Bence1997 Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. (szerkesztve) A játék 2020. október 2. -án fog megjelenni. Lesz singleplayer, lehetünk az Új Köztársasággal vagy éppen a Birodalom erőivel. Védd meg a Galaxist - Tervezd meg minden egyes hadjáratodat a csapatoddal egy megbeszélés keretében. Járhatunk olyan helyeken, mint például a Yavin Prime gázóriása vagy Galitan széttöredezett holdja. Az Új Köztársaság és a Birodalom különböző hajóit irányíthatjuk, fejleszthetjük őket. 5v5 küzdelmet is játszhatunk. PS4 és PC megjelenés október 2. -án. Szerkesztve: 2020. Június 15. - Bence1997 2 3 Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. Váó! Kár hogy nincs gameplay videó, de egyelőre marha jól néz ki. Pláne úgy, hogy az ep.6 után játszódik a sztori. Valahogy biztosra vettem, hogy a régi trilógia idején fogunk mozogni, de nagyon örülök, hogy tévedtem. Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. Nekem úgy tűnik eddig, hogy azért ennél a játéknál is a multi lesz a hangsúlyosabb. Válasz
Yoda József Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. (szerkesztve) 2 perccel korábban, Bomarr írta: Váó! Kár hogy nincs gameplay videó, de egyelőre marha jól néz ki. Pláne úgy, hogy az ep.6 után játszódik a sztori. Valahogy biztosra vettem, hogy a régi trilógia idején fogunk mozogni, de nagyon örülök, hogy tévedtem. Elvileg gameplay is lesz hamarosan, 18-án, ha minden igaz. Szerkesztve: 2020. Június 15. - Yoda József 1 Válasz
Bence1997 Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. Szerző Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. (szerkesztve) Igen, 18. -án az EA Playen már a játékmenetből is láthatunk majd valamit. Megleptek, mit ne mondjak. Nem néz ki rossznak, felkeltették az érdeklődésem. Az egyik jelenetben Herát is láthatjuk. Mondjuk ezt az 5v5 csatát nem tudom hogyan képzelik. Remélem az lesz, hogy 10 ember játszhat egymás ellen, a többit feltöltik botokkal, mert az szegénykés lenne, ha ilyen kevés űrhajóval lehet aprítani egymást. Szerkesztve: 2020. Június 15. - Bence1997 Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. 3 perccel korábban, Bence1997 írta: IMondjuk ezt az 5v5 csatát nem tudom hogyan képzelik. Remélem az lesz, hogy 10 ember játszhat egymás ellen, a többit feltöltik botokkal, mert az szegénykés lenne, ha ilyen kevés űrhajóval lehet aprítani egymást. Ha tanultak a BF 2-ből akkor biztos megspékelték valamivel, mert ott is a Hero Starfighter (4v4) volt az egyik legdöglöttebb játékmód. Válasz
Nabopolasszar Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. Én nem bánom, hogy a BFII arcade-esre vette a játék azon részét, hisz az elsősorban mégiscsak egy FPS/TPS game. Viszont ezzel szemben magasak az elvárásaim, és egy rendes space simulatort akarok SW köntösben, ahol nem csak 3 ability van, ami 20 másodpercenként újratöltődik. Azt várom, hogy a állíthassam az elhárítópajzsot attól függően, hogy honnan várok támadást; hogy az energiát és a lőszert be kelljen osztani; hogy a hajó tényleg sérüljön, és veszítsek el funkciókat attól függően, hogy mit találtak el. Azt várom el, hogy a játék olyan élményt nyújtson, mint a yavin feletti kiélezett légiharc, és ne olyat, mint a coruscant feletti kullancsdroidos kaland 4 Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. Iszonyú jól néz ki. Nagyon jó hangulata van. A hangok is elképesztőek az 5.1-en. Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. 24 perccel korábban, Nabopolasszar írta: Én nem bánom, hogy a BFII arcade-esre vette a játék azon részét, hisz az elsősorban mégiscsak egy FPS/TPS game. Viszont ezzel szemben magasak az elvárásaim, és egy rendes space simulatort akarok SW köntösben, ahol nem csak 3 ability van, ami 20 másodpercenként újratöltődik. Azt várom, hogy a állíthassam az elhárítópajzsot attól függően, hogy honnan várok támadást; hogy az energiát és a lőszert be kelljen osztani; hogy a hajó tényleg sérüljön, és veszítsek el funkciókat attól függően, hogy mit találtak el. Szerintem nem ilyen lesz. Szerintem az EA célja, hogy minél többen játszanak vele és azért valljuk be, hogy a szimulátor szerű részletesség valakinek inkább nyűg, mint élvezeti faktor legyen az bármilyen játék. Válasz
