Darth Cupsy Hozzászólás ideje: 2019. November 18. Hozzászólás ideje: 2019. November 18. 2019. 11. 17. - 1:59, Darth Cupsy írta: Illum egyik felfedezni valója: Spoileres tartalom megtekintése Nem emlékszem pontosan, de valami ilyesmit mond közben "Egy nagy Jedi mester szokott itt meditálni" megeszem azt a kalapot, ha ez nem Filonira egy utalás Erre nem nagyon reagált senki, gondolom nem akartátok megnézni a spoiler miatt, de aki végig tolta már... vélemény? Szerintem nagyon nagy 2 Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Szerintem rá vonatkozik. Sőt, én csak most értettem meg. Lestem, hogy mi a csuda az, de nem fogtam fel, hogy egy kalap. 1 órával korábban, Darth Cupsy írta: Ahha... eléggé éjjel/hajnal volt amikor odamentem azt hittem csak nem tűnt fel, mert már takarékon voltam, de akkor így még érthetőbb, többször nem is voltam ott csak egyszer Nem is jó hajnalig játszani. Én éppen most adtam fel a Második Nővér agyonverését, ez már sok mára. 1 Válasz
Kargarosz Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Akinek nincs zsetonja, és nem bírja ki,hogy ne menjen nála a játék, és el van szomorodva,hogy nem tud gémelni, és minden baja van akkor az Ncore a barátja. 2 Válasz
RacerX Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Hozzászólás ideje: 2019. November 19. (szerkesztve) Én majd csak később kezdek neki. Van egy fura szokásom, ha elkezdek egy játékot, akkor azt mindenképpen befejezem. Most éppen GoW-ozok. Nem hagyom félbe. Sajnos még akkor sem ha SW-ről van szó. Szerkesztve: 2019. November 19. - RacerX 2 Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Hozzászólás ideje: 2019. November 19. 13 órával ezelőtt, Donát írta: Atyaég, amit itt kell művelni ezekkel a golyókkal... Szerintem ez azért tűnik olyan nagy kihivásnak mert nem szoktál platform-kalandjátékokkal játszani. Igazából a régi kalandjátékokhoz képest ez még szinte könnyű feladványnak számit Bár gondolom ez nem nyugtat meg. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Hozzászólás ideje: 2019. November 19. 1 órával korábban, Bomarr írta: Szerintem ez azért tűnik olyan nagy kihivásnak mert nem szoktál platform-kalandjátékokkal játszani. Igazából a régi kalandjátékokhoz képest ez még szinte könnyű feladványnak számit Bár gondolom ez nem nyugtat meg. Na ja, egy-két helyen én is szidtam a fejlesztők édes anyukáját, de ha belegondolok, az első két-három Unchartedben vagy a korai Tomb Raiderekben ezeknél sokkal hajmeresztőbb dolgok voltak. Ez a golyósdi nekem legalábbis adta magát, a legnehezebb résznek azt tartottam, mikor az egyik oldalról a másikra átrepülő golyót meg kellett fogni, hogy ne guruljon le. Jellemzően akkor akadtam el a játékban, amikor valami végtelenül egyszerű dolog volt a megoldás (vágd el a vízbe lógó elektromos kábelt), miközben én agyon bonyolítottam, és falon futással, idő fagyasztással meg mit tudom én, még mivel kombináltam (a poén, hogy addig szenvedtem, míg úgy is sikerült, aztán átjutva a túloldalra rájöttem, hogy a kábel elvágható és akár úszhattam is volna ). 1 Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Hozzászólás ideje: 2019. November 19. 1 órával korábban, Bomarr írta: Szerintem ez azért tűnik olyan nagy kihivásnak mert nem szoktál platform-kalandjátékokkal játszani. Igazából a régi kalandjátékokhoz képest ez még szinte könnyű feladványnak számit Bár gondolom ez nem nyugtat meg. Nem a játék hibája, csak nem szeretem ezeket a típusú játékokat. Válasz
