Ugrás a kommentre

Videjó játékok


Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje:
55 perccel korábban, Dzséjt írta:

Senki sem mondja, még a haverom sem, hogy a játékok rondák lennének

Azt én se állítottam, hogy bki ezt mondaná. ;)

20 órával ezelőtt, Dzséjt írta:

Komolyan, én egészen addig azt hittem, hogy minden játék, ami bitang jól néz ki, az bitang jól is néz ki.

20 órával ezelőtt, Dzséjt írta:

Aztán haverom, aki ebben a szakmában dolgozik, szépen rávilágított, hogy és miképpen csalnak a fejlesztők, hogy ezt az illúziót keltsék.

Akkor lehet, hogy félreértettük egymást, én az idézett részekből indultam ki. Számomra az illúzió keltése azt jelenti, hogy az a vmi nem is szép valójában, csak annak tűnik, erre világított rá a haverod. De ha nem ez volt a konklúzió, akkor oké.

Hozzászólás ideje:
8 perccel korábban, pb69 írta:

Akkor lehet, hogy félreértettük egymást, én az idézett részekből indultam ki. Számomra az illúzió keltése azt jelenti, hogy az a vmi nem is szép valójában, csak annak tűnik, erre világított rá a haverod. De ha nem ez volt a konklúzió, akkor oké.

Ez egy komplex dolog, pláne, ha szakmabelivel beszélsz. Az illúzió keltést itt úgy kell érteni, hogy a játék egy része "az álladat leteszed, olyan szép", egy része meg "ja, hogy ettől nem teszem le az állam" szép. Ez nem egyenlő azzal, hogy csúnya. Ma egy low polly sem olyan, mint régen, egész pontosan, amire ma azt mondjuk, hogy low polly, az régen a maximum volt. Ezért sem tűnik fel az avatatlan szemnek az, hogy a Witcher 3 erdői low polly fákból áll. Hasra ütéses példával élve: a leteszem az állam kategória a 4K, a low polly meg a 720p vagy a 800x600, attól függően, mekkora tájat kell megjeleníteni. Egy Doomban, ahol kis, zárt pályák vannak, ott a nem szembetűnő asseteket (dobozok, távoli sziklák, stb.) lehetnek 720p textúrával megáldva, míg egy Witcherben, ahol a hatalmas játéktér felét, de még inkább háromnegyedét fák teszik ki, ez lemehet 800x600-ra. Egyszerűen azért, mert a memóriába millió fát kell betölteni. Az összhatásban nem tűnik fel a mezei játékosoknak, mint én, te, Bomarr, Frenkie, akárki. Mi "aztadekurvaszépazazerdő" felkiáltással fogunk botorkálni benne. Egyszerűen azért, mert nem járkálunk assetről asstere, és elemezgetjük, meg nem ez a szakmánk, így a szemünk nincs is hozzászokva.

De azért, mert ezek a fák 800x600-as felbontásban vannak textúrázva, még nem csúnyák, ezen a szinten ki vannak dolgozva. Egyszerűen annyiról van szó, hogy markáns a különbség az élességben, ha egy 1080p-s fa mellé állítod. Sőt vannak trükkösebb megoldások is, például, amikor a távolban álló fa 800x600-ban virít, de, amikor egy bizonyos távolságra érsz, akkor a játék feltextúrázza 1080p-re (jó esetben ezt észre sem veszed, rossz esetben a szemed láttára történik meg, és még hozzáértés nélkül is kiszúrod, ahogy az elmosódott objektum hirtelen élessé válik).