Iqvi Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. Én egyenlőre egy jó sztorit akarok. 1 Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. Ez nagyon szép! Válasz
Iqvi Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. És akkor egy kis infó, a játék főhősei a Vanguard osztag pilótái lesznek, akik Hera Barma Csapásmérő Egységében szolgáltak, illetve szerepeltek az Alphabet osztagban is. 1 Válasz
Nabopolasszar Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. 9 perccel korábban, Darth Cupsy írta: Szerintem nem ilyen lesz. Szerintem az EA célja, hogy minél többen játszanak vele és azért valljuk be, hogy a szimulátor szerű részletesség valakinek inkább nyűg, mint élvezeti faktor legyen az bármilyen játék. Pedig valamivel fel kell dobni, hisz ahogy te is mondtad, a BFII-es arcade lövölde kihalt pusztaság Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. 40 perccel korábban, Nabopolasszar írta: Én nem bánom, hogy a BFII arcade-esre vette a játék azon részét, hisz az elsősorban mégiscsak egy FPS/TPS game. Viszont ezzel szemben magasak az elvárásaim, és egy rendes space simulatort akarok SW köntösben, ahol nem csak 3 ability van, ami 20 másodpercenként újratöltődik. Azt várom, hogy a állíthassam az elhárítópajzsot attól függően, hogy honnan várok támadást; hogy az energiát és a lőszert be kelljen osztani; hogy a hajó tényleg sérüljön, és veszítsek el funkciókat attól függően, hogy mit találtak el. Azt várom el, hogy a játék olyan élményt nyújtson, mint a yavin feletti kiélezett légiharc, és ne olyat, mint a coruscant feletti kullancsdroidos kaland Nagyon remélem, hogy nem ilyen lesz. Az állitgatós elháritópajzs meg a véges lőszer borzasztóan hangzik. 2 1 Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. (szerkesztve) 7 perccel korábban, Nabopolasszar írta: Pedig valamivel fel kell dobni, hisz ahogy te is mondtad, a BFII-es arcade lövölde kihalt pusztaság Csakhogy ez csak azoknak "feldobás" akik szeretik a szimulátor feelinget, akik meg nem azok nem kapnak semmi pluszt, sőt még akár el is tántoríthat egyeseket, abban látok rációt, hogy kikapcsolható lesz a szimulátor jelleg, de akkor még mindig kell valami, mert az arcade-os játékok kedvelői még mindig nem kaptak semmi extrát a BF2 4v4-éhez képest. Szerkesztve: 2020. Június 15. - Darth Cupsy 1 Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. Feliratos trailer: Válasz
Yoda József Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. (szerkesztve) 2 órával ezelőtt, Nabopolasszar írta: Azt várom, hogy a állíthassam az elhárítópajzsot attól függően, hogy honnan várok támadást; hogy az energiát és a lőszert be kelljen osztani; hogy a hajó tényleg sérüljön, és veszítsek el funkciókat attól függően, hogy mit találtak el. Azt várom el, hogy a játék olyan élményt nyújtson, mint a yavin feletti kiélezett légiharc, és ne olyat, mint a coruscant feletti kullancsdroidos kaland Úgy néz ki, hogy tényleg lesz ilyesmi benne, 3 részleg között lehet majd elosztani az energiát. Rixon összeszedett minden infót tudunk a játékról: Egyébként az én véleményem is az, hogy ha ez egy szimulátor jellegű játék akar lenni, akkor igenis legyen kellően részletes, legyen szimulátor feelingje. Szerkesztve: 2020. Június 15. - Yoda József 2 Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. Hozzászólás ideje: 2020. Június 15. 