Ugrás a kommentre

Sport


lokatelli

Ajánlott hozzászólás

33 perccel korábban, Bence1997 írta:

Most megy a baseball... ezek komoly kartonpapírokból kirakták a nézőket? Mi a f...??? :lol2::lol2::lol2:

Voltak ott plüssmacik is a nézőközönség között...

 

Amúgy eléggé körülményesen magyaráznak, a Kovács Sanyiék közérthetőbbek voltak.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

2 órával ezelőtt, caseyjones írta:

Itt röviden meg részletesen is le vannak írva a szabályok. :D

Köszi. :)

 

Mondjuk én a hétvégén egy gyorstalpalót végeztem, volt egy youtuber, aki szépen elmagyarázta a baseball szabályait példákon keresztül, így láthattam homerun, double play játékot is különböző meccsekből látva példákat. Szóval este valamennyire képben voltam már. Igaz, éjfél után elnyomott az álom, de úgy látom az eredmény nem változott. :D

A youtuber videói itt találhatóak:

 

 

 

 

Ma este is lesz meccs, megpróbálok ebbe is belenézni, hátha mégjobban megismerem a sportot. Bár a kommentátorok nem voltak a helyzet magaslatán, vagy csak én éreztem így? :D

 

Szerkesztve: - Bence1997
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Ó, bakker, az szívás, mert az NBA-közvetítések alatt bírtam őt nagyon. Akkor így most már értem, miért nem ő kommentál a baseballmérkőzések alatt.

No mindegy, nem mintha a többi NBA-kommentátor a Sport TV-n olyan rossz lenne. Habár nem tudom, közülük is kik távoztak. 

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Makát én személyesen is ismerem, az NBA a kedvence, de mindegyik major sportban otthon van. Az Arena4-es NFL közvetítéseknek ő lesz az egyik arca, szerintem egyébként jót is tehet az NFL-közvetítéseknek, ha más csatornánál, egy kicsit más stílusban is kipróbálhatjuk (persze az, hogy pontosan milyen lesz, mennyiben fog eltérni a SportTV-s megszokottól még egyelőre képlékeny). Amikor anno a SportTV még 2007-ben elveszítette a Premier League közvetítési jogait nagyon sajnáltam, aztán hasonlóan éreztem, miután a Digitől átkerült a Spílerhez 2016-ban, de azt gondolom, hogy egyik váltás sem volt olyan jellegű, ami ártott volna a közvetítéseknek, sőt olyan elemek is voltak, amelyek nekem jobban tetszettek az új változatban. Hogy hasonló fog e majd lejátszódni az NFL kapcsán az még egyelőre képlékeny, de én egyelőre bizakodó vagyok.

 

6 órával ezelőtt, Bence1997 írta:

Ma este is lesz meccs, megpróbálok ebbe is belenézni, hátha mégjobban megismerem a sportot. Bár a kommentátorok nem voltak a helyzet magaslatán, vagy csak én éreztem így? :D

 

Én és így éreztem, ennek szerintem két oka van. Az egyik, hogy kamera (jelen esetben mikrofon) előtt/mögött szereplni, úgy hogy nagy nyilvánosság hallja amit mondasz egyébként sem egyszerű, olyannak, aki nincs ehhez szokva és mondjuk most csinálja először annak meg pláne. Az NFL közvetítések kapcsán Bencsics Márkon nagyon érezni lehetett a fejlődést, hogy mikor először volt 2010-2011 körül, akkor rengeteg ő-zött, megakadt, néha meg túlbeszélte a dolgokat - miközben már más érdemleges esemény zajlott a képernyőn, addig az utóbbi években szerintem az egyik legjobb color commentator a magyar közegben. 