Szóval az illúziót az AAA kategóriás játékoknál úgy kell érteni, hogy vannak a "k*rva szép" dolgok, ezek legtöbbször azok, amik fókuszban vannak, és vannak a "szép" dolgok. Persze mindez csak az igazán minőségi játékokra illik. De például ott a - ha már erről beszéltünk - Mafia 3. Na, ott aztán durván megcsodálható ez a jelenség, ráadásul ott a "k*rva szép" és a "ez de ocsmány" váltja egymást. És nem szubjektíven. Ugyanis a játék felváltva operál in-game és előre renderelt átvezetőkkel. Az előre renderelt ugye az "egyszerűbb", azt fel lehet húzni 1080p és 4K-ba is, nem zabálja jobban a memóriát, mint egy HD vagy 4K film, hiszen ezek lerenderelt videók, lényegében filmek. Csak a videó fájlt kell betöltenie a programnak. Egy in-game átvezető már más, ott a játék assetjeiből építi fel azt, amit látsz. A hozzáértő fejlesztők ilyenkor az asseteket is felskálázzák (lásd: Naughty Dog játékok, in-game átvezetőket használnak, de amint elindul az átvezető, a program felskáláz mindent, amit látsz - az Uncharted 2-3-nál ez elég látványos, az Uncharted 4-nél és a Lost Legacy-nál már észre sem veszed). A Mafia 3-nál ellenben minden úgy marad, ahogy a játékban. A karakterek is low poly-k maradnak, és mivel az in-game karakterekben nincs armimika, ezért faarccal adják elő a sztorijukat. És ezeknél már azt mondod te is, én is, mindenki, hogy csúnya. Meg amatőr.

És itt jön a komplexitás: egy videojátéknál nagyon sok minden számít a "szépségben". A motor nem csak annyiból áll, hogy megjelenít egy szép képet. Arra a Paint is képes. Itt számít ezer dolog. A fény beesési szögének számítása, az arcmimika, a karakterek végtagjainak animációja, a nem is látható karakterek mozgatása, stb. Rendkívül komplex az, amit te látsz akár az Unreal Engine 5 videójában, akár egy videóban. És a mai játékprogramok már annyira fejlettek, hogy ha jól meg vannak csinálva, akkor azok a részek, amikben csalnak, az sem problémás. Mert az emberi szem számára összemosva nem tűnik fel az 1080p és a 720p közti különbség, ha az 1080p-s karakter áll a 720p-s fa mellett, nem veszed észre. Egy jó játékfejlesztő tudja, hogy úgyis a karakterre fókuszálsz.

Nem tudom, sikerült-e megvilágítanom a dolgot. Igazság szerint, mivel én csak felhasználóként, nem fejlesztőként dolgozom ebben az iparban, szerintem én sem értem az egészet. A lényeg az, hogy az illúzió keltés itt nem azt jelenti, hogy valójában csúnya, amit látsz, hanem "csak" azt, hogy nem olyan szép, mint amit a tech demókban látsz. Szép lenne, ha egy Horizon: Zero Dawn, egy The Witcher 3: Wild Hunt, vagy egy The Last of Us: Part 2 minden assettje 4K-s felbontásban léteznek, és a játék minden pontjában real time lenne minden szimulálna, de ahhoz HAL 9000, MOTHER és Skynet összes számítási kapacitása kevés lenne még akkor is, ha hozzátesszük azt a motort, ami az OASIS-t futtatta. :) 

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Akik a 90-es években nőttek fel, azoknak igazi nosztalgia hullámvasút lesz ez a két videó.

Én már 1988 1989 környékén Commodore 64 gépet nyüstöltem, ráadásul még rendes kazettán voltak meg anno a játékaim. Aztán 1993-94 környékén megvette a család az első PC-t, ami a videójátékok széles tárházát nyitotta ki előttem. Floppy lemezen zip és rar tömörített formátumban jöttek mentek a játékok ismerősök között, később már csodálkoztunk hogy egy egész CD-t is képes kitölteni egy game. A régi szép idők.  