kudar Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Amúgy lehet róla valamit tudni, hogy lesz e hozzá DLC? Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Hozzászólás ideje: 2019. November 19. 14 perccel korábban, kudar írta: Amúgy lehet róla valamit tudni, hogy lesz e hozzá DLC? A Respawn korábban azt mondta, hogy egyelőre nem terveznek, csak a játékra koncentráltak. Most, hogy kiadták, talán elgondolkodnak rajta, de, hogy lesz-e DLC, esetleg egy nagyobb kiegészítő, az nagy kérdés. Az EA elvileg szorgalmazza, hogy több SW játék készüljön, és mivel BF3 szinte tuti, hogy nem mostanában lesz, eleddig pedig úgy tűnik, a Fallen Order a legsikeresebb címűk, nem lennék meglepve, ha készülne DLC/kiegészítő vagy máris ráálítanák a csapatot a folytatásra. 1 Válasz
Dei Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Tegyük fel készül hozzá DLC, ki mit szeretne látni. Én szívesen megnéznék egy sztorit Trilla Suduri szemszögéből. Vagy a fiatal Cal a klónháborúk alatt. Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Hozzászólás ideje: 2019. November 19. 4 órával ezelőtt, Donát írta: Nem a játék hibája, csak nem szeretem ezeket a típusú játékokat. Lehet, hogy jobban körül kellett volna nézned a vásárlás előtt? Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Én most fejeztem be a játékot, hát a Második Nővér a végén megizzasztott. Mivel ez egy spoileres topik, így nem teszem a következőket spoilerbe (senkinek sem kellett volna eddig sem), úgyhogy csak az olvasson tovább, aki még nem ért a végére. Az utána jövő események hátborzongatóak voltak, de nem meglepőek, Mivel az adatbázisban összes birodalmi ellenség megjelent már erősségi sorrendben, de a nővérke után még mindig volt egy üres rublika, ki lehetett találni, kinek van az fenntartva. Szóval Vader megjelenése nem volt meglepő, de annál hátborzongatóbb. Ilyenkor tudja az ember, hogy sz*rban van. A sztori összességében tetszett, főleg az, hogy Cal és Cere nem csatlakozott a lázadáshoz. Bár segítettek, kicsit sok lett volna a jóból, ha Kanant, Ezrát és Luke-ot megelőzve még egy csapat Jedi odaverődik. Az viszont már annyira nem tetszett, hogy mindenki megúszta élve. Most megint itt van két Jedi, akikről nem tudjuk, mi lett velük. Oké, az ep4 még nagyon messze van, addig simán fűbe haraphatnak, de akkor is. Legalább Cere meghalhatott volna, ha már Vader betipegett a képbe. Ami viszont számomra vitte a hátán a játékot, az az, hogy mennyire bele lett szőve az SW lore-ba. Tényleg rengeteg dolog nem csak említés szintjén van, hanem kapcsolódunk. A 66-os parancs, Grievous mészárlása a Dathomiron - nagyon kellemes meglepetés volt az éjnővér csatlakozása -, és annak utóhatásai, a Csillagpusztító eredete, az inkvizítorok eredete és fészke. Ráadásul vizuálisan is rengeteg dolog volt itt, amitől elcsöppen a rajongó. A KX droidok, a Solóból áthozott AT-szállító hajók, az éjnővér zombik, és így tovább. Saga filmek, spin-off filmek, animációs sorozatok és képregények - szerintem a Disney érában még nem készült olyan mű, ami ilyen átfogóan merített volna mindenből úgy, hogy közben nem érezted a fan service-t. Mindennek megvolt a helye. Persze nagy segítség, hogy alig pár évvel járunk a klónok háborúja után, így még egyáltalán nem fura, ha belefutsz egy Venator roncsba, vagy a purge trooperek még DC-15-öst használnak. És közben még megannyi új dolog is megjelent. A szereplőket is komáltam. Cal a trailerekben nem volt szimpi, de a játék során megkedveltem. Cere nem került igazán közel hozzám, de tetszik a bukott Jedi szerepköre, és az is, hogy Luke-hoz hasonlóan elzárta magát az Erőtől. Greez és Merrin viszont hamar belopták magukat a szívembe. Greez a humorforrás volt, de visszafogottan, ráadásul