ilyen lesz. Az állitgatós elháritópajzs meg a véges lőszer borzasztóan hangzik.

  • Like 2
  • Nem értek egyet 1
Link to comment
Share on other sites

7 perccel korábban, Nabopolasszar írta:

Pedig valamivel fel kell dobni, hisz ahogy te is mondtad, a BFII-es arcade lövölde kihalt pusztaság

Csakhogy ez csak azoknak "feldobás" akik szeretik a szimulátor feelinget, akik meg nem azok nem kapnak semmi pluszt, sőt még akár el is tántoríthat egyeseket, abban látok rációt, hogy kikapcsolható lesz a szimulátor jelleg, de akkor még mindig kell valami, mert az arcade-os játékok kedvelői még mindig nem kaptak semmi extrát a BF2 4v4-éhez képest.

Edited by Darth Cupsy
Link to comment
Share on other sites

2 órával ezelőtt, Nabopolasszar írta:

Azt várom, hogy a állíthassam az elhárítópajzsot attól függően, hogy honnan várok támadást; hogy az energiát és a lőszert be kelljen osztani; hogy a hajó tényleg sérüljön, és veszítsek el funkciókat attól függően, hogy mit találtak el. Azt várom el, hogy a játék olyan élményt nyújtson, mint a yavin feletti kiélezett légiharc, és ne olyat, mint a coruscant feletti kullancsdroidos kaland

Úgy néz ki, hogy tényleg lesz ilyesmi benne, 3 részleg között lehet majd elosztani az energiát. Rixon összeszedett minden infót tudunk a játékról:

 

 

Egyébként az én véleményem is az, hogy ha ez egy szimulátor jellegű játék akar lenni, akkor igenis legyen kellően részletes, legyen szimulátor feelingje.

Edited by Yoda József
Link to comment
Share on other sites

2 órával ezelőtt, Nabopolasszar írta:

Én nem bánom, hogy a BFII arcade-esre vette a játék azon részét, hisz az elsősorban mégiscsak egy FPS/TPS game. Viszont ezzel szemben magasak az elvárásaim, és egy rendes space simulatort akarok SW köntösben, ahol nem csak 3 ability van, ami 20 másodpercenként újratöltődik.

Azt várom, hogy a állíthassam az elhárítópajzsot attól függően, hogy honnan várok támadást; hogy az energiát és a lőszert be kelljen osztani; hogy a hajó tényleg sérüljön, és veszítsek el funkciókat attól függően, hogy mit találtak el. Azt várom el, hogy a játék olyan élményt nyújtson, mint a yavin feletti kiélezett légiharc, és ne olyat, mint a coruscant feletti kullancsdroidos kaland

Szerintem sem ilyen lesz, bár én is ilyenre várok már az X-Wing Alliance befejezése óta. És ha már ilyet csinálnak, az tényleg legyen X-Wing Alliance szintű.

Link to comment
Share on other sites

10 órával ezelőtt, Darth Cupsy írta:

Lesz a játékhoz "botkormány" támogatás.

Az már a 1993as X-Winghez is volt. Nagyon nagyot csalódtam volna, ha ebből kihagyták volna, főleg hogy múlt héten jött meg a kicsike

 

Én az előrendeléssel biztosan megvárom a gameplay videót, és ha bejövős, akkor megy a rendelés. Igaz nagyon előrendelés ellenes vagyok, de ahogy a Fallen Order és a BFII nyitány utáni kezelése meghozta a bizalmamat az EA felé

Link to comment
Share on other sites

Egy 20-aból kijön egy normális botkormány XBOXhoz, Nabo? Nem kell, hogy legprofibb legyen. Engem is felcsigázott a játék, remélem, hogy lesznek benne komolyabb beállítási lehetőségek az energia felhasználás kapcsán. Bírnám, ha az asztrocmechekkel is lenne interakció. :) 

Link to comment
Share on other sites

Ki is jött a gameplay előzetes! Nagyon izgalmasnak tűnik, tényleg félig szimulátor, félig arcade. A nagy kérdés az, hogy ha az ember barátok nélkül csatlakozik egy meccshez, mennyi esélye lesz megbeszélni a taktikákat.

 

 

 

Nekem amúgy nagyon tetszik, már fel is ültem a hype-vonatra!

Edited by Jinx Lumos Joke
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text .   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored .   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information