Én ezen játékokra emlékszem, amik óriási hatással voltak rám a 90-es években (lehetőleg időrendben felsorolva): Another World, Stunts, Wolf 3D, Doom2, Mortal Kombat 1, Transport Tycoon, Heroes of Might and Magic 2 és 3, Super Street Fighter 2, Duke Nukem 3D, Carmageddon 2 Imperium Galactica 2, Star Wars Rogue Squadrom, Need for Speed 2, Half Life, Fifa 99

 

 

 

Szerkesztve: - JakeSully
Hozzászólás ideje: (szerkesztve)
2020. 05. 18. - 13:38, Dzséjt írta:

Nem tudom, sikerült-e megvilágítanom a dolgot. Igazság szerint, mivel én csak felhasználóként, nem fejlesztőként dolgozom ebben az iparban, szerintem én sem értem az egészet. A lényeg az, hogy az illúzió keltés itt nem azt jelenti, hogy valójában csúnya, amit látsz, hanem "csak" azt, hogy nem olyan szép, mint amit a tech demókban látsz.

Sikerült, értem, de ezt a szakmai oldalát eddig is értettem mire gondoltok. Ez teljesen oké. Itt csak egy fogalmi zavar volt köztünk, ennyi. ;)

 

Bár még mindig fennáll abból a szempontból, hogy "csúnya" játékról senki nem beszélt. Attól, hogy valami nem szép, még nem lesz csúnya. Én csak arra reflektáltam, hogy egy játék vagy film esetében pl. a technikai megoldás objektív levezetése alapján ne akarjunk szubjektív kategorizálást ejteni. Mondjuk azt, hogy az adott mű grafikailag közepes vagy 10/7, akármi, mert ezt alá lehet támasztani szakmai érvekkel. Azt, hogy szép vagy nem szép, azt nem. :)

 

Ugyanilyen szokott lenni pl., amikor egy alkotás humorát vagy az animációs/grafikai stílusát kritizálják. 

------------------

Kemények ezek a régi játékok. Jó részüknek másfajta verzióját ismerem, emlékszem milyen volt még C64-es gépen tolni joystickkal. :P PC-n utána volt vmi hülye kutyás autós játék, ami rémlik, amiben a KRESZ-t lehetett tanulni. Egy kutyával vezettél autót, minél gyorsabban kellett végigmenni úgy a városon, hogy közben szigorúan tartani kellett s szabályokat. De olyan szinten, hogy ha a stoptáblánál egy pixellel is hozzáértél a vonalhoz, akkor bukó, vagy 1 km/h extra már szintén kampót jelentett. :D

Szerkesztve: - pb69
  • 2 héttel később...
Hozzászólás ideje:

PS Store-ban bezsákmányoltam akciósan a Days Gone és a Resident Evil 2 játékot, darabja 5900 forint volt. Remélem jó vételt csináltam :)

A nyarat zombik és fertőzött emberek társaságában akarom tölteni, a Last of Us 2-vel majd kiegészülve :fuck2:

Hozzászólás ideje:
7 órával ezelőtt, JakeSully írta:

PS Store-ban bezsákmányoltam akciósan a Days Gone és a Resident Evil 2 játékot, darabja 5900 forint volt. Remélem jó vételt csináltam :)

A nyarat zombik és fertőzött emberek társaságában akarom tölteni, a Last of Us 2-vel majd kiegészülve :fuck2:

Erre vártam. A Days Gone-nal már tavaly óta szemezgetek így már érdemes megvennem. Majd azért írj róla hogy milyennek találod.

 

Azt láttátok hogy a júniusi két ingyenes játék Ps-re a Cod : WWII illetve a Battlefront 2? Mióta megvan a konzol két és fél éve ilyen erős hónap még nem volt.

Hozzászólás ideje:

The Suicide of Rachel Foster c. játékkal játszott innen valaki? Ha nem, akkor nem untatnám a nagyérdeműt, ellenkező esetben írnék róla egy keveset, illetve lenne pár kérdésem ennek kapcsán.