A másik dolog a szabályokkal kapcsolatban, mivel a szakkomentátor maga is bíró/játékvezető, így szerintem túl "szakszerűen" próbálta magyarázni a szabályokat, ami így körmönfontabb végeredménnyel szolgált, mintha csak egyszerűbben nagy vonalakban próbálta volna átadni, ami közérthetőbb lett volna.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

8 órával ezelőtt, caseyjones írta:

Az a youtuber egészen pontosan Kun Zsolt, a Sport TV kommentátora. :D NBA-t szokott közvetíteni főként, meg UFC-t de a baseballal meg alapvetően az amerikai sportokkal is nagyon képben van.

8 órával ezelőtt, Donát írta:

a Sport TV ex kommentátora. Ő ment át az Aréna4-re, ahová az NFL is került. :( 

Aha, értem. Régen pont az ő videóját láttam egyszer, amikor az egyetemi kosárbajnokság egyik meccsét néztem meg nála. Nagyon áradozott egy csókáról. :D

 

2 órával ezelőtt, Wilde írta:

Én és így éreztem, ennek szerintem két oka van. Az egyik, hogy kamera (jelen esetben mikrofon) előtt/mögött szereplni, úgy hogy nagy nyilvánosság hallja amit mondasz egyébként sem egyszerű, olyannak, aki nincs ehhez szokva és mondjuk most csinálja először annak meg pláne. Az NFL közvetítések kapcsán Bencsics Márkon nagyon érezni lehetett a fejlődést, hogy mikor először volt 2010-2011 körül, akkor rengeteg ő-zött, megakadt, néha meg túlbeszélte a dolgokat - miközben már más érdemleges esemény zajlott a képernyőn, addig az utóbbi években szerintem az egyik legjobb color commentator a magyar közegben. 

A másik dolog a szabályokkal kapcsolatban, mivel a szakkomentátor maga is bíró/játékvezető, így szerintem túl "szakszerűen" próbálta magyarázni a szabályokat, ami így körmönfontabb végeredménnyel szolgált, mintha csak egyszerűbben nagy vonalakban próbálta volna átadni, ami közérthetőbb lett volna.

A mostani szakkommentátor már valamelyest jobban prédikál. Most már valamelyest én is tudom, hogy mi miért történik.

 

Bencsics Márk az a fickó, aki egyszer az egyik Trash Talk adásban rajzolt egy dildót? :D:D:D

Szerkesztve: - Bence1997
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

2020. 07. 24. - 8:54, pb69 írta:

Ebben igazad van, de én azért közelítem meg ezt teljesen másképp, mert szerintem egy felelős vezető nemcsak a saját érájára koncentrál, hanem képes teljes egészében átlátni és törődni a viszonyokkal. Nyilván arra nincs ráhatásuk, ami a belépésük előtt történt, de egyrészt azt tökéletesen látták, hogy a Merci már komolyabb nehézségek nélkül behúzott 3 címet és mki fölébe nőtt. Ahogyan azt is tökéletesen tudták, hogy ha ezzel a "lassú víz partot mos", ellenben alapos és jól megfontolt hozzáállással indulnak neki a dolgoknak, akkor ez a dominancia még éveken át folytatódni fog.

Ami így összességében egy 6-7 éves minden eddiginél hosszabb és erőteljesebb fölényt fog eredményezni. Csak épp nem foglalkoztak vele, ami szerintem nagyon nem jó és fair. Másrészt azért aligha két nap alatt öntötték el, hogy na most akkor megvesszük a F1-et. Nyilván tervben volt korábban is, ismerkedtek már akkor a sportággal, annak működésével, történetével. Ez nem azt jelenti, hogy már akkor neki kellett volna állni bmit is tervezgetni, viszont mire leütötték az üzletet, addig tuti tisztában voltak vele mit fog eredményezni, ha úgy indulnak neki, ahogy tették. Meg azt is látták mi a tendencia.

