Oldfighter Hozzászólás ideje: 2011. Október 3. Hozzászólás ideje: 2011. Október 3. Keress üzleteket. Járd körbe a várost és ha rábukkansz bizonyos mennyiségű bó'tra, tovább enged lépni a játék. Nálam XBOX-nál így működött. Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2011. Október 3. Hozzászólás ideje: 2011. Október 3. És nem jelentenek veszélyt a játékosra, csak a szerencsétlen scriptbe kényszerített kispajtásokra. Mindegy, végső ítélet majd akkor lesz, ha már fut a gépemen, de én őszintén szólva, amennyire vártam ezt a játékot, most annyira viszolygok tőle. Hát azért az első hullámban jöttek a főcsávóra rendesen. ja és végre pár shotilövés és végük nem ugy mint az AVP 3-ban hogy sok golyó fogyott belőlük. Szerintem még azért is jó mert azon a kolónián vagyunk ahol az Aliens játszódott. Jó lesz az ismerős helyszíneken mászkálni. A történet meg nem annyira számít ha jelez a radar. Válasz
Darth Sky Hozzászólás ideje: 2011. Október 3. Hozzászólás ideje: 2011. Október 3. Keress üzleteket. Járd körbe a várost és ha rábukkansz bizonyos mennyiségű bó'tra, tovább enged lépni a játék. Nálam XBOX-nál így működött. A statisztika szerint, minden boltot felfedeztem már, úgyhogy nem, mi lehet a gond. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2011. Október 4. Szerző Hozzászólás ideje: 2011. Október 4. Hát azért az első hullámban jöttek a főcsávóra rendesen. ja és végre pár shotilövés és végük nem ugy mint az AVP 3-ban hogy sok golyó fogyott belőlük. Pedig az AVP3-as felfogás volt a helyes, hiszen anno Hicks is háromszor lőtt bele shotival egybe, mire végre jobb létre szenderült. De még a 10 mm-es, robbanófejes, acélmagvas impulzustöltényből is kellett nekik egy sorozat, miközben egy ilyen golyóból egy is kettéhasítana egy embert. De inkább azzal van bajom, hogy nem érezni a parát. Jönnek a dögök, de a fószer majdnem egy helyben áll és minden kapkodás nélkül, tök nyugisan céloz, közben a dögök meg meg sem szagolják. Az AVP1-2-3-ban ilyen nincs. Már akkor halott vagy, ha megállsz, főleg az AVP1-2-ben volt ez jellemző (persze ma már nem, hisz mindkettőt lazán kiviszem már), a nyugodt célzásra meg esélyed sem volt. Sőt, a célzásra is akkor, mikor a rakétát nagyjából abba az irányba küldted el, amerről a dögök jöttek. Szóval a mennyiség az szép, de a minőség a videó alapján kétséges. Nem attól lesz félelmetes ez a játék, hogy sok dögöt tesznek bele, hanem, hogy azok széttépjenek. Azt kell érezned, amit Hudson, nem azt, amit a Terminator. Szerintem még azért is jó mert azon a kolónián vagyunk ahol az Aliens játszódott. Jó lesz az ismerős helyszíneken mászkálni. A történet meg nem annyira számít ha jelez a radar. A helyszín szép, attól függetlenül, hogy totális baromság a létezése, az meg kolosszális idiótaság, hogy még áram is van... Ekkora hülyeséget még a könyvekben sem tudtak összehozni, pedig azokban van szuperkirálynő és alien király is... De, ennek ellenére tényleg hangulatos a jó öreg és romos Hadley's Hope-on barangolni. DE! Ezt már eljátszották 1999-ben az első AVP-ben. Sőt, abban járhattunk a Sulacon Tyrargon, a Nostromon Ferarcon, a Fiorina "Fury" 161-en, de még a Getawey-en és a roncs idegen hajón is. Itt egyedül a grafika lesz