Hozzászólás ideje:
2020. 06. 05. - 17:39, Frenkie írta:

Erre vártam. A Days Gone-nal már tavaly óta szemezgetek így már érdemes megvennem. Majd azért írj róla hogy milyennek találod.

 

 

 Kb 4 óra játék után az utóbbi évek leghangulatosabb PS4 játéka számomra. Utoljára a Horizon Zero Dawn sztorija fogott meg így. Egy keményvonalas Walking Dead történetet képzelj el, de itt minden sokkal nyomasztóbb és rémisztőbb. Egy csodálatos észak amerikai tájon kell mozognod a legjobb barátoddal. Szerethető jó karakterek mutat be rögtön a játék. Igazi túlélőket. A zombi horda nagyon jól van megcsinálva, messziről érdemes elkerülni őket.

A játék maga rengeteg hibajavításon és fejlődésen ment keresztül, a grafika meg elképesztően gyönyörű.

Frenkie szerintem ezt a játékot imádni fogod. És a mentése is kellemes, ha meghalsz, akkor ott folytatod ahol abbahagytad, nem dob vissza a pálya egyik pontjára. 

Bátran ajánlom mindenkinek így a Last of Us 2 előtt. Nagyon jó kikapcsolódás lesz!

Igazi felnőttes sztori, ötletes megoldásokkal, izgalom faktorral.

 

Hozzászólás ideje:
13 órával ezelőtt, JakeSully írta:

 Kb 4 óra játék után az utóbbi évek leghangulatosabb PS4 játéka számomra. Utoljára a Horizon Zero Dawn sztorija fogott meg így. Egy keményvonalas Walking Dead történetet képzelj el, de itt minden sokkal nyomasztóbb és rémisztőbb. Egy csodálatos észak amerikai tájon kell mozognod a legjobb barátoddal. Szerethető jó karakterek mutat be rögtön a játék. Igazi túlélőket. A zombi horda nagyon jól van megcsinálva, messziről érdemes elkerülni őket.

A játék maga rengeteg hibajavításon és fejlődésen ment keresztül, a grafika meg elképesztően gyönyörű.

Frenkie szerintem ezt a játékot imádni fogod. És a mentése is kellemes, ha meghalsz, akkor ott folytatod ahol abbahagytad, nem dob vissza a pálya egyik pontjára. 

Bátran ajánlom mindenkinek így a Last of Us 2 előtt. Nagyon jó kikapcsolódás lesz!

Igazi felnőttes sztori, ötletes megoldásokkal, izgalom faktorral.

 

Húúúú most jól meghoztad a hangulatom hozzá. Amúgy is imádom a posztapokaliptikus világokat.

Hozzászólás ideje:

Ezen játékok bejelentésére számíthatunk mostanság (egyiket-másikat már ebben a hónapban bejelentik):

Horizon: Zero Dawn 2 - ezt már elvileg most csütörtökön leleplezik.

Mass Effect Trilogy Remastered - június 19-én, az EA Play Live-on jelentik be és az őszi szezonban jelenik meg, mert az EA-nak akkorra nincs semmilyen új, nagy címe (a szokásos EA Sports cuccokon kívül).

Új Batman-játék - valamikor a nyáron fogják bemutatni.

Harry Potter RPG - az E3-on akarták leleplezni, de ez elúszott, most nem tudni, mikor fogják bemutatni, de az tuti, hogy ezzel sem fognak sokat várni.

Far Cry 6 - az új helyszínre kalauzoló játékot júliusban fogják leleplezni.

Fable 4 - vélhetően a júliusi Inside Xbox során láthatjuk majd.

Demon's Souls remake - az első Souls-játék újragondolása PS5-re érkezik, de ennél többet most még nem tudni.

Új Housemarque-játék - a Resogun fejleszti PS5-re, de az infók még erről is hiányosak.

Resident Evil 8 - régóta pletykálnak spin-offnak induló, majd számozott folytatássá váló játékot, amit hamarosan be is mutatnak, 2021-ben pedig megjelenik.