Értem az álláspontod. Viszont szerintem nem azért nem léptek közbe, mert tetszik nekik, hogy Hamilton sorra nyeri kihívó nélkül a címeket, hanem beáldozták ezt a pár év izgalommentességet (ami alól volt azért kivétel év is) cserébe egy szisztematikusabb változásért. Tehát a célirányos belenyúlás helyett inkább alapjaiban akarnak belenyúlni, amihez idő kellett, így feláldozták ezt a pár évet. Azt se feledd, hogy tudatosan a költségcsökkentés felé mennek. Ezt ugye már beszéltük. Ezzel lehet egyetérteni, vagy szembemenni vele, de ők ezt látják üdvözítő iránynak. Én egyetértek. Na most ahhoz, hogy megtörjék a Merci hegemóniát, jó eséllyel a hibrid érát és a motort kellett volna célozni. Most új alapokra helyezni a motorfejlesztéseket eleve szintén nem megy egyik napról a másikra, de a felvásárlás óta lezongorázhatták volna. Viszont elvisz egy jó adag pénzt, ráadásul környezettudatosság szempontjából sem mindegy, hogy mire állnak át? V8? V10? V12? A mai világban ennek nincs túl jó üzenete ráadásul az F1-nek úttörő szerepe van a technológiai vívmányokban is. Tehát ha az F1 keretrendszer hibrid, akkor az erre vonatkozó fejlesztések előbb-utóbb a hibrid közúti technológiába is begyűrűznek. Szóval oké, meg akarjuk törni a Mercedes hegemóniát, célzottan ellenük akarunk motorszabályokat hozni. Oké, de milyeneket? Vessük el a hibrid érát? De nagyon környezettudatosabb irányba már nem lehet menni mert arra ott a Formula E, visszább meg szintén nem nagyon vezet az út, lásd fentebb. Szóval a motorral kapcsolatban Te mihez kezdenél?

 

A másik lehetőség, hogy már hamarabb be lehetett volna hozni az új technológiai irányt, a ground effectre épülő autókat. Viszont én úgy vettem észre, hogy a Liberty nem akart kapkodni. Nem akarta, hogy az legyen, mint Ecclestone-nál, hogy beharangozták jó előre, hogy mennyivel közelebb lesznek egymáshoz a kocsik, meg mennyivel több lett az előzés, aztán olyan szituációba került az egész sport, hogy be kellett vezetni a DRS-t mert az aero koncepció miatt akkora leszorító erőt vesztenek a kocsik szélárnyékban, hogy szinte lehetetlen nélküle előzni.

Szóval hogy ebbe a csapdába ne essenek bele, leszerződtették Ross Brawnt (többek között). Egyrészt időbe telt, mire kidolgoztak egy működőképes alternatívát, másrészt időbe telt, míg ezt keresztülvitték a csapatokon.

Én úgy látom, hogy nagyon gyors és átfogó változtatást ennél hamarabb (2021) nem nagyon tudott volna a Liberty életbe léptetni. Ebben sajnos benne volt a tanulóévük, a gondos utánajárás és a csapatokkal való egyezkedés. Szóval érdekelne, hogy szerinted mivel lehetett volna azonnal letörni a Mercedes hegemóniát úgy, hogy az lehetőleg ne kerüljön sokba és ne legyen nagyon F1 szemléletével ellentétes megoldás (pl. túra-autóban a plusz súly eléggé megszokott, de az F1-től ez legalább annyira idegen lenne mint a fordított rajtrács.

2020. 07. 24. - 8:54, pb69 írta:

Jöttek új csapatok az elmúlt évtizedben is, hát elég megkérdőjelezhető eredményekkel. Bár azért nagy volt a szórás, mert végtére is egy RB vagy Merci élcsapat lett, de mondjuk a Haas is jól megragadt.

És pont itt jön képbe a költségvetési sapka. Ezek az új csapatok mennyiből is gazdálkodnak? A Haas pl. töredékből. A Merci gyári csapat, az RB mögött elég komoly pénzügyi tőke áll. Persze ahogy korábban is írtam a pénz szükséges, de nem elégséges feltétel. De a költések lelimitálásával egy új csapat is nagyobb eséllyel tudja felvenni a harcot egy veteránnal, legalábbis a pénzen nem fog múlni.

