Ugrás a kommentre

Filmek


Bomarr

Ajánlott hozzászólás

Hm... Már a kivitelezés is elárulja, hogy hardcore pszichológiai drámát kapunk. Bár lehet, hogy a sztori kicsit szögletes lesz, de tetszik, hogy a készítők mertek kockát vállalni. Legott meg is nézem... majd később. :D 

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Azt kell mondjam: le a kalappal a Disney+ előtt! Végre egy streaming csatorna, ahol el lehet merülni a régi alkotásokban is és a kínálat nem csak az elmúlt pár évből/évtizedből szemezget. 

 

Sokáig a felhozatalban igazán el se merültem, de mostanság belecsaptam egy Disney maratonba. Az 1937-es Hófehérkétől indulva elkezdtem ledarálni több Disney-s produkciót is. És csak most tűnt fel, hogy egy csomó olyan régi film is fent van a Disney+-on, amit még sose láttam és végre betudtam pótolni. Tényleg csak pár szót némelyikről:

 

Third Man on the Mountain (1959)

Egy svájci falucskában egy srác meg akarja mászna azt a hegyet, amelyen az apja meghalt. Bár a téma nem csigáz fel, mégis berántott: annyira jók a karakterek, bájos a hangulat, szépek a képek. Még egy kis romantika is van benne, de pont jó mennyiségben. Amolyan igazi jófajta régivágású kalandfilm. 

 

Davy Crockett, a Vadnyugat királya (1955)

A külsőségeken kicsit látszik, hogy eredetileg ez TV-filmnek lett szánva. De annyira bájos, hogy rögtön megkedveltem. Eleve a "vadnyugat hősét", a címszereplőt rögtön úgy ismerjük meg hogy a bokorban egy medvével birkózik. Aztán indiánokat lövöldöz, majd Alamonál még Amerikát is segít megmenteni. Az ilyen filmekre lett kitalálva ez a kifejezés: felhőtlen szórakozás.

 

The Story of Robin Hood (1952)

Itt igazából örülök, hogy végre ezt a feldolgozást is sikerült bepótolnom. Robin Hoodról annyi jó mozi készült, hogy nehéz labdába rúgni mellettük: ez inkább csak oké. Amiben próbáltak mások lenni: kicsit történelemhűbbre csinálták, és kevésbé meseszerűre, szemben mondjuk a híres-neves 1938-as Robin Hood-al.

 

Betyár a hűséges tolvaj (1957)

Talán ez volt az egész Disney-maratonnak eddig a legnagyobb meglepetése. Pedig a sztori nem sejtet túl mély filmet: egy gyerek és a kutyájának a barátsága van a fókuszban. A helyszín a XIX. századi Amerika. Amire nem gondoltam: néhol szívfacsaró, néhol roppant bájos ez a film, amely nem fél megmutatni a régi telepes lét sötétebb oldalait sem.

 

Eddig azok közül amiket láttam egyedül az Irány játékország (1961) lógott ki. Ez  a musical kicsit gagyira sikeredett. Viszont mellette jó volt hosszú idő után újra látni olyan klasszikusokat is, mint a Robinson család (1960), vagy a Kincses sziget (1950). Utóbbit szerintem most láttam ötödszörre, de nem lehet megunni. 

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Ha rányomsz a Keresés-re akkor ott vannak tematikus gyűjtemények. Itt a Disney 100-ra kell nyomni. Mickey egér van a képen. Itt évtizedes bontásban vannak a Disney produkciók összegyűjtve. Én ennek a segítségével kezdtem el "kalandozni" a felhozatalban. 

 

A Fekete Lyukat én is nagyon szeretem. Most azt is újra fogom nézni :) Egyébként úgy rémlik Dzséjt nagyon nem bírja... vagy rosszul tudom? :hmm:

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

1 órával korábban, Bomarr írta:

Egyébként úgy rémlik Dzséjt nagyon nem bírja... vagy rosszul tudom? :hmm:

Szerintem keversz valakivel. Én abból az érából a Blade Runnert és a 2001 Space Odyssey-t nem bírom nagyon. A Black Hole csak szimplán nem tett rám nagy benyomást. Gyerekkoromban láttam, de már akkor is felejtős volt a számomra. Pár éve újra megnéztem, és kb. ugyanaz lett a végeredmény: mostanra szinte teljesen elfelejtettem. Számomra totál semleges az a film.