szebb, meg talán film-hűbb lesz a táj (bár mivel még a sztori sem lett film-hű, így én nem reménykedem). Ami igaz, ha özönlenek a dögök, nem számít a sztori. A baj megint a "de", de ezt szintén eljátszották az első AVP-ben. És ami működött 1999-ben az baromira nem működik már 2012-ben. Ezt méltán bizonyítja a Duke Nukem Forever, ráadásul a jó sztori még jobb hangulatot, még több parát eredményezhet. A sztorival aggódhatunk a társainkért - amire elméletileg ez a játék épülne -, az hajt minket előre... Sztori nélkül fogjanak pár pályát és engedjenek be minket, azt csók. Volt ilyen az AVP3-ban, jó volt, vagy harminc percig, aztán inkább végigvittem újra a sztorimódot. Ja, és ami a mozgásdetektort illeti, azzal, hogy nagy piros pontok jelzik a dögöket és kékek az embereket, ezt is elb*szták. A mozgásdetektor parafaktorát az adta, hogy minden szutyok miatt becsipogott. Nem csak a dögökre, de a mozgó láncra is. Mekkora, mikor az AVP2 első pályáján motoszkálások vannak, a ragadozók nyomati is láthatjuk, akikről tudjuk, hogy láthatatlanok. Aztán becsipogott a detektor, és az utolsó pillanatban kiderült, hogy csak a szél lenget egy láncot. Totális Alien hangulat, maximális para. Vagy multiban, mikor azt hittem, hogy a szobában a spanok vannak, erre belépve egy hordányi alien volt ott. Most oda nem belépni fogok, hanem gránátot beküldeni. Hangulat zéró, de legalább megint azt hiszem, hogy a fejlesztők megint hülyének néznek, és meg sem kockáztatják, hogy elengedjék a kezem. Válasz
reaper Hozzászólás ideje: 2011. Október 4. Hozzászólás ideje: 2011. Október 4. A Colonial Marienes egyszerűen túl arcade jellegűnek tűnik ahhoz, hogy kicsit is para lehessen... Ami pl. a Bulletstormban király volt, az egy Aliens témájú játéknál durván hangulatgyilkos. Azért majd egy próbát megér. Válasz
barnez Hozzászólás ideje: 2011. Október 5. Hozzászólás ideje: 2011. Október 5. Gears of War 3 Pár óra játék után: azta r*hadt! Egy rohadt nagy adrenalin löket. Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2011. Október 5. Hozzászólás ideje: 2011. Október 5. (szerkesztve) Történelmi pillanatnak vagyunk tanúi ma. Több mint 7 évvel az utolsó ID-játék(Doom 3) után megjelent a Rage. Természetesen a diszkontban a SKIDROW változat. Crack is van hozzá. Annyi van hogy 18 GB. Mivel az ID az fps-ek atyja, Carmack meg a 3d-motor programozásának a császára mindig nagy várakozással ülök le egy új ID-játék elé. Oldie, Dzséjt: Nektek ma éjfélre végig kell vinni hard-on. :D Szerkesztve: 2011. Október 5. - Frenkie Válasz
Oldfighter Hozzászólás ideje: 2011. Október 5. Hozzászólás ideje: 2011. Október 5. Oldie, Dzséjt: Nektek ma éjfélre végig kell vinni hard-on. :D Hű, erre írnék most egy szép hosszú sor csillagot. Majd beszerzem ha elkészül a fordítás. Válasz
Rog Hozzászólás ideje: 2011. Október 5. Hozzászólás ideje: 2011. Október 5. http://www.youtube.com/watch?v=D-HW5DKXFJ4 Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2011. Október 5. Szerző Hozzászólás ideje: 2011. Október 5. Oldie, Dzséjt: Nektek ma éjfélre végig kell vinni hard-on. :D Majd hogy ha lesz 18+sok gigám rá (letöltés, kicsomagolás, telepítés... ez inkább 3x18 Gb-ot jelent, hála a magasságos ókorban rekedt feltöltőknek... momentán 9 Gb-om van), és ha a fórumok nem zsongnak már annyira arról, hogy az ID mennyire elb*szta a PC portot... Hál' istennek Carmack is beállt a gagyi konzolos átiratokat kihozók sorába... Pedig emlékszem, valamikor a PC volt a mindene... Válasz