nem csak az űrhajó pilótájaként szuperált, de a cselekménybe is beleavatkozott szerencsejáték tartozásával. Merrin meg egy igazi tragikus hős, a klón háborúk és Sidious áldozata. Általa érezhetjük át igazán, milyen utóhatásai vannak az éjnővérek kiirtásának. Igazából a játék során miatta aggódtam a leginkább, mert elég későn csatlakozik a csapathoz, és féltem, hogy meghal. A Stringer Mantis pedig egy baromira gyönyörű hajó, amit remélek, hogy kiad a Lego, mert akkor tuti megveszem. A program játékmenetileg is rendben volt, szinte minden ismerős volt más játékokból (Uncharted, Tomb Raider, God of War, Dark Souls). A harcrendszertől tartottam, de hamar ráéreztem. A mentési rendszer szerintem a leggyengébb láncszeme a játéknak, ami különösen akkor bosszantott, amikor összeomlott a játék (ez háromszor is megesett velem), ilyenkor ugyanis mindent kezdhettem előlről. Néha sajnos nálam az MI is kihagyott, és egy-két alkalommal Cal nem kapta el, amit el kellett volna, jellemzően a kötelet, azon olykor simán átesett. De ennyi, egyik sem volt vésze, csak kicsit bosszantó. Ezeket leszámítva nagyon rendben van a Fallen Order, és nálam is év játéka gyanús, már csak azért is, mert végre egy remek Star Wars játékot kaptunk. 3 órával ezelőtt, Dei írta: Tegyük fel készül hozzá DLC, ki mit szeretne látni. Én szívesen megnéznék egy sztorit Trilla Suduri szemszögéből. Vagy a fiatal Cal a klónháborúk alatt. Én jobb szeretném, ha Calék sztorija folytatódna. 1 1 Válasz
Dei Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Hozzászólás ideje: 2019. November 19. (szerkesztve) 9 perccel korábban, Dzséjt írta: Én jobb szeretném, ha Calék sztorija folytatódna. Én arra inkább egy második részt szánnék rá, sőt továbbmegyek. Kérem a Fallen Order trilógiát. Na jó a trilógia talán túlzás, de a történet folytatását szeretném egy teljesen értékű folytatásban megkapni. Szerkesztve: 2019. November 19. - Dei Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Hozzászólás ideje: 2019. November 19. 4 perccel korábban, Dzséjt írta: Mivel ez egy spoileres topik, így nem teszem a következőket spoilerbe Gondolom azért tették ki mert nincs kiírva, hogy spoiler. Válasz
csoli1138 Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Hozzászólás ideje: 2019. November 19. @Dei és @Dzséjt Gratulálok nektek a végigjátszáshoz! Dzséjt, nem olvastalak végig, mert én jelenleg 62%-on vagyok és most mentem a Dathomirra. Most volt először "muszáj". Valaki írta, ráér idejönni. Nos állítom ilyen monumentális játékkal még nem volt dolgom. A TFU volt nekem ilyen nagy élmény, de az még ps2 és 11 évvel korábban volt, és persze a lábnyomát csókolgatja az ennek komplexitásban, pedig a maga idejében az is jó volt. Itt lképesztő méretek, rohadtul bonyolult összefüggő pályák/bolygók. Nos Dzséjt már tudja, hogy nagy trófeavadász vagyok, most is tolom, de komolyan aggasztó egy olyan 3D útvesztő, mint pl.: Zeffo. Szerintem ott már vagy 6 játékórát töltöttem és csak 75%-on vagyok. Szóval Dei, el vagyok képedve, hogy 5 nap alatt kiplatináztad. Én bevallom férfiasan, hogy ha 45 percnél tovább elakadok valahol, akkor Youtube segítségért folyamodom. (Nem tudom, ez szégyenletes-e gamer körökben...) Szóval Dei pár kérdésem más most lesz, írok egy privit! Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Hozzászólás ideje: 2019. November 19. 45 perccel korábban, Ody Mandrell írta: Gondolom azért tették ki mert nincs kiírva, hogy spoiler. De a szabályzatunkban benne van, hogy az adott mű saját topikjában lehet spoileresen beszélni, ez így van itt is, ahogy az epizódoknál, könyveknél és képregényeinknél is. 28 perccel korábban, csoli1138 írta: Szerintem ott már vagy 6 játékórát töltöttem és csak 75%-on vagyok. Először engem is megriasztott a dolog, de olyan jól vannak elhelyezve a dolgok, hogy különösebb keresgélés nélkül is mire eljutottam a játék végére, minden bolygón 90% fölött voltam. Válasz