Új Silent Hill - hamarosan láthatjuk a nemrég szintén sokszor felmerült címet. Állítólag a Square Enix korábban hazudott a játékról a pletykák cáfolásakor.

A hírforrás szerint mindegyik játék 100%-osan létezik, és egy eléggé megbízható tagról van szó. Ráadásul a legtöbb címről már tényleg régóta hallani meg nem erősített pletykákat olyan emberektől, akik sokszor szállítottak már biztos infókat. Sőt, a Horizon: Zero Dawn 2-t lényegében a fejlesztők leplezték le, amikor álláshirdetésben egy új Horizon-játékról fecsegtek. :) 

 

Ezek közül nagyjából baromira, de istentelenül, irgalmatlanul, rohadtul várós már most a Horizon: Zero Dawn 2 és a Mass Effect Trilogy Remastered. :D 

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

A HZD 2 nagyon várós. Kiváncsi leszek hogy folytatja-e a storyt vagy az emberíség bukását meséli el. Mekkora lenne ha mi védenénk a bázist míg Elisabeth intézné az utolsó simitásokat. Az is jó lenne ha fele-fele lenne.

 

A Far Cry 6 is érdekes, de már kezd unalmas lenni a 4. óta hogy helyörségeket kell elintézni.

Szerkesztve: - Frenkie
Hozzászólás ideje:
2020. 06. 08. - 21:11, JakeSully írta:

Bátran ajánlom mindenkinek így a Last of Us 2 előtt. Nagyon jó kikapcsolódás lesz!

Igazi felnőttes sztori, ötletes megoldásokkal, izgalom faktorral.

Most meghoztad a kedvemet ehhez, én is bezsákoltam...

2020. 06. 09. - 15:39, Dzséjt írta:

Ezen játékok bejelentésére számíthatunk mostanság (egyiket-másikat már ebben a hónapban bejelentik):

Horizon: Zero Dawn 2 - ezt már elvileg most csütörtökön leleplezik.

Mass Effect Trilogy Remastered - június 19-én, az EA Play Live-on jelentik be és az őszi szezonban jelenik meg, mert az EA-nak akkorra nincs semmilyen új, nagy címe (a szokásos

Demon's Souls remake - az első Souls-játék újragondolása PS5-re érkezik, de ennél többet most még nem tudni.

HZD2 - Hogy klasszikust idézzek: shut up and take my money!

ME - Pont mostanság akartam három év után egy nagy trilógia újrajátszást tartani, de lehet, hogy inkább várok akkor ezzel egy évet és már a remasterrel ejtem meg ezt.

DS - Soulsborne rajongóként ezzel mindig is akartam játszani, de mivel soha nem volt PS3-am (ezért kifejezetten meg nem vennék egyet) úgyhogy eddig kimaradt, de ha lesz az új konzolon akkor mindenképpen instant vétel lesz.

Hozzászólás ideje:

Nos, ilyen lesz a PS5:
33405390_2559306_7593c49a29922932bd5289e
Ezekből két változat is lesz. Egyikben lesz optikai meghajtó, a másikban nem. Ez utóbbi valószínűleg olcsóbb lesz, a neve Digital Edition.
Ja és persze egy pár exkluzívat is bejelentettek mellé. De úgy látom azokról fentebb már beszéltetek. :D
Ami engem megfogott:

 

Hozzászólás ideje:
11 perccel korábban, JakeSully írta:

A beesett kritikák alapján A Last of Us Part 2 egy mestermű, abszolúte must play kategória és a Naughty Dog egyik legjobb játéka!

Az eddigi játékaik alapján meg is lepne ha rossz lenne. Mindenképp zseniális játékra számitok.

