Hozzászólás ideje: 2020. Június 15.5 éve A játék 2020. október 2. -án fog megjelenni. Lesz singleplayer, lehetünk az Új Köztársasággal vagy éppen a Birodalom erőivel. Védd meg a Galaxist - Tervezd meg minden egyes hadjáratodat a csapatoddal egy megbeszélés keretében. Járhatunk olyan helyeken, mint például a Yavin Prime gázóriása vagy Galitan széttöredezett holdja. Az Új Köztársaság és a Birodalom különböző hajóit irányíthatjuk, fejleszthetjük őket. 5v5 küzdelmet is játszhatunk. PS4 és PC megjelenés október 2. -án. Szerkesztve: 2020. Június 15.5 éve - Bence1997
Hozzászólás ideje: 2020. Június 15.5 éve Váó! Kár hogy nincs gameplay videó, de egyelőre marha jól néz ki. Pláne úgy, hogy az ep.6 után játszódik a sztori. Valahogy biztosra vettem, hogy a régi trilógia idején fogunk mozogni, de nagyon örülök, hogy tévedtem.
Hozzászólás ideje: 2020. Június 15.5 éve Nekem úgy tűnik eddig, hogy azért ennél a játéknál is a multi lesz a hangsúlyosabb.
Hozzászólás ideje: 2020. Június 15.5 éve 2 perccel korábban, Bomarr írta: Váó! Kár hogy nincs gameplay videó, de egyelőre marha jól néz ki. Pláne úgy, hogy az ep.6 után játszódik a sztori. Valahogy biztosra vettem, hogy a régi trilógia idején fogunk mozogni, de nagyon örülök, hogy tévedtem. Elvileg gameplay is lesz hamarosan, 18-án, ha minden igaz. Szerkesztve: 2020. Június 15.5 éve - Yoda József
Hozzászólás ideje: 2020. Június 15.5 éve Szerző Igen, 18. -án az EA Playen már a játékmenetből is láthatunk majd valamit. Megleptek, mit ne mondjak. Nem néz ki rossznak, felkeltették az érdeklődésem. Az egyik jelenetben Herát is láthatjuk. Mondjuk ezt az 5v5 csatát nem tudom hogyan képzelik. Remélem az lesz, hogy 10 ember játszhat egymás ellen, a többit feltöltik botokkal, mert az szegénykés lenne, ha ilyen kevés űrhajóval lehet aprítani egymást. Szerkesztve: 2020. Június 15.5 éve - Bence1997
Hozzászólás ideje: 2020. Június 15.5 éve 3 perccel korábban, Bence1997 írta: IMondjuk ezt az 5v5 csatát nem tudom hogyan képzelik. Remélem az lesz, hogy 10 ember játszhat egymás ellen, a többit feltöltik botokkal, mert az szegénykés lenne, ha ilyen kevés űrhajóval lehet aprítani egymást. Ha tanultak a BF 2-ből akkor biztos megspékelték valamivel, mert ott is a Hero Starfighter (4v4) volt az egyik legdöglöttebb játékmód.
Hozzászólás ideje: 2020. Június 15.5 éve Én nem bánom, hogy a BFII arcade-esre vette a játék azon részét, hisz az elsősorban mégiscsak egy FPS/TPS game. Viszont ezzel szemben magasak az elvárásaim, és egy rendes space simulatort akarok SW köntösben, ahol nem csak 3 ability van, ami 20 másodpercenként újratöltődik. Azt várom, hogy a állíthassam az elhárítópajzsot attól függően, hogy honnan várok támadást; hogy az energiát és a lőszert be kelljen osztani; hogy a hajó tényleg sérüljön, és veszítsek el funkciókat attól függően, hogy mit találtak el. Azt várom el, hogy a játék olyan élményt nyújtson, mint a yavin feletti kiélezett légiharc, és ne olyat, mint a coruscant feletti kullancsdroidos kaland
Hozzászólás ideje: 2020. Június 15.5 éve Iszonyú jól néz ki. Nagyon jó hangulata van. A hangok is elképesztőek az 5.1-en.