 

Amúgy mostanában más streaming szolgáltató is betárazott pár klasszikusból. A SkyShowtime-ra például a héten több mint 200 cím került fel, köztük az Amerikába jöttem és a 48 óra eredeti(!!!!) szinkronnal, a '68-as Az élőholtak éjszakája, a '60-ban készült Spartacus Kirk Douglasszel, vagy a '64-es My Fair Lady. De a Prime-on is megjelent a '76-os Carrie, a '78-as A testrablók támadása, a '69-es Az angliai csata, a '75-ös Éjféli cowboy, a Cyborg Van Damme-mal, vagy például az Életerő (nem is értem miért, de ez a film valahogy jobban megmaradt ifjú koromból, mint a Black Hole :D ). Meg is lepődtem azon, hogy ennyi 30-40 éves film került fel több helyre is, ráadásul rengeteg műfajból. Nem tudom, elfogytak az újabb filmek vagy valakinek eszébe jutott, hogy csomagba pakolva értékesíthetőek ezek is. Minden esetre én örülök neki, pláne, amikor olyan f*sza dologgal párosítják, mint az eredeti szinkron. :) 

 

- Jó reggelt, szomszédaim!

- B*szd meg, te barom!

- Igen, igen! B*szd meg te is, te barom! :lol2:

  • Nagyon tetszik 1
  • Szomorú 1
  • Tetszik 2
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

3 órával ezelőtt, Bomarr írta:

Azt kell mondjam: le a kalappal a Disney+ előtt! Végre egy streaming csatorna, ahol el lehet merülni a régi alkotásokban is és a kínálat nem csak az elmúlt pár évből/évtizedből szemezget. 

 

Sokáig a felhozatalban igazán el se merültem, de mostanság belecsaptam egy Disney maratonba. Az 1937-es Hófehérkétől indulva elkezdtem ledarálni több Disney-s produkciót is. És csak most tűnt fel, hogy egy csomó olyan régi film is fent van a Disney+-on, amit még sose láttam és végre betudtam pótolni. Tényleg csak pár szót némelyikről:

 

Third Man on the Mountain (1959)

Egy svájci falucskában egy srác meg akarja mászna azt a hegyet, amelyen az apja meghalt. Bár a téma nem csigáz fel, mégis berántott: annyira jók a karakterek, bájos a hangulat, szépek a képek. Még egy kis romantika is van benne, de pont jó mennyiségben. Amolyan igazi jófajta régivágású kalandfilm. 

 

Davy Crockett, a Vadnyugat királya (1955)

A külsőségeken kicsit látszik, hogy eredetileg ez TV-filmnek lett szánva. De annyira bájos, hogy rögtön megkedveltem. Eleve a "vadnyugat hősét", a címszereplőt rögtön úgy ismerjük meg hogy a bokorban egy medvével birkózik. Aztán indiánokat lövöldöz, majd Alamonál még Amerikát is segít megmenteni. Az ilyen filmekre lett kitalálva ez a kifejezés: felhőtlen szórakozás.

 

The Story of Robin Hood (1952)

Itt igazából örülök, hogy végre ezt a feldolgozást is sikerült bepótolnom. Robin Hoodról annyi jó mozi készült, hogy nehéz labdába rúgni mellettük: ez inkább csak oké. Amiben próbáltak mások lenni: kicsit történelemhűbbre csinálták, és kevésbé meseszerűre, szemben mondjuk a híres-neves 1938-as Robin Hood-al.

 

Betyár a hűséges tolvaj (1957)

Talán ez volt az egész Disney-maratonnak eddig a legnagyobb meglepetése. Pedig a sztori nem sejtet túl mély filmet: egy gyerek és a kutyájának a barátsága van a fókuszban. A helyszín a XIX. századi Amerika. Amire nem gondoltam: néhol szívfacsaró, néhol roppant bájos ez a film, amely nem fél megmutatni a régi telepes lét sötétebb oldalait sem.