Hozzászólás ideje:

Nálam a The Last of Us Part 2-nél a léc az első rész szintjén van - ami mondjuk más játékokkal összehasonlítva így is az egekben van. Ha még ezt is megugorja, akkor hajaj. A sógorom már reggel írta, hogy nála elkezdődött az előtöltés. Laza 97 GB. Érdekes lesz ezt lemezről telepíteni. :) 

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)
10 órával ezelőtt, Dzséjt írta:

Ahogy anno Robin, a Bátor megvallta: megint besz*tam. :D

 

 

 

Ez hidegrázós.  Hátborzongató látni így a mi jelenünket. A víz alatt a sivatagban(ami valószinü autópálya volt valaha). Kiváncsi vagyok hova viszik a storyt, de remélem köze lesz a múlthoz. Az elsőben is azt imádtam hogy felfedeztük a múltat.

 

 

 

A PS5 érdekesen néz ki, így mintha egy könyv egyik sarka fel lenne hajtva. Remélem fektetni is lehet majd nem csak állítva. A kontrollere meg überbrutál szép.

 

A Last of Us Part 2-nél nálam is az egekben van a mérce. Csak 7 év fejlesztés van mögötte, ráadásul ahogy Bomarr is írja ez a cég eddig csak szuperjátékokat csinált.

Szerkesztve: - Frenkie
Hozzászólás ideje:
2 órával ezelőtt, Frenkie írta:

Remélem fektetni is lehet majd nem csak állítva.

Lehet. Bár a videóban csak állítva mutogatták, azóta a Sony már közzétett olyan képeket is, amiken fektetve van.

fektetve-is-hasznalhato-lesz-a-ps5.jpg

 

Viszont nagyobb lesz, mint a PS4, nem is kicsivel:

PS5-Size-770x433.jpg?fbclid=IwAR3xtN6bxG

 

2 órával ezelőtt, Frenkie írta:

Ez hidegrázós.  Hátborzongató látni így a mi jelenünket. A víz alatt a sivatagban(ami valószinü autópálya volt valaha). Kiváncsi vagyok hova viszik a storyt, de remélem köze lesz a múlthoz. Az elsőben is azt imádtam hogy felfedeztük a múltat.

Szerintem lesz. Tuti találunk új Cradle-ket (ahová az emberi és egyéb magzatokat rejtették a Faro-járvány elől). És hát láthattuk, hogy Sylens és HADES sem maradt tétlen, és a korrupció is terjed, ami viszont az ősi Faro-robotok aktív jelenlétére utal.

Spoiler

Ami érdekes számomra, hogy úgy tűnik, Sylens bagázsa már át tudja venni a Faro-robotok által "megrontott" gépek felett az irányítást (ugye erre Aloy az első részben még nem volt képes, csak normális robotokat tudott irányítani). A másik, az egyik jelenetben Sylens az eget lesi, ahol két piros fénynyaláb látható. Korábban ilyet akkor láttunk, amikor HADES kiszabadult, illetve, amikor az a rejtélyes szignál becsapódott GAIA-ba (bár az is lehet, hogy szimplán hullócsillagokat néz).

 

Ami tetszik, az továbbra is a világ maga. Úgy néz ki, ezúttal egy nagyváros romjait is megnézhetjük közelebbről, San Francisco valamilyen építménye (rajta a város nevével) és a Golden Gate híd romjai is láthatóak a trailerben, vagyis bemegyünk a városba. Bár az előző részben is járhattunk Colorado Springsben és Denverben, egyikből sem maradt sok felismerhető (legalábbis nekünk, Európaiaknak, akik előbb felismerik a Golden Gate hidat, mint bármit a másik két városban). Az a sivatag, az szerintem Nevada (erre utal a holografikus sárkánynál látható szerencsejáték szimbólumok is, vagyis Aloy valószínűleg Las Vegast is megtalálja). Az előző rész három államra terjedt ki (Utah, Wyoming és Colorado), szerintem itt is több államot járhatunk majd be.