Hozzászólás ideje: 2020. Június 15.5 éve 24 perccel korábban, Nabopolasszar írta: Én nem bánom, hogy a BFII arcade-esre vette a játék azon részét, hisz az elsősorban mégiscsak egy FPS/TPS game. Viszont ezzel szemben magasak az elvárásaim, és egy rendes space simulatort akarok SW köntösben, ahol nem csak 3 ability van, ami 20 másodpercenként újratöltődik. Azt várom, hogy a állíthassam az elhárítópajzsot attól függően, hogy honnan várok támadást; hogy az energiát és a lőszert be kelljen osztani; hogy a hajó tényleg sérüljön, és veszítsek el funkciókat attól függően, hogy mit találtak el. Szerintem nem ilyen lesz. Szerintem az EA célja, hogy minél többen játszanak vele és azért valljuk be, hogy a szimulátor szerű részletesség valakinek inkább nyűg, mint élvezeti faktor legyen az bármilyen játék.
Hozzászólás ideje: 2020. Június 15.5 éve És akkor egy kis infó, a játék főhősei a Vanguard osztag pilótái lesznek, akik Hera Barma Csapásmérő Egységében szolgáltak, illetve szerepeltek az Alphabet osztagban is.
Hozzászólás ideje: 2020. Június 15.5 éve 9 perccel korábban, Darth Cupsy írta: Szerintem nem ilyen lesz. Szerintem az EA célja, hogy minél többen játszanak vele és azért valljuk be, hogy a szimulátor szerű részletesség valakinek inkább nyűg, mint élvezeti faktor legyen az bármilyen játék. Pedig valamivel fel kell dobni, hisz ahogy te is mondtad, a BFII-es arcade lövölde kihalt pusztaság
Hozzászólás ideje: 2020. Június 15.5 éve 40 perccel korábban, Nabopolasszar írta: Én nem bánom, hogy a BFII arcade-esre vette a játék azon részét, hisz az elsősorban mégiscsak egy FPS/TPS game. Viszont ezzel szemben magasak az elvárásaim, és egy rendes space simulatort akarok SW köntösben, ahol nem csak 3 ability van, ami 20 másodpercenként újratöltődik. Azt várom, hogy a állíthassam az elhárítópajzsot attól függően, hogy honnan várok támadást; hogy az energiát és a lőszert be kelljen osztani; hogy a hajó tényleg sérüljön, és veszítsek el funkciókat attól függően, hogy mit találtak el. Azt várom el, hogy a játék olyan élményt nyújtson, mint a yavin feletti kiélezett légiharc, és ne olyat, mint a coruscant feletti kullancsdroidos kaland Nagyon remélem, hogy nem ilyen lesz. Az állitgatós elháritópajzs meg a véges lőszer borzasztóan hangzik.
Hozzászólás ideje: 2020. Június 15.5 éve 7 perccel korábban, Nabopolasszar írta: Pedig valamivel fel kell dobni, hisz ahogy te is mondtad, a BFII-es arcade lövölde kihalt pusztaság Csakhogy ez csak azoknak "feldobás" akik szeretik a szimulátor feelinget, akik meg nem azok nem kapnak semmi pluszt, sőt még akár el is tántoríthat egyeseket, abban látok rációt, hogy kikapcsolható lesz a szimulátor jelleg, de akkor még mindig kell valami, mert az arcade-os játékok kedvelői még mindig nem kaptak semmi extrát a BF2 4v4-éhez képest. Szerkesztve: 2020. Június 15.5 éve - Darth Cupsy
Hozzászólás ideje: 2020. Június 15.5 éve 2 órával ezelőtt, Nabopolasszar írta: Azt várom, hogy a állíthassam az elhárítópajzsot attól függően, hogy honnan várok támadást; hogy az energiát és a lőszert be kelljen osztani; hogy a hajó tényleg sérüljön, és veszítsek el funkciókat attól függően, hogy mit találtak el. Azt várom el, hogy a játék olyan élményt nyújtson, mint a yavin feletti kiélezett légiharc, és ne olyat, mint a coruscant feletti kullancsdroidos kaland Úgy néz ki, hogy tényleg lesz ilyesmi benne, 3 részleg között lehet majd elosztani az energiát. Rixon összeszedett minden infót tudunk a játékról: Egyébként az én véleményem is az, hogy ha ez egy szimulátor jellegű játék akar lenni, akkor igenis legyen kellően részletes, legyen szimulátor feelingje. Szerkesztve: 2020. Június 15.5 éve - Yoda József