 

Eddig azok közül amiket láttam egyedül az Irány játékország (1961) lógott ki. Ez  a musical kicsit gagyira sikeredett. Viszont mellette jó volt hosszú idő után újra látni olyan klasszikusokat is, mint a Robinson család (1960), vagy a Kincses sziget (1950). Utóbbit szerintem most láttam ötödszörre, de nem lehet megunni. 

A Kincses szigetről mit érdemes tudni? Hogyan jellemeznéd?

 

37 perccel korábban, Dzséjt írta:

Jó reggelt, szomszédaim!

- B*szd meg, te barom!

- Igen, igen! B*szd meg te is, te barom! :lol2:

Én sajnos pont a másik szinkronnal szeretem. :( Az nincs fent sehol. :(

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

8 perccel korábban, Donát írta:

A Kincses szigetről mit érdemes tudni? Hogyan jellemeznéd?

Jóféle klasszikus kalandtörténet, kalózokkal és elrejtett kinccsel. Ez egy könyvfeldolgozás: az eredeti írás 1882 és 1883-ban jelent meg egy gyerekmagazinban, aztán regényként is kiadták. Tulajdonképpen sok szempontból ez minden kalóztörténet egyik atyja. Ami a feldolgozást illeti: a film sikere miatt jöttek az 50-es években divatba a kalózfilmek.

 

Ami miatt különösen szeretem: egy baráti játékidőbe (alig másfél óra) belefért egy olyan kaland amiben nagyon elkapták az atmoszférát. A casting kitett magáért. Emlékezetesek már az arcok is. Családi filmről van szó: úgyhogy nyilván nem nyújt betekintést a valódi kalózok világába. Helyette inkább elsőként idézte meg igazán jól ennek a témának a romantikáját. Nagy epikus akció nincs, de ettől még a maga módján látványos. Persze érdemes figyelembe venni: több mint 70 éve készült. 

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Ridley papa elárulta hogy az Apple Tv+ valamikor a bemutató után kiadja a Napoleon kábé négy óra és tíz perc hosszú rendezői változatát.

Plusz most tudtam meg hogy november huszonharmadikán lesz az itteni bemutató. Augusztus végi hír, szóval jól lemaradtam.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

Nem vagyok a fantasy műfaj nagy barátja, legtöbbször csak akkor jön be, ha vannak benne jópofa sárkányok (Dragon Heart), őrülten jópofa (Stardust) vagy már megvalósításában is mese, jópofa sárkányokkal (How to Train Your Dragon). De a legfontosabb, hogy legyenek benne szerethető karakterek. Nos, a Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves az őrülten jópofa kategóriába esik és teli van szerethető karakterekkel. A becsületes tolvaj, a lágyszívű vad harcos, a kocamágus és a kitaszított alakváltó kalandja olyan filmeket idéz meg, mint például a Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl. Vagyis egy kellemes, könnyed, humoros, szerethető kaland, látványos momentumokkal - bár a CGI lóláb itt-ott-amott kilóg, de ezen könnyen túl lehet lépni.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Érdekes. Jól néz ki. Ha nem lenne köze a jelenlegi politikai kurzushoz még moziban is megnézném. De tartok tőle, hogy a végén mégis azt hozzák ki belőle: a nőknek az a dolga, hogy szüljenek. Bár az előzetesben megjelenik az ellentétes álláspont is.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Na @NorbiLordi!

 

Télapó itt van,

Jó a gúnyája,

Véres a cipője,

Leng a szakálla.

 

:D

 

:fuckoff: :chainsaw: :fuck2: :death:

 

rLjBn39.jpg

 

Ezt a posztert kaphatja meg az első száz emberke aki részt vesz a november elsején újra mozikba kerülő második muvi vetítésein.

A vetítések után pedig a harmadik muvi két percnél hosszabb tízer trélerjét is leadják amit a széria rajongói Leone elmondása szerint kibaxxxxxul imádni fognak

 

.“For those of you speculating that the Terrifier 3 teaser is just gonna be some 20 second gimmick, I assure you it’s a legit teaser/trailer, it’s over 2 minutes long, and you’re gonna f******g love it. Exclusively in theaters November 1st!”