reaper Hozzászólás ideje: 2011. Október 5. Hozzászólás ideje: 2011. Október 5. Rage: Csak ne az legyen, mint a Doom3-al, ahol a kezdeti lelkesedés és kellemesen borzongós hangulat szépen lassan a monoton unalomba csapott át. Remélem, itt nem érzem majd úgy, hogy az elején ellövik az összes puskaporukat. Minden esetre bízok bennük, hiszen az id alapjáraton sose készít sz*rt. Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2011. Október 5. Hozzászólás ideje: 2011. Október 5. Majd hogy ha lesz 18+sok gigám rá (letöltés, kicsomagolás, telepítés... ez inkább 3x18 Gb-ot jelent, hála a magasságos ókorban rekedt feltöltőknek... momentán 9 Gb-om van), és ha a fórumok nem zsongnak már annyira arról, hogy az ID mennyire elb*szta a PC portot... Hál' istennek Carmack is beállt a gagyi konzolos átiratokat kihozók sorába... Pedig emlékszem, valamikor a PC volt a mindene... Nekem is helyett kellett csinálni. Kiírtam egy csomó tornászfilmet. Fórumokat direkt nem olvasok, majd eldöntöm milyen, nekem ne vegyék el előre a kedvem. Ugyanaz mint az sw-nél. Fikázás ezerrel, de ez volt a Crysis 1-2-nél, a Modern Warfare-eknél, és lesz is. Nekem meg mindig tetszett amit fikáztak. Carmack meg felismerte a változásokat, hogy többet adnak el konzolon, meg hát a világ is arra megy. Félreértés ne essék, nekem sem tetszenek a mentéshiányok, meg hogy minden ki van írva a képernyőre, de elfogadom hogy egy fejlesztőcsapatnak úgy kell készítenie a játékot, hogy mindenhol fusson. A kiadó maga az isten mert rettenetesen sok pénz van benne. Ha jól tudom a videójáték ipar már Hollywoodnál is több pénzt termel. Itt pedig már kőkemény üzleti érdekek vannak. Az ID-t is megvette a Bethesda. Nagyon visszasírom azt a világot mikor még függetlenek voltak, de elfogadom hogy ma ez van. Válasz
misi920 Hozzászólás ideje: 2011. Október 5. Hozzászólás ideje: 2011. Október 5. Rajtam kívül játszik még valaki a Bf3 bétával? Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2011. Október 5. Hozzászólás ideje: 2011. Október 5. Rage: Csak ne az legyen, mint a Doom3-al, ahol a kezdeti lelkesedés és kellemesen borzongós hangulat szépen lassan a monoton unalomba csapott át. Remélem, itt nem érzem majd úgy, hogy az elején ellövik az összes puskaporukat. Minden esetre bízok bennük, hiszen az id alapjáraton sose készít sz*rt. Ez a lényeg. Én még nem játszottam rossz ID-játékkal. A Doom3 is baromira bejött a Quake 4-et meg többször is végigvittem, igaz ez nem teljesen tiszta ID-fejlesztés. Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2011. Október 5. Hozzászólás ideje: 2011. Október 5. Rajtam kívül játszik még valaki a Bf3 bétával? Nem de mesélj. Jól fut a gépeden? Hangulatos? Hány arabot nyírtál már ki? Jó a storymenet? Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2011. Október 5. Szerző Hozzászólás ideje: 2011. Október 5. Nekem is helyett kellett csinálni. Kiírtam egy csomó tornászfilmet. Fórumokat direkt nem olvasok, majd eldöntöm milyen, nekem ne vegyék el előre a kedvem. Ugyanaz mint az sw-nél. Fikázás ezerrel, de ez volt a Crysis 1-2-nél, a Modern Warfare-eknél, és lesz is. Nekem meg mindig tetszett amit fikáztak. Carmack meg felismerte a változásokat, hogy többet adnak el konzolon, meg hát a világ is arra megy. Félreértés ne essék, nekem sem tetszenek a mentéshiányok, meg hogy minden ki van írva a képernyőre, de elfogadom hogy egy fejlesztőcsapatnak úgy kell készítenie a játékot, hogy mindenhol fusson. A kiadó maga az isten mert rettenetesen sok pénz van benne. Ha jól tudom a videójáték ipar már Hollywoodnál is több pénzt termel. Itt pedig már kőkemény üzleti érdekek vannak. Az ID-t is megvette a Bethesda. Nagyon visszasírom azt a világot mikor még függetlenek voltak, de elfogadom hogy ma ez van. Itt nem fikázásról, véleményről, vagy együgyű irányításról és a játékos abszolút ostobának nézéséről van szó (ami mellesleg rohadtul nincs összefüggésben a platformmal, mert se a konzolosokat, se a PC-seket nem kéne agyalágyultnak nézni). Hanem arról, hogy nem lehet opciózni a játékot, hogy az egér alapból olyan érzékenyre van belőve, hogy hozzáérsz és piruettezik a karakter, és nincs lehetőség az érzékenység állítására sem. Hogy játék közben villódzik a háttér, hogy rendszeresen eldobálja a textúrákat. Hogy megmagyarázhatatlanul szaggat, és a motion blur effekt bekapcsolása után szó szerint SZÉTESIK a kép! Hát ki látott már olyan játékot, amiben szétesik a kép? Ezek hibák, nem vélemények a játékélményről, történetről, akármiről, hanem súlyos technikai hibák, ami a játékélmény minőségétől függetlenül előre meg lehet ítélni beszámolókból. Egyszerűen az ID hanyag munkát végzett a PC-s átíráskor (konzolon állítólag semmi baja a játéknak). Természetesen, hogy milyen a játék, azt majd eldöntöm én... Amikor már normálisan működik. A Doom 3 nekem anno végig tetszett. Oké, a parázás elmaradt középtájtól, de vitt tovább a hangulat, a pályák, meg a szörnyek, és kicsit a sztori is. Nem volt nagy sztorija ugyan, ám elég érdekesnek bizonyult, hogy csak azért legalább egyszer végigvigyem... Többször mondjuk azóta sem... Válasz
reaper Hozzászólás ideje: 2011. Október 5. Hozzászólás ideje: 2011. Október 5. (szerkesztve) Mondjuk én a Skyrim miatt számolom vissza már a napokat http://www.youtube.com/watch?v=VgSNBY_kuTA Szerkesztve: 2011. Október 5. - reaper Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2011. Október 5. Hozzászólás ideje: 2011. Október 5. Itt nem fikázásról, véleményről, vagy együgyű irányításról és a játékos abszolút ostobának nézéséről van szó (ami mellesleg rohadtul nincs összefüggésben a platformmal, mert se a konzolosokat, se a PC-seket nem kéne agyalágyultnak nézni). Hanem arról, hogy nem lehet opciózni a játékot, hogy az egér alapból olyan érzékenyre van belőve, hogy hozzáérsz és piruettezik a karakter, és nincs lehetőség az érzékenység állítására sem. Hogy játék közben villódzik a háttér, hogy rendszeresen eldobálja a textúrákat. Hogy megmagyarázhatatlanul szaggat, és a motion blur effekt bekapcsolása után szó szerint SZÉTESIK a kép! Hát ki látott már olyan játékot, amiben szétesik a kép? Ezek hibák, nem vélemények a játékélményről, történetről, akármiről, hanem