Hozzászólás ideje: 2020. Június 15.5 éve 2 órával ezelőtt, Nabopolasszar írta: Én nem bánom, hogy a BFII arcade-esre vette a játék azon részét, hisz az elsősorban mégiscsak egy FPS/TPS game. Viszont ezzel szemben magasak az elvárásaim, és egy rendes space simulatort akarok SW köntösben, ahol nem csak 3 ability van, ami 20 másodpercenként újratöltődik. Azt várom, hogy a állíthassam az elhárítópajzsot attól függően, hogy honnan várok támadást; hogy az energiát és a lőszert be kelljen osztani; hogy a hajó tényleg sérüljön, és veszítsek el funkciókat attól függően, hogy mit találtak el. Azt várom el, hogy a játék olyan élményt nyújtson, mint a yavin feletti kiélezett légiharc, és ne olyat, mint a coruscant feletti kullancsdroidos kaland Szerintem sem ilyen lesz, bár én is ilyenre várok már az X-Wing Alliance befejezése óta. És ha már ilyet csinálnak, az tényleg legyen X-Wing Alliance szintű.
Hozzászólás ideje: 2020. Június 16.5 éve Ez a kép reménnyel tölt el, hogy legalább azzal lehet játszani, hogy mi kapja az energiát: a hajtómű, a pajzs vagy a fegyverzet
Hozzászólás ideje: 2020. Június 16.5 éve Én azért bizakodom, hogy a story mód nem lesz annyira lebutított.
Hozzászólás ideje: 2020. Június 16.5 éve Már meg lett erősítve, hogy ő. De nem Wedge az egyetlen ismerős, mert a Lázadó eligazításon Syndulla tábornok is jelen van
Hozzászólás ideje: 2020. Június 16.5 éve Lesz a játékhoz "botkormány" támogatás. Lesz ami lesz előrendeltem.
Hozzászólás ideje: 2020. Június 17.5 éve 10 órával ezelőtt, Darth Cupsy írta: Lesz a játékhoz "botkormány" támogatás. Az már a 1993as X-Winghez is volt. Nagyon nagyot csalódtam volna, ha ebből kihagyták volna, főleg hogy múlt héten jött meg a kicsike Én az előrendeléssel biztosan megvárom a gameplay videót, és ha bejövős, akkor megy a rendelés. Igaz nagyon előrendelés ellenes vagyok, de ahogy a Fallen Order és a BFII nyitány utáni kezelése meghozta a bizalmamat az EA felé
Hozzászólás ideje: 2020. Június 17.5 éve Egy 20-aból kijön egy normális botkormány XBOXhoz, Nabo? Nem kell, hogy legprofibb legyen. Engem is felcsigázott a játék, remélem, hogy lesznek benne komolyabb beállítási lehetőségek az energia felhasználás kapcsán. Bírnám, ha az asztrocmechekkel is lenne interakció.
Hozzászólás ideje: 2020. Június 19.5 éve Ki is jött a gameplay előzetes! Nagyon izgalmasnak tűnik, tényleg félig szimulátor, félig arcade. A nagy kérdés az, hogy ha az ember barátok nélkül csatlakozik egy meccshez, mennyi esélye lesz megbeszélni a taktikákat. Nekem amúgy nagyon tetszik, már fel is ültem a hype-vonatra! Szerkesztve: 2020. Június 19.5 éve - Jinx Lumos Joke
Hozzászólás ideje: 2020. Június 19.5 éve Itt a Ziros cikk az infókról is, a Singleplayer módban lehet majd választani a Birodalom és az Új Köztársaság között.https://www.facebook.com/984467798241791/posts/3187535781268304/?sfnsn=mo
Csatlakozz a beszélgetéshez!
Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.