 

Ha a netre hivatalosan nem kerül fel akkor hátha lesz egy kamerás amit mégis le lehet tudni.

Szerkesztve: - Rog
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Nekem pont a Robotzsaru 3 a kedvencem a régi filmek közül. @Iqvi, szerintem érdemes megnézned a filmeket, aztán magad ítéld meg, hogy melyikkel mi a gond, ha egyáltalán találsz problémát.

Szerkesztve: - Darth Revan9
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

24 perccel korábban, Iqvi írta:

Nem láttam a Robotzsaru filmeket. El tudnád nekem magyarázni miért problémás a harmadik film létezése?

Nézzük csak, ott van a brutális minőségi zuhanás. Egy már akkor is kultikus státuszban lévő film harmadik része egy Zs kategóriás TV-s vacak lett.

Az első rész a legjobb, egy disztópikus szatíra, remek hangulattal, kemény brutalitással, mondanivalóval, érdekes kérdésekkel. A második rész már gyengébb, de szerintem még ez is bőven jó film, én méltónak tartom az előző részhez, noha egyes elemeiben én is úgy érzem, hogy már alulmarad. A hangulat már nem olyan tömény, nyomasztó, és van egy szakasza a filmnek (a meghülyült Robotzsaru rész), ami kizökkentő - noha ennek a szakasznak is megvan a maga érdekessége. A harmadik rész viszont eleve úgy lett leforgatva, hogy a brutalitást levitték matiné szintre, családbarát mozit csináltak belőle. Az ellenfelek névtelen, nevetségesen eltúlzott sztereotíp punkok, akik tömegben támadnak, és szó szerint tömegben is halnak (konkrétan robi légicsapás formájában tömegmészárlást végez köztük). Sehol egy Clarence Boddicker vagy Kane formátumú ember, ennek a nevetséges agyhalott bandának nincs karizmatikus vezetője (semmilyen vezetője), mint az előző részben. Továbbá a nagy, csúnya gonosz OCP is elvesztette nimbuszát, hiszen kiderült, hogy a céget felvásárolta egy japán cég. Az előző két rész névtelen legfőbb gonosza, az OCP feje teljesen eltűnt, de még egy olyan algonoszt sem tudtak kiállítani, mint amilyen Dick Jones volt. Rip Torn karaktere annyira erőtlen és nevetséges, hogy simán elfeljted, amint kilép a jelenetből. További gáz, hogy Jones, aki az OCP "barátságos" arca volt, is afféle kurta-furcsa gonosz szerepbe került.

És akkor még bekerültek olyan roppant kínos dolgok, mint a nindzsa robotok, amit egy ponton túl olyan nagyszerűen sikerült megvalósítani, hogy a '79-es lefejezett Ash (Alien) bábú is kenterbe veri, pedig arról lerí, hogy bábú. Na meg ott van, hogy Robi legfőbb társa egy kislány, aki két másodperc alatt hekker meg bármit (otthona, kajája nincs, de szuperlaptopja azért akad).

Spoiler

Mivel Lewiest, aki Robi partnere volt az előző két részben, minden értelem nélkül agyonlövik a film első felében.

Ja, és akkor még ott van az is, hogy Peter Weller már nem vállalta a szerepet, szóval a helyét Robert John Burke, ami csak azért volt gáz, mert baromira nem tudta Weller jellegzetes hangjátékát hozni, ami egy olyan figuránál, akinél csak a hanggal lehet játszani (hiszen az arca takarva van, a páncélzat meg igen csekély testbeszédet tesz lehetővé), kulcsfontosságú.

Az már szinte csak apróság, hogy az első két rész sötét humorát blőd, és szerintem még csak nem is vicces, sokkal inkább kíno humorra cserélték.