súlyos technikai hibák, ami a játékélmény minőségétől függetlenül előre meg lehet ítélni beszámolókból. Egyszerűen az ID hanyag munkát végzett a PC-s átíráskor (konzolon állítólag semmi baja a játéknak). Természetesen, hogy milyen a játék, azt majd eldöntöm én... Amikor már normálisan működik. A Doom 3 nekem anno végig tetszett. Oké, a parázás elmaradt középtájtól, de vitt tovább a hangulat, a pályák, meg a szörnyek, és kicsit a sztori is. Nem volt nagy sztorija ugyan, ám elég érdekesnek bizonyult, hogy csak azért legalább egyszer végigvigyem... Többször mondjuk azóta sem... A hozzászólásod fele remélem csak poénból született. Azért kérdem, mert te is régen játszol. Nézzük magát a jelenséget amire utalsz. Pár mondjuk úgy ökör beírja hogy neki nem megy a torrentoldalak megfelelő fórumába. A legtöbb esetben valami egyszerű dolog van ami miatt nem megy. Az első 3-4 oldal az hogy ,nem megy, segítsetek, fekete képernyő van stb meg bemásolnak angol hibaüzeneteteket. Gondolom te is ezen oldalakat olvasod és valami(pl drivercsere) megoldja az ökör problémáját. Mi történik nálam ha megjelenik egy játék? Felmegyek az oldalra és elkezdem letölteni a játékot és elkezdem olvasni a játék fórumát hogy mire lejön, addig tudjam azt a megoldást ha esetleg nálam is olyan hiba lesz. De már biztosan tudom miket fogok olvasni,.Először a rinya hogy nem megy és ez minden játéknál így van. Aztán a delikvensnek valahogy elindul és elkezd kajabálni, hogy textúrahiba, meg nincs táj stb. De nem drivert cserél és ha az nem megy akkor directx-et, hanem siránkozik. És pillanatok alatt ezzel lesz tele a fórum és ezért gondolhatja valaki hogy gáz van a játékkal. Csakhogy ha tovább olvassa az illető, akkor kiderül hogy ugyanennyi embernek megy. Na ezt szoktam én csinálni. És meg is nyugodok. Tudniillik annyiféle variációban követhetik egymást az alkatrészek egy pc-ben hogy bármi lehet az oka hogy nem indul, és semmi nem garantálja hogy nálunk nem megy. Nálam olyan sosem volt hogy nem ment valami(persze volt, de megoldottam kis időn belül). Azaz az elő lépés hogy megnézzük magunknál mit csinál és nem fórumokra hallgatunk. Mert ott még azon egyének is összegyűlnek akik elindították és magát a játékot elkezdik fikázni, hogy nem erre számított, csúnya a grafika, szaggat stb. Ez is lényegtelen mert nálad nem biztos hogy csinálni fogja. Majd ha nálad is gáz van akkor vissza kell menni és megnézni mi a megoldás. Szerintem ez a normál, és nem az hogy fórumokon irkálnak hülyeségeket és abban hinni, mikor tudjuk mennyi amatőr is játszik. Hogy miért írtam a fentieket? Mert kipróbáltam és nem igaz amit írnak. Lehet állítani az egér érzékenységét(de nem kell mer nagyon jól beállítja a program), sőt úgy hogy a program meg is kérdi hogy jó-e így? Abszolút nincs érzékenyre állítva, nekem pont jó. Nem szaggat indokolatlanul ,hanem gyönyörűen full-on(nálam ez a full:1280x1024). Meg sem nyikkan és nagyon szép a grafikája. Tény, hogy nem lehet mindent állítani(aa-t lehet), de nem is kell mert marha szép és simán megy. A textúrákat nem dobálja el. A motion blur effect után nem esik szét a kép mert be sem lehet kapcsolni. Egy hibát észleltem hogy forduláskor(azaz egérmozgásnál), elmosódnak