 

2020. 07. 24. - 8:54, pb69 írta:

Na hogyan? Sokan felvetik azt, hogy az európai fociban mekkora bajok vannak, részben egyet is értek velük. De azt sose értettem, amikor azon megy a kattogás, hogy csak pár csapat játszótere az egész. Miért? Évtizedekig kellett várni pl. arra, hogy a BL-ben legyen címvédés, most azt hagyjuk milyen körülmények között. De minden egyes szezon izgalmas, az elején legalább 3-4 esélyessel, ill. további 3-4 olyan csapattal, akik ugyan nem egyértelműen azok, de senkit nem lepne meg annyira, ha befutnának. És az sem igaz, hogy ezek a csapatok mindig ugyanazok.

A húsosfazék újraelosztásánál van a kutya elásva. Van mondjuk 8 topcsapat Európában, akik közül 90% eséllyel kikerül a bajnok. A többieknek pedig egyre kevesebb esélye van közéjük bekerülni. A divergálás szerintem egyértelmű, még akkor is, ha korábban sokáig nem volt címvédés. Ahol sapkával és draftrendszerrel operálnak, ott a rotálódás JÓVAL durvább, (ha lesz egy kis időm, hozok számszaki példát) és a bajnokok is egy nagyobb merítésből kerülnek ki. Egyszerűen van benne egy esélykiegyenlítő mechanizmus, ami a mostani európai fociból TOTÁL hiányzik.

 

2020. 07. 24. - 8:54, pb69 írta:

Értem, amiket írsz, csak nem hiszek abban, hogy ez működőképes lesz. De ez egy hitvita, nem fogjuk tudni egymást meggyőzni. És az idő is kérdés mennyire fog erre választ adni, mert jön egy rahedli nagy változás, aztán fogalmunk nem lesz, hogy a kiváltott hatásban mely faktornak milyen szerepe volt. Ezért se jó egyébként rögtön minden téren teljesen felforgatni egy meglévő rendszert, mert a rá gyakorolt erőknek csak az eredőjük hatását tudod majd pontosan vizsgálni, de az nem feltétlenül derül ki, hogy külön-külön mi milyen irányba mozdította a dolgokat.

Értem a felvetésed, és valóban, lehet hogy rosszul fog elsülni. Szintén lehet, hogy a sok hatás eredője között elveszik a magyarázat. Meglátjuk. De én bizakodó vagyok. :) 

Idézet

Szóval ilyen szempontból egy olyan probléma kezeléséről filozofálgatunk, ami nem is létezik. Most először alakult ki egy ilyen drasztikus helyzet, ez pont a LM hathatós közbenjárásával. Volt még egy neccesebb Ferrari és RB időszak, és ennyi.

De pont az a gond, hogy az elmúlt 20 évben láthatóan felszaporodtak ezek az érák, míg előtte 50 évig ez jóval kevésbé volt jellemző.

 

2020. 07. 24. - 8:54, pb69 írta:

Oké, csak a sport bizony a rekordokról is szól. Ha ilyet kijelentesz, azzal a sport alapértékei ellen szólalsz fel

Abban egyetértek, hogy ezek a dominancia évek nem voltak homogének és full unalom az egész éra (egyébként a mostani sem, mert 14-15-16-ban ott volt Rosberg, 17-18-ban éledezett Vettel. A 19-20-21 már más tészta sajnos. De 18-ra visszatérve: nem te szoktad mondani, hogy Hamilton szerinted nyomás alatt nem annyira szuperklasszis és hajlamos a szétesésre? Egy sokkal kevesebbet hibázó Vettel elég komoly nyomás alá helyezhette volna Hamiltont így ki tudja, hogy az év második felében képes lett volna annyi pontot gyűjteni, amennyit. Szóval szerintem az az év igenis Vettelen múlt és bőven lehetett volna esélye a VB-re. Mondjuk olyan 35%-65% Haminak, de azt a 35%-ot bizony Vettel dobta el magától.