2 órával ezelőtt, Nabopolasszar írta: Én nem bánom, hogy a BFII arcade-esre vette a játék azon részét, hisz az elsősorban mégiscsak egy FPS/TPS game. Viszont ezzel szemben magasak az elvárásaim, és egy rendes space simulatort akarok SW köntösben, ahol nem csak 3 ability van, ami 20 másodpercenként újratöltődik. Azt várom, hogy a állíthassam az elhárítópajzsot attól függően, hogy honnan várok támadást; hogy az energiát és a lőszert be kelljen osztani; hogy a hajó tényleg sérüljön, és veszítsek el funkciókat attól függően, hogy mit találtak el. Azt várom el, hogy a játék olyan élményt nyújtson, mint a yavin feletti kiélezett légiharc, és ne olyat, mint a coruscant feletti kullancsdroidos kaland Szerintem sem ilyen lesz, bár én is ilyenre várok már az X-Wing Alliance befejezése óta. És ha már ilyet csinálnak, az tényleg legyen X-Wing Alliance szintű. 1 Válasz
csoli1138 Hozzászólás ideje: 2020. Június 16. Hozzászólás ideje: 2020. Június 16. Várom! Jól néz ki! Válasz
Nabopolasszar Hozzászólás ideje: 2020. Június 16. Hozzászólás ideje: 2020. Június 16. Ez a kép reménnyel tölt el, hogy legalább azzal lehet játszani, hogy mi kapja az energiát: a hajtómű, a pajzs vagy a fegyverzet Válasz
Nute Gunray Hozzászólás ideje: 2020. Június 16. Hozzászólás ideje: 2020. Június 16. Én azért bizakodom, hogy a story mód nem lesz annyira lebutított. Válasz
RacerX Hozzászólás ideje: 2020. Június 16. Hozzászólás ideje: 2020. Június 16. Ő vajon Wedge lenne? Válasz
Nabopolasszar Hozzászólás ideje: 2020. Június 16. Hozzászólás ideje: 2020. Június 16. Már meg lett erősítve, hogy ő. De nem Wedge az egyetlen ismerős, mert a Lázadó eligazításon Syndulla tábornok is jelen van Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: 2020. Június 16. Hozzászólás ideje: 2020. Június 16. Lesz a játékhoz "botkormány" támogatás. Lesz ami lesz előrendeltem. Válasz
Nabopolasszar Hozzászólás ideje: 2020. Június 17. Hozzászólás ideje: 2020. Június 17. 10 órával ezelőtt, Darth Cupsy írta: Lesz a játékhoz "botkormány" támogatás. Az már a 1993as X-Winghez is volt. Nagyon nagyot csalódtam volna, ha ebből kihagyták volna, főleg hogy múlt héten jött meg a kicsike Én az előrendeléssel biztosan megvárom a gameplay videót, és ha bejövős, akkor megy a rendelés. Igaz nagyon előrendelés ellenes vagyok, de ahogy a Fallen Order és a BFII nyitány utáni kezelése meghozta a bizalmamat az EA felé 1 Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2020. Június 17. Hozzászólás ideje: 2020. Június 17. Egy 20-aból kijön egy normális botkormány XBOXhoz, Nabo? Nem kell, hogy legprofibb legyen. Engem is felcsigázott a játék, remélem, hogy lesznek benne komolyabb beállítási lehetőségek az energia felhasználás kapcsán. Bírnám, ha az asztrocmechekkel is lenne interakció. Válasz
Jinx Lumos Joke Hozzászólás ideje: 2020. Június 19. Hozzászólás ideje: 2020. Június 19. (szerkesztve) Ki is jött a gameplay előzetes! Nagyon izgalmasnak tűnik, tényleg félig szimulátor, félig arcade. A nagy kérdés az, hogy ha az ember barátok nélkül csatlakozik egy meccshez, mennyi esélye lesz megbeszélni a taktikákat. Nekem amúgy nagyon tetszik, már fel is ültem a hype-vonatra! Szerkesztve: 2020. Június 19. - Jinx Lumos Joke 4 Válasz
Iqvi Hozzászólás ideje: 2020. Június 19. Hozzászólás ideje: 2020. Június 19. Itt a Ziros cikk az infókról is, a Singleplayer módban lehet majd választani a Birodalom és az Új Köztársaság között.https://www.facebook.com/984467798241791/posts/3187535781268304/?sfnsn=mo Válasz
Ajánlott hozzászólás
Csatlakozz a beszélgetéshez!
Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.