a textúrák és utánrajzolás van. Kicsit zavaró de meg lehet szokni, viszont ez szerintem a technikából adódik(ugye Megatextúrát használ a játék, az egész pálya egyetlen textúrából áll, és szerintem ezért 18 Gb a mérete is). Ma már nem foglalkozom vele, de holnap fogok megoldást találni erre is. Ismétlem ez nem akkora hiba, de biztos van rá megoldás. Ja és nekem sem indult elsőre, de a hibaüzenetből kiderült(Opengl subsystem nem töltődött be. Ilyenkor mindg drivert kell cserélni) hogy a legújabb driver kell. Leszedtem, felraktam és ment. Azaz semmilyen különleges dolgot nem kell tenni, simán indítható. Ne hallgass rájuk. Ennyi. Te értelmesebb vagy ennél. Azon is csodálkozom hogy tudod jól hogy a Skidrow az tökéletes release-t csinál ,rosszat nem adnak ki a kezükből. A vinyó probléma, de hozzá kell szokni hogy ekkora játékok lesznek. Egyre többen nyomják full hd-ben full-os géppel, gyönyörű képet akarnak aminek ára van. Baromi nagyfelbontású textúrák , több százezer polygon.Ezekhez rengeteg adat kell. Ma már nem oly drága egy 1 TB-s vinyó. Sőt én ha vennék ma új gépet minimum 2 TB-ost raknék bele. Elnézést ha kicsit cinikus voltam, de nekem ez a véleményem. Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2011. Október 6. Hozzászólás ideje: 2011. Október 6. Ezt szépen leírtad, Frenkie. Ugyan csak egy játékkal szoktam játszani évente, de tökéletesen ráismertem a fórumára... Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: 2011. Október 6. Hozzászólás ideje: 2011. Október 6. Én még csak Youtube videókat láttam erről a Rage-ről de azok alapján katasztrófának tűnik a grafikai motorja. http://www.youtube.com/watch?v=c5oEdfT4OWY Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2011. Október 6. Szerző Hozzászólás ideje: 2011. Október 6. Frenkie, én ezeket nem torrent oldalak agyalágyúlt, balfék emberkéitől olvastam. Mint írtad, elég régóta játszom, és szakmabeli is vagyok, így hogy a bánatba gondolhatod, hogy ezektől a majmoktól veszek infót? NEM, NEM, NEM! Ha egy mód van rá, nem is olvasok torrenteken hozzászólásokat, mert csak idegesít a sok nethuszár hozzászólása. Még ha gondom van, akkor is inkább google és egy külhoni fórumon keresek megoldást. Ezt is külföldi szakmai lapok fórumán írták az újságok tesztelői (IGN, Gametrailers, Gamestar, PCGuru, stb.)! Ezért hiszem, illetve hittem el. Bár lehet, hogy nekik még nem teljes verzió jutott, de az tuti, hogy nem warezmagyik és rutintalan játékosok gyülekezete. DE, ha neked fut, akkor JÓ! Mindenki közül neked hiszek a legjobban játék ügyben, mivel hasonló az ízlésünk, a rutinunk, a szakmai hátterünk, és még ismerlek is személyesen, így tudom, ha te mondasz valamit, akkor az úgy van. Bár a Bomarr által linkelt videó eléggé ijesztő, gondolom te is erről beszéltél. Ez engem tuti zavarni fog ebben a formában. Ha csak egyszer-egyszer fordulna elő néhány pillanat erejéig... De így... Juj... Na mindegy, egyelőre úgy sincs hely, ha lesz, leszedem, aztán próba. Bár lehet először alaplap/proci csere lesz, mert attól félek, hogy az alapom megadja magát hamarosan... Válasz