 

2020. 07. 24. - 8:54, pb69 írta:

 

Ráadásul hiába logikus összemérni ugyanazon sportág bajnokságait, mert ebben a kérdéskörben nem releváns. Egyetértek vele, hogy a PL azért IS népszerűbb a BuLi-nál, mert izgalmasabb (sok más faktor mellett), de ez nem tesz hozzá semmit ahhoz, hogy egy adott bajnokság népszerűsége hogyan alakul az izgalom függvényében. Hiába volt anno kiegyenlítettebb a német bajnokság, akkor se volt közelebb az angolhoz.

Továbbra is értem a példád, csak szerintem nem érdemes egy F1-es bajnokságot egy foci ligához hasonlítani, mert más kávéház. Most ilyen alapon akkor idecitálhatom mondjuk a teniszt, ahol osztályozzák a match-upokat a részt vevők ereje alapján (minél erősebb a két fél, annál magasabb a rating, annál nagyobb izgalmak várhatóak) és ezzel erősen korrelál a nézettség is pl:

Wimbledon Ratings Chart

 

Érdemes összevetni az F1-et a tenisszel? Szerintem nem. De pont ezért a focival sem.

 

2020. 07. 24. - 8:54, pb69 írta:

Oké, csak a sport bizony a rekordokról is szól. Ha ilyet kijelentesz, azzal a sport alapértékei ellen szólalsz fel. Az olimpiákon is kergetik a csúcsokat, a történelemkönyvek pedig jegyzik ki mekkora bajnok, leginkább az alapján milyen rekordokat döntött, hányszor nyertek.

Én ezt nem így látom. Mármint persze, fontosak a rekordok, de sokkal fontosabbak az egyéni drámák és sikerek. Pl. volt egy idő az úszásban, amikor cápadresszben úsztak és minden rekordot megdöntöttek. Utána betiltották a cápadresszt és jó ideig egy rekord sem dőlt meg. Ettől még az úszás nem lett kevésbé izgalmas sportág. Az élvezeti értékét nyilván növeli valamelyest a rekorddöntés lehetősége - ez egyébként az F1-ből sem veszne el, pl. a pályacsúcsok megdöntése számomra sokkal érdekesebb, mint hogy mikor fogja be Hamilton Schumit, ha egyáltalán - de ez jóval kisebb arányban fontos, mint maga az izgalom. Példaként mondjuk hasonlíts össze két úszás közvetítést: az egyikben hatalmas küzdelmek vannak a legvégsőkig, hogy ki lesz az első de a világcsúcs nincs veszélyben, a másiknál meg mondjuk egy bajnok már 150 méter után lehagy mindenkit egyedül a világcsúccsal versenyez. Szerintem egyértelmű, melyik a látványosabb és ezáltal a reláció is egyértelmű: GYŐZTES IZGALOM > CSÚCSDÖNTÉSI FAKTOR.

2020. 07. 24. - 8:54, pb69 írta:

Ha nem egy égető problémáról van szó, ami jelentősen hátráltatja a cég működését, akkor igazad van. Viszont ha egy olyan gond van, ami instant megoldásért kiált, mert akkora a jelentősége, akkor azt időben kell kezelni, nem ér rá évekig húzni, amíg mindent tökéletesen felmérsz és átgondoltan megtervezel. Márpedig az izgalomhiány miatti nézőszámcsökkenést egyértelműen egy óriási veszélynek és problémának írtad le. ;)

Fontos probléma de vajon mennyire égető? Óriási veszély, de azonnal fel kellett volna ellene lépni a LM-nak? Szerintem nem. Nem akartak egy fércmegoldással tüzetoltani, inkább az alapvető reformok irányába mentek el. Hogy ez jó döntés volt-e az majd elválik, de nekem ez sokkal szimpatikusabb hozzáállás, mintha célzottan letörték volna a Merci előnyét, mivel a német gyár azért megdolgozott azért a rohadt jó motorért, tényleg nem az ő hibájuk, hogy a többiek a közelükben sincsenek. És ugyanígy nem tartom mai fejjel fairnek a Ferrari elleni célzott fellépést sem.