 

Amúgy nagyjából 10 éves koromig én is ezt szerettem a legjobban, mert robi repült benne, meg az egyik karja helyén multifunkcionális ágyú volt, és hát ez egy kisgyereknek nagyon cool (talán még Robotzsaru figurám is volt akkortájt, de már nagyon homáylosak az emlékeim, és lehet, nem is az enyém volt, hanem másé). Csak aztán ugye rájöttem, hogy pusztán a látvány nem elég, sőt egy idő után arra is rájöttem, hogy ennek a filmnek a látványvilága is roppant gyenge. Már nagyjából a hulladék kategóriába sorolom, és én mindig azt mondom, hogy az elsőt nagyon érdemes megnézni, a másodikat is tudom javasolni, míg a harmadik helyett inkább keress valami jobb elfoglaltságot arra a másfél órára. Mondjuk számolj fűszálakat, vagy simogass porcicákat, mert ezek is jobb elfoglaltságot jelenthetnek. Esetleg nézd meg a 2014-es, nem túl jól sikerült remake-et, mert még az is jobb a harmadik résznél.

És akkor még ott vannak a televíziós produkciók, aminek megtekintését csak orvosi felügyelet mellett tudnék ajánlani, mert, ha megnézed, akkor vagy már megőrültél, vagy utána fogsz begolyózni. :evil:

 

Szóval szerintem senki sem tudná értelmesen megmagyarázni, hogy ezt a filmet ebben a formában miért kellett megvalósítani. El kellett volna temetni, amikor a gyártó stúdió, az Orion Pictures csődbe ment. Eleve már a megjelenés röhelyes. '92 nyarán kellett volna bemutatni, de az Orion '91-ben jelentett csődöt, szóval elhalasztották a film amerikai premierjét több alkalommal is. Ám a nemzetközi terjesztési jogokkal bíró Columbia TriStar Entertainment önállósította magát, és bemutatta a filmet Japánban, Dél-Koreában és a Fülp-szigeteken. '93 nyarán New Yorkban már árulták a film kalóz VHS-eit, plusz a folyamatos késés miatt minden kapcsolt termék (például a videojáték) jóval előbb jelent meg, így a sztorit már csak az nem ismerhette meg, aki nem akarta. A Robocop 3 csak '93 novemberében kerül az USA-ban is mozikba.

Szóval minden adott volt a bukáshoz: csődbe ment stúdió, lecserélt főszereplő, a második főszereplő gyors kiírása, a családbaráttá szelidített tónus, a pocsék sztori, a megjelenés abszolút amatőr kezelése, a forgatókönyvíró-csere. Színes érdekesség még, hogy bár visszahozták Basil Poledouris, az első rész zeneszerzőjét, ő annyira nem vette komolyan a munkát, hogy a zenei anyag nagy részéhez egy az egyben az első rész zenéit használta fel. És egy másik, ami szintén lefesti, mennyire áldatlan állapot keretezte ezt a filmet: Robert John Burke lénytelen volt a Robocop 2-höz készült robi jelmezt használni, csakhogy azt Peter Wellerre méretezték, aki alacsonyabb és vékonyabb volt Burke-nél. A színésznek pár perc után már komoly fájdalmakat okozott a jelmez, és neki minden nap órákon át kellett viselnie.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

A harmadik robothekusos muvival nekem csak annyi bajom van hogy jó messzire került az előző kettő muvi stílusától. Értem ez alatt azt hogy azok a beléjük szuszakolt vagány meg erőszakos cuccokkal aránylag jól összhangban tudnak lenni egymással. Az első lefektette az alapokat amit úgy tudok értelmezni hogy egy robothekusos cuccnak olyasminek kéne lennie. Felnőtteknek való tökös anyagnak. Ezt a második szerintem viszonylag jól csinálja annak ellenére hogy kilóg itt-ott a lóláb. Legalábbis én úgy gondolom mert sose tudtam igazán közel érezni magamhoz. Ettől eltekintve valamennyire mégis bejön és kábé ötször mégis letudtam. Mondjuk jó rég láttam mert nem tudott a legutóbbi után kedvem lenni ahhoz hogy újra letudjam. Amúgy nem kizárt hogy valamikor mégis előveszem. A harmadik meg jó messze esett a fájától. Úgy meglájtosították hogy az már szinte gyerekfilm kategória. Ennek ellenére akkoriban mikor kijött be tudott annyira jönni mint a második. Azt is letudtam vagy ötször. Csak épp már egyáltalán nem érdekel. Nagyon úgy érzem hogy sose lesz már kedvem hozzá mert mostanra nekem az már túl gyerekes.