misi920 Hozzászólás ideje: 2011. Október 6. Hozzászólás ideje: 2011. Október 6. Nem de mesélj. Jól fut a gépeden? Hangulatos? Hány arabot nyírtál már ki? Jó a storymenet? A gépemen minimumon fut. A hangulat az állati, ez multiplayer béta a történetről ezért nem tudok semmit, 1 pálya van az operation metro ott ruszkik ellne csatázunk. Bocs, hogy rövidre fogtam csak most idő hiányában nem tudok többet. Ja és a gépem configja intel e5200, sapphire ati 4670, 4gb ram Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2011. Október 6. Hozzászólás ideje: 2011. Október 6. (szerkesztve) Frenkie, én ezeket nem torrent oldalak agyalágyúlt, balfék emberkéitől olvastam. Mint írtad, elég régóta játszom, és szakmabeli is vagyok, így hogy a bánatba gondolhatod, hogy ezektől a majmoktól veszek infót? NEM, NEM, NEM! Ha egy mód van rá, nem is olvasok torrenteken hozzászólásokat, mert csak idegesít a sok nethuszár hozzászólása. Még ha gondom van, akkor is inkább google és egy külhoni fórumon keresek megoldást. Ezt is külföldi szakmai lapok fórumán írták az újságok tesztelői (IGN, Gametrailers, Gamestar, PCGuru, stb.)! Ezért hiszem, illetve hittem el. Bár lehet, hogy nekik még nem teljes verzió jutott, de az tuti, hogy nem warezmagyik és rutintalan játékosok gyülekezete. DE, ha neked fut, akkor JÓ! Mindenki közül neked hiszek a legjobban játék ügyben, mivel hasonló az ízlésünk, a rutinunk, a szakmai hátterünk, és még ismerlek is személyesen, így tudom, ha te mondasz valamit, akkor az úgy van. Bár a Bomarr által linkelt videó eléggé ijesztő, gondolom te is erről beszéltél. Ez engem tuti zavarni fog ebben a formában. Ha csak egyszer-egyszer fordulna elő néhány pillanat erejéig... De így... Juj... Na mindegy, egyelőre úgy sincs hely, ha lesz, leszedem, aztán próba. Bár lehet először alaplap/proci csere lesz, mert attól félek, hogy az alapom megadja magát hamarosan... Már megijedtem hogy átálltál a sötét oldalra. :D Elnézést a feltételezésért, te tényleg barmokkal nem foglalkozol. Igen, ez az ami a Bomarr által belinkelt videóban látható. Ha állsz akkor baromi ok minden, marha szép a grafika. Ha fordulsz akkor van a sima textúra majd rárajzolás. Mivel baromira érdekel a játék, ezért túlteszem rajta magam, de tényleg gáz. Abban biztos vagyok hogy erre jönni fog egy patch, az ID-nek nagy blama lenne, főleg Carmacknak. Abban is biztos vagyok hogy a Megatexture technika miatt van. Nem tudom emlékszel-e(hogyne emlékeznél) hogy a Doom 3-nál volt egyfajta műanyag érzése az embernek az objektumok láttán. Ha meg közel mentél a falhoz akkor marhára elmosódott. Én úgy vagyok vele hogy ezt a technikát nem kéne erőlteni. Bomarr: Azért is gáz ez, mert a csávó aki programozta a motort a világ legjobbja. Matematikai processzor van az agya helyén. Rengeteg játék készül az ő általa készített motorból(a másik kitünő motor még az Unreal3 bár már kissé koros). A VGA gyártó cégek, tőle kérdezik mi legyen az irány. Nagyon nagy neve van a 3D területén. Szerintem javítani fogják pár napon belül, mert ez csúnya égés lesz. szerk: Találtam rá megoldást, kicsit buherálni kell a default.cfg file-t. Majd kipróbálom. Mire nem jó a youtube? Szerkesztve: 2011. Október 6. - Frenkie Válasz