 

2020. 07. 24. - 8:54, pb69 írta:

Hamiltont semmivel, a Mercit is csak annyival, hogy anno sportszerűtlenül és szabályellenesen találtak megoldást a legkritikusabb problémájukra. Ill. az nagyon antipatikus bennük, hogy nem vállalják fel nyíltan az egyértelmű fölényüket, hanem sumákolnak. Kommunikációban egyértelműen, mert mindig panaszkodnak, hogy mennyire jók és közel vannak a többiek, miközben valójában nem. De az is logikus, hogy ekkora fölénynél nem hajtják ki az autóból a max. teljesítményt. szóval feltételezhetően még komoly tartalékaik vannak, pláne az üldözőikhez képest.

A LM-t azzal, hogy asszisztált a Merci-dominanciához, ill. ennek időbeli elnyújtásához. Nem tettek érdemi lépéseket azért, hogy "időben" megtörjék ezt a fölényt, A versenybírák tekintetében pedig csak azt mondom, hogy Hamiltonnak többet engednek, mint másoknak. Tehát nem azt, hogy mki a kegyeiben akar járni és folyamatosan lesik mivel tudnák előnyösebb helyzetbe hozni, csupán azt, hogy kényes szitukban sokkal gyakrabban hoznak neki kedvező döntéseket, mint mások esetében.

- A Merci handabandázását én is utálom, Totoval az élen. Annak az embernek azt sem hinném el, ha látnám, hogy szakad az eső és közölné, hogy esik. 

- Az LM kapcsán már leírtam a gondolataim. Szerintem az asszisztálás itt rövid távú áldozatot jelent amit a hosszútávú strukturális reformok oltárán áldoznak fel. Meglátjuk bejön-e. De azt én személy szerint kizártnak tartom, hogy örülnek a jelenlegi helyzetnek, vagy hogy ha fájdalommentesen tehetnék egy "deus ex machina" által akkor nem cserélnék el a mostani szituációt a folyamatos izgalmakra. Ha lenne egy isteni közbeavatkozás, aminek a révén a Merci a Ferrari és a Red Bull fej-fej mellett lenne, a középcsapatok néha elcsípnének egy-egy dobogót akárcsak 2012-ben és a végén mondjuk Verstappen győzne (aki meg ugye legfiatalabb VB lehetne, de ezt hagyjuk) azt szerintem itt és most rögtön aláírná a Liberty.

- Hogy a bőrszíne miatt mennyi extra védelmet kap Hamilton, nem tudom, szerintem nem kap mert nem is szorul rá. Ha hozol nekem pár példát, ahol aránytalanul kevesebbet kapott, mint más ugyanezért, akkor hajlandó vagyok elismerni, hogy tévedek. Volt egy-két példa, amikor nem úgy döntöttek a bírák, ahogy én döntöttem volna, de ez mással is megesik, pl. tavaly Verstappen Leclerc vagy Vettel rajt kiugrás, vagy most Bottas rajt kiugrás, stb...

2020. 07. 24. - 8:54, pb69 írta:

Emiatt pedig azt érzem, hogy ez igazságtalan megközelítés.

Megértettem az álláspontod.

 

2020. 07. 24. - 8:54, pb69 írta:

De pont emiatt a komplexitás miatt nem fogják mindig mindenhol mélyelemzés alá vetni a dolgokat, hanem sokszor megállnak ott, hogy a számok azért árulkodóak

Viszont ezek a helyek engem nem érdekelnek. Facebookon is bármikor beszállhatsz egy ki a nagyobb Senna vagy Schumacher vitába, de én nem hinném, hogy ezek a viták egy fillért is megérnek. Eleve mindenkit a saját korszakában a saját körülményeit figyelembe véve kell megítélni. Sennától is lehetne várni hogy 7x-es bajnok legyen, csak szegény idő előtt meghalt. Szóval ezért is fals ez a kinek hány VB-je van, mert rengeteg változott a világ azóta így ez most olyan, mintha azt mondanád Mbappéra, hogy gyengébb focista mint Kocsis volt, mert nem rúgott annyi gólt a VB-n. Kb. ennyit érnek ez a VB összeméregetések, és ahol nem veszik a fáradságot, hogy mögé nézzenek a számoknak, azok az oldalak/helyek/emberek engem személy szerint nem is érdekelnek és vitázni sincs kedvem velük. Felesleges.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Találtam még egy nagyon remek oldalt azoknak, akik jobban megismerkednének a baseball szabályaival. Ez az oldal egészen pontosan a különböző fogalmak megmagyarázásával foglalkozik.