Dei Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Addig el se ugrottam Nur-ra, míg nem végeztem minden bolygóval 100%-ra. Kashyyyk volt ami majdnem megőrjített, mindenhol jártam, a játék meg ott vihogott az arcomba, hogy 99% a bolygó. 2 órát futkostam a bolygón, mire megtaláltam az utolsó kis rejtekhelyet. Örömömben majdnem sírva is fakadtam. Bogano utolsó scan cucca is majdnem kifogott rajtam, és csak véletlenül sikerült megtalálnom, mert letettem a kontrollert, hogy igyak, és a scan lehetőségre meg egy helyben állva kellett várni. 1 Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Hozzászólás ideje: 2019. November 19. 2 órával ezelőtt, Ody Mandrell írta: Lehet, hogy jobban körül kellett volna nézned a vásárlás előtt? Nem nagyon segített volna, mert eddig ilyen játékkal nem nagyon játszottam, így nincs tapasztalatom. Az SW miatt mindenképpen megvettem, mert a kaszabolást élvezem és érdekel a kánon sztori. De az ügyességi / kaland részében egyrészt nem vagyok olyan jó, másrészt nem nagyon van kedvem a munka után még a játékban is azon agyalni, hogy milyen állatságot találtak ki a készítők. Most egy kicsit félreteszem, majd folytatom karácsonykor. Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Hozzászólás ideje: 2019. November 19. (szerkesztve) Arra gondoltam, hogy megvárhattad volna a véleményeket ki mit ír róla, amik alapján már dönthettél volna reálisabban. Sok értelme nincs fejest ugrani egy ilyen drága játékba. De persze ez az én véleményem. Szerkesztve: 2019. November 19. - Ody Mandrell Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Hozzászólás ideje: 2019. November 19. 8 órával ezelőtt, Dzséjt írta: Na ja, egy-két helyen én is szidtam a fejlesztők édes anyukáját, de ha belegondolok, az első két-három Unchartedben vagy a korai Tomb Raiderekben ezeknél sokkal hajmeresztőbb dolgok voltak. Ez a golyósdi nekem legalábbis adta magát, a legnehezebb résznek azt tartottam, mikor az egyik oldalról a másikra átrepülő golyót meg kellett fogni, hogy ne guruljon le. Nekem az meg volt 2-ra. Viszont egyszer sikerült bezárnom magam oda ahonnét a második golyót lelökjük, sokadszori próbálkozásra tudtam csak lejönni hátul, valamiért nem akarta elkapni a falat. 8 órával ezelőtt, Dzséjt írta: Jellemzően akkor akadtam el a játékban, amikor valami végtelenül egyszerű dolog volt a megoldás (vágd el a vízbe lógó elektromos kábelt), miközben én agyon bonyolítottam, és falon futással, idő fagyasztással meg mit tudom én, még mivel kombináltam (a poén, hogy addig szenvedtem, míg úgy is sikerült, aztán átjutva a túloldalra rájöttem, hogy a kábel elvágható és akár úszhattam is volna ). Nekem a Venator roncsban volt olyan, hogy sikerült eljutnom egy helyre ahonnét nem tudtam visszajönni, ott ahol beérsz egy terembe van előtted a egy nagy kocka valami, amit lehet löködni, meg húzni, jobb oldalt meg 2 platform egymás alatt, a felsőt tartotta egy vastag kábel, láttam, hogy kéken dereng szóval löködtem, lassítottam, húztam, de semmi, gondoltam hátha az alsó platformról kell csinálni valamit. Le is ugrottam hát könnyedén, de onnét már semerre se tudtam menni, a felsőre nem tudtam visszaugrani a körülöttem lévő párkányok meg mind túl messze voltak dupla ugrással is, kénytelen voltam