Szóval ha magamra vonatkoztatom azt hogy a harmadik rész létezésére nincs épeszű magyarázat akkor azt úgy értelmezem hogy azt a muvit úgy eleve meg se szabadott volna olyanra csinálni.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Donald Johnson volt az OCP emberi arca  az első két Robotzsaru filmben, nem Jones. Dick Jones meghalt az első rész végén.

https://robocop.fandom.com/wiki/Donald_Johnson

 

Peter Weller játszott volna eredetileg a harmadik részben, viszont a gyártó minél hamarabb hozzá akart fogni a film elkészítéséhez és nem voltak hajlandóak megvárni Wellert, aki épp filmet fogatott.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Amúgy a sors furi fintora hogy egy csomó képregény meg elég jól visszaadja az első kettő muvi stílusát míg a harmadik muvi és a sorozatok már nem képesek rá.

Szerkesztve: - Rog
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

48 perccel korábban, Darth Revan9 írta:

Donald Johnson volt az OCP emberi arca  az első két Robotzsaru filmben, nem Jones.

Benne maradt a fejemben a Jones név, de igaz, Johnson volt a "jófej". De ez nem változtat a lényegen, hogy a harmadik részben az ő szerepét is elcseszték.

 

9 perccel korábban, Rog írta:

Az öreg OCP fejes került fentebb szóba. Szimplán csak "Old Man" lett a neve. Az már nem rémlik hogy a második muviban gonosz-e mert csak annyi van már meg onnan hogy benne van de az elsőben nekem sose jött le annak.

Az elsőben ő afféle passzív rosszfiú. Mert ő az, aki végső soron le akarja rombolni a régi Detroitot, hogy felépítse Delta City-t, és emiatt privatizálta a város rendőrségét, majd a megszorításokkal ellehetetlenítette a munkájukat, ezzel elérve, hogy a bűnözés megnőjjön, aminek hála olcsóbban vásárolhatják fel a várost - ezt a vonalat a Robocop 2-ben bontják ki jobban, de minden szál az első részben indul el. Már ott megy az átvezető tévéműsorok során, hogy az OCP privatizálta a rendőrséget, a rendőrök pedig Murphy érkezésekor szidják is a céget, és felmerül a sztrájk lehetősége.

Szóval ő állt minden fölött, csak Jones volt a kirakatember, aki végezte a piszkos munkát, aki mögött az Öreg tiszta maradhatott. Az más kérdés, hogy Jones is sütögette a saját kis pecsenyéjét azzal, hogy pénzelte Clerens bandáját, hogy így eladhassa majd az ED-209-est. És persze miután Murphy lefolytatta a hatósági eljárást Jones ellen, az Öreg került előtérbe, így a második részben már sokkal aktívabb gonosztevő, de ugye ott is van egy "Jones" a dokinéni képében.

 

18 perccel korábban, Rog írta:

Amúgy a sors furi fintora hogy egy csomó képregény meg elég jól visszaadja az első kettő muvi stílusát míg a harmadik muvi és a sorozatok már nem képesek rá.

Ez valószínűleg azért van, mert több képregényt is a Sin City alkotója, Frank Miller készítette el, akinek a Robocop 2 forgatókönyvét is köszöhetjük. Miután az eredeti film alkotópárosát kirúgták, őt bízták meg egy új forgatókönyv megalkotásával - bár az Orion az ő könyvét is alaposan átíratta Walon Greennel, szóval végül csak az alapsztori az, ami igazán Millerhez kötődik, minden más Green szerzeménye. A Robocop 3-hoz ismét felkérték Millert, aki írt is egy forgatókönyvet, amit egy az egyben kukáztak. Miller viszont később ezt megvalósította egy több részes képregény formátumban.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.