 

https://bbrules.blog.hu/2012/01/01/2_00_kifejezesek_meghatarozasa

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Na megtörtént: megvan az első koronavírus-pozitív F1 -es pilóta, Sergio Perez. A Racing Point pilótája ki is hagyta a mai sajtótájékoztatót és a kiszabott 10 napot elkülönülve kell töltenie. Ergo a 2 Brit nagydíjat biztos, hogy kihagyja...

Szerkesztve: - Bence1997
A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Valahol sejteni lehetett, hogy ez be fog következni valakinél, még ha mindent meg is tesznek az elkerülése érdekében. Az mindenesetre érdekes lehet, hogy a helyére beugró Hülkenbergnek ugyan meg kell szoknia az új autót, de talán ilyen versenyképes technika sosem volt még alatta eddigi karrierje során, mint az idei Racing Point. Furcsa lenne, ha így tudná végre megszerezni azt a régen áhított első dobogós helyezést.

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

29 perccel korábban, Ody Mandrell írta:

Vajon ki szerezte meg a pole pozíciót az F1-ben? Egyet lehet találgatni! :D 

Oh....azon nincs is meglepődés viszont,hogy a 3. hely kap egy másodpercet azért az elég kemény.....Szerintem amúgy a csapatoknak ki se kéne menni a Mercin kívűl tök fölöslegesen vannak a pályán....

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

33 perccel korábban, Ody Mandrell írta:

Vajon ki szerezte meg a pole pozíciót az F1-ben? Egyet lehet találgatni! :D 

És még Toto mondta pár napja, hogy ők már javában dolgoznak a '22 -es autón. Tudom, hogy jövőre költségsapka vagy mi lesz, de jelenleg olyan előnye van a Mercinek - kb. 1 másodperc - hogy nyugodtan felkészülhetnek az "új" érára. A többiek amúgy is a mostani autóikkal lesznek egy ideig elfoglalva...

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

3 perccel korábban, Bence1997 írta:

És még Toto mondta pár napja, hogy ők már javában dolgoznak a '22 -es autón. Tudom, hogy jövőre költségsapka vagy mi lesz, de jelenleg olyan előnye van a Mercinek - kb. 1 másodperc - hogy nyugodtan felkészülhetnek az "új" érára. A többiek amúgy is a mostani autóikkal lesznek egy ideig elfoglalva...

Én átállnék mindenki helyében '22-re, annyit ugyse lehet változtatni szerintem az autókon hogy beérjék a Mercedest. A Force India meg hátradőlhet a pink-mercijével

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

1 órával korábban, NorbiLordi írta:

Én átállnék mindenki helyében '22-re, annyit ugyse lehet változtatni szerintem az autókon hogy beérjék a Mercedest. A Force India meg hátradőlhet a pink-mercijével

Az Alfa Romeo már azon dolgozik, legalábbis azt nyilatkozták. A többiek is, de valószínűleg nem annyira vannak benne, hiszen ott van az idei autó is, amely jövőre is marad. Jó, ha minél jobban kiismerik az idei autókat, így könnyebb lesz a következő év is.

 

A sajtósok szerint Kimi az év végén visszavonul. Jó döntés. A helyére jöhet Vettel, ha Perezt a RP magához láncolja. 1 évet elüldögél az Alfánál, aztán 2022 -ben már talán jobb esélyei lehetnek a németnek. :)

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Tegnap volt a Balaton-átúszás.