Hozzászólás ideje:

Horizon Forbidden West

 

Anno az előző játék volt az egyik ok, amiért néhány éve megvettem a PS4-et (a másik pont a Pókember, aminek legalább ennyire örülök, hogy folytatást kap) és az első rész után már látatlanban azt mondtam volna, hogy a folytatásért én mindenképpen a PS5 mellett teszem majd le a voksomat, de ezután az előzetes után ez még inkább megerősítést nyert bennem. A látványvilág legalább annyira pazar, mint a HZD-ban. Az új helyszínek nagyon hangulatosnak, színesnek, élettel telinek tűnnek (ehhez hozzájárulnak az új törzsek, robotok is). A nyugati partvidék behozatalával több érdekes horizont nyílik a felfedezésre. A növényzet és a környezeti erők által meghódított felhőkarcolók egy egészen új játékteret jelentenek, az óceán közelsége pedig több érdekes perspektívával kecsegtet. Egyrészt ott van a víz alatti világ, aminek a felfedezését utólag egy kicsit hiányoltam az első játékból (mikor elsőre játszottam végig ez nem fogalmazódott meg bennem, de miután 150+ órát eltöltöttem az AC Odyssey-ben, ahol teljesen gördülékenyen működött az átmenet a felszíni felfedezés és a vízalatti között felmerült bennem, hogy milyen jó lett volna, ha ez benne van a HZD-ban is) és a lore szempontjából is érdekes lehet, hogy 21. században lezajlott tengerszintemelkedés milyen következményekkel járt (az előzetesben is látható víz alatti struktúrák emiatt is érdekelnek). Ha ugyanolyan látványosan, színesen tudják bemutatni a víz alatti világot, a fények különleges játékával, mint tették azt az első részben a felszínen, akkor valami egészen elképesztő vizuális élményben lehet majd részünk. A történet is érdekel, meg persze az újfajta gépek, a leginkább a "mammut" tetszett, már előre várom, hogy milyen lesz az ellen megküzdeni... Aloynak pedig az az érzésem megint meg kell majd mentenie az egész projectet, bár szerintem az a vörös anyag inkább egy hiba lehet az egyik alrendszerben és nem Sylensék műve, de egyelőre csak vakon találgatni tudok. 

 

Spider-Man: Miles Morales

 

Na ez volt a másik cím, ami nagyon érdekelt, az első rész számomra egy instant klasszikus volt. Nagyon jól fogták meg Pókember karakterét, a város, maga a játéktér pazarul festett és már önmagában az is élmény volt, hogy csak "átlengedezzek" New York egyik pontjáról a másikra. Az külön tetszett, hogy több karaktert is lehetett irányítani (Miles + MJ) Peteren kívül, még ha csak csekély időre is kaptuk meg őket és a lopakodáson kívül sok mindent nem lehetett kezdeni velük. A játék végén előrevetített lehetőség, hogy Miles is magáraöltheti a hálószövő szerepét előkészítette a folytatást és várom is az egészet, de egyelőre elég furcsa információkat olvastam a játékkal kapcsolatban, hogy most akkor ez egy kiegészítés, vagy folytatás... Elvileg nagy részben az előző játék alapjaira épül, de nem kiegészítő, hanem önálló folytatás és lesznek benne új mechanikák. Igazából, ha erőteljesen egyezne az eredetivel, de kapunk egy új történetet, új karakterkkel, de a régi alapokon én arra is befizetnék, mert nagyon tetszett az elődje.

 

Ami még felkeltette az érdeklődésemet a mostanság befutó trailerek kapcsán, az a Square Enix belengetett játéka, a Project Athia. Sokat persze nem tudok a játékról, csak annyit, hogy akció-kaland játék lesz és a kedvcsináló előzetes alapján ez is gyönyörűen néz ki, de sajnos azt olvastam, hogy lehet még éveket kell rá várni, míg odáig jut a projekt, hogy kiadják és játszani is lehet vele.

 

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.