misi920 Hozzászólás ideje: 2011. Október 6. Hozzászólás ideje: 2011. Október 6. (szerkesztve) Én is szedem a Rage-t kíváncsi vagyok rá. Frenkie milyen a történet eddig? Szerkesztve: 2011. Október 6. - misi920 Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2011. Október 6. Hozzászólás ideje: 2011. Október 6. Én is szedem a Rage-t kíváncsi vagyok rá. Frenkie milyen a történet eddig? Fogalmam sincs csak pár 10 métert mentem. Holnap megpróbálom megcsinálni, hogy forduláskor is jó legyen. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2011. Október 7. Szerző Hozzászólás ideje: 2011. Október 7. Abban is biztos vagyok hogy a Megatexture technika miatt van. Nem tudom emlékszel-e(hogyne emlékeznél) hogy a Doom 3-nál volt egyfajta műanyag érzése az embernek az objektumok láttán. Ha meg közel mentél a falhoz akkor marhára elmosódott. Én úgy vagyok vele hogy ezt a technikát nem kéne erőlteni. Hót ziher, hogy annak a hibája. Ezzel jár az új technológia, bugokkal. Az a kérdés, kiforr-e. Bár ahogy írtad, anno a Doom 3 alatt duruzsoló id Tech 3 motornak is volt egy nagy szépséghibája, és ezt soha az életbe nem tudta leküzdeni. Az a műanyag hatás minden játék alatt érezhető volt, a Quake 4-nél, a Prey-nél, talán még a Woleinstein volt az, ahol több-kevesebb sikerrel kiküszöbölték ezt. Ráadásul bazi gépigénye volt (és úgy érzem, ez alól az id Tech 4 sem kivétel). S bár bírom az ID-t, meg amit tett a játékvilágért, de sokkal jobb motornak tartom az Unreal Engine 3-at. A kettő közti különbséget a legjobban az a tény reprezentálja, hogy az id Tech 4-et összesen nyolc játékhoz használták (azaz hét plusz egy kiegészítő), míg az UE3-at (ha jól számoltam) százhuszonegy játékhoz használták fel, vagy fogják felhasználni (hiszen még jövőre is jön ki vele játék, köztük a Mass Effect 3). Sokkal szebb és jobb grafikai motor és kora ellenére szerintem még mindig gyönyörű. Jó, nem egy CryEngine 2, de az például távolról sem tud olyan szép karaktereket megjelentetni (hogy a mimikákról ne is beszéljek), mint az UE3, és feleakkora a gépigénye. A másik ilyen gyönyörű motor a Source, és ez a személyes kedvencem. Ez sem egy CryEngine kettő, de kora ellenére - hála a 2005 óta tartó folyamatos fejlesztéseknek - máig gyönyörű. Amikor megláttam a Portal 2-t, majdnem leszédültem a székről. Szintén olyan motor, ami élethű karaktereket jelenít meg (nem viaszbabákat), alacsony a gépigénye és röccenésmentesen fut, akkor is, ha hihetetlenül nagy helyeket kell megjelenítenie rengeteg objektummal. Hiszen emlékezzünk csak vissza, mekkora területeket be lehetett járni a Half Life 2-ben töltés nélkül. Válasz
Rog Hozzászólás ideje: 2011. Október 8. Hozzászólás ideje: 2011. Október 8. http://www.youtube.com/watch?v=v6KWdvs290s Válasz
Nabopolasszar Hozzászólás ideje: 2011. Október 8. Hozzászólás ideje: 2011. Október 8. (szerkesztve) Hogy én hogy imádom amikor egy PC játék így adja meg a billentyűket És de jó hogyha átállítanám kidob a windowsba Szerkesztve: 2011. Október 8. - Nabopolasszar Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2011. Október 8. Hozzászólás ideje: 2011. Október 8. Ideje átállnod a gamepadra. Nekem egy félévembe telt, de maximálisan megérte, azóta csak azt használom. Válasz
Ajánlott hozzászólás
Csatlakozz a beszélgetéshez!
Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.