Ami a szervezőket illeti. Azt, hogy hogyan biztosítsák tízezer ember, főleg amatőr átjutását 5,2 km-en, azt nagyon tudják.

Hogy hogyan kezeljenek tízezer embert Covid-járvány idején, na, azt nem. 

Hogy hogyan gerjesszenek tökéletes hangulatot, hogy hogyan juttassák át és őrizzék a csomagokat, embereket, abban profik. (Igen, rád nézek sandán, IloveBalaton szervezőség...)

Hogy hogyan szerezzenek és tartsanak meg szponzorokat, abban megint nem voltak túl sikeresek, de jó, leállt a gazdaság, oké. Eddig is évente emelték egy ezressel a nevezési díjat, idén is emelték, meg sem lepődök.

A nevezési sátraknál kialakult dugó, na, az külön rovatot érdemel.

 

Reggel cifra hullámzás volt, nem nagy, de teljesen összevissza. Jobbról, balról, kicsi, nagy.... Komolyan, másfél kilométernél azt hittem, kelleni fog egy Daedalon :D Viszont nagyszerű időt mentem. Bójától bójáig 12-13 perc, a második kilométer-jelzőig elúsztam kb 50 perc alatt, vagy annyi sem, és ott birizgált, hogy talán meglehet a rózsaszín álom két órán belüli idő. Aztán a 2,5 km-nél 1 óránál tartottam, és hát innen egyértelmű volt, hogy nem sok az esélyem, de közben éreztem, hogy baromi jól haladok. Végül 2 óra 7 perc 22 másodperc, egyéni csúcs :D Egyébként hallottam, hogy a profi úszók is megdöntötték a női meg a férfi rekordokat is, gratulálok oda.

10:34-kor értem partra Balatonbogláron, és ugye publikus volt, hogy 11-kor indul az utolsó hajó, amivel még nevezni lehet. Úgyhogy sziesztázás helyett gyorsan fölragadtam a pólót, a Lidl-féle süteményt meg az átküldött csomagomat (maszk, szandál és naptej - ezekre szükség is volt) és elértem a hajót.

Ami egy kis vicik-vacak volt, és persze megtömték. Most a photoshopolt vicces képek módjára néz ki az arcom, látszik a szám körül, hogy hol nem pirult meg a maszk miatt az arcom. (Annyira.)

A második körre induláskor (délben!!!) még mindig volt sor a nevezési sátraknál, ami egy hatalmas WTF ha belegondolunk, hogy csak egy előre kinyomtatott lapért meg 9000 kiszámolt magyar forintért cserében kell adni egy sorszámozott karkötőt, és mehet is a versenyző a ruhatárba. Most nézem, hogy a Face-n a BSI nagyon kapja ezért a hideget-meleget, teljes joggal, mert a beléptetést elkuruttyolták. Nem kicsit, hanem nagyon.  Nagyon-nagyon. A tűző napon egy falusi focipályára zsúfoltak egy többezer fős tömeget. 

Szóval, dél után elindultam a második körre, ami összesítésben a 13. volt. Na, ez már leamortizált. 2 óra 28 perc 51 másodperc, 3,5 km környékén begörcsölt vádli, sajgó térdek, viszont tükörsima víz. Ami a vicces volt, a délelőtti szél szétfújta az úszófolyosót alkotó vitorlásokat, ezért az úszók hiába tartottak jól irányt, a vízirendőrség terelt minket vissza a hajósor közelébe, mert annyira eltávolodtunk a biztonságos sávtól. 

 

 

 

 

idei Balaton.JPG

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

2 órával ezelőtt, Bence1997 írta:

Na jól van... Hamiltont még az égiek is segítik? Ilyen mázli szerintem a világon nincsen...

 

Amúgy a defekteknek hála volt valami izgalom a végén, de a futam hagy némi kivetnivalót maga után. :D

 

Igazából eddig is lehetett tudni,de a VB ma el is dőlt. 

A hozzászólás linkje
Oszd meg ezeken az oldalakon:

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.