visszatölteni és csinálhattam azt a szakaszt újra. Amúgy meg egy jó pár cuccost úgy szedtem össze, hogy azért kellett ügyeskedni mikor megszereztem, következő képesség birtokában, meg olyan egyszerű lett volna, mint egy séta a parkban. Meg ez a szűk helyeken való préselődés annyira nincs benne még az agyamban, hogy zsigerből jöjjön és volt párszor, hogy kerestem mire fel, vagy hová ugorjak közbe meg csak nyomni kell az előrét. :D 2 órával ezelőtt, Dzséjt írta: A program játékmenetileg is rendben volt, szinte minden ismerős volt más játékokból (Uncharted, Tomb Raider, God of War, Dark Souls). A harcrendszertől tartottam, de hamar ráéreztem. A mentési rendszer szerintem a leggyengébb láncszeme a játéknak, ami különösen akkor bosszantott, amikor összeomlott a játék (ez háromszor is megesett velem), ilyenkor ugyanis mindent kezdhettem előlről. A harcrendszer nekem nem jött be, de story mód segített :D összeromlást én nem tapasztaltam csak Illumon volt a kapunál a nagy falon kifele menet, hogy elengedtem a falat és csak az utolsó utáni pillanatban kaptam el az alján, már benn a text alatt és valahogy átkerültem a textúra másik oldalára ott ugyanúgy feltudtam mászni a tetejééig csak ugye nem tudtam kijutni mögüle aztán végül lemásztam az aljáig és elengedtem, hogy majd visszarak a zuhanás miatt ezzel csak az volt a baj, hogy miután elengedtem csak zuhant és zuhant már olyan mélyen voltam, hogy a pályát se láttam, mérges is lettem, hogy vissza kell töltenem és csinálhatok egy csomó mindent újra ezért kimentem rágyújtani, mire visszaértem, addigra respawnoltam hálisten a falnál és a megszerzett cuccok is megvoltak. 2 órával ezelőtt, Dzséjt írta: Néha sajnos nálam az MI is kihagyott, és egy-két alkalommal Cal nem kapta el, amit el kellett volna, jellemzően a kötelet, azon olykor simán átesett. Kötelezés probélma nálam is volt, főleg, a csúszásból elkapandó köteleknél, a húzás képesség megszerzése után nem is ugrottam kötél fele anélkül :D 2 órával ezelőtt, csoli1138 írta: Én bevallom férfiasan, hogy ha 45 percnél tovább elakadok valahol, akkor Youtube segítségért folyamodom. (Nem tudom, ez szégyenletes-e gamer körökben...) Szerintem, nem szégyen, nekem is megfordult párszor a fejemben, csak hát még elég friss volt a játék mikor toltam és nem voltak ilyen videók :D Amúgy ma valamit töltött a játék, láttam az Originen. Lehet javították a mentési rendszert, meg egy New Game+ módot ha beleraknának az jó lenne :D Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Hozzászólás ideje: 2019. November 19. 3 perccel korábban, Darth Cupsy írta: Amúgy ma valamit töltött a játék, láttam az Originen. Lehet javították a mentési rendszert, meg egy New Game+ módot ha beleraknának az jó lenne Nem a mentési rendszeren javítottak, hanem a töltésin. Néha ugyanis a játék besszaggatott vagy egyenesen ledermedt, ha ki- vagy beléptél valahonnan, mert elkezdte betölteni a pálya többi részét. Ezt rakták helyre, meg javítottak még két kisebb hibát. 4 perccel korábban, Darth Cupsy írta: Nekem a Venator roncsban volt olyan, hogy sikerült eljutnom egy helyre ahonnét nem tudtam visszajönni, ott ahol beérsz egy terembe van előtted a egy nagy kocka valami, amit lehet löködni, meg húzni, jobb oldalt meg 2 platform egymás alatt, a felsőt tartotta egy vastag kábel, láttam, hogy kéken dereng szóval löködtem, lassítottam, húztam, de semmi, gondoltam hátha az alsó platformról kell csinálni valamit. Itt én is molyoltam pár percig, aztán feljött a kérdés, hogy BD-1 adjon-e tippet, és kértem tőle. Egyből rávezetett a megoldásra. Amúgy ez tök jó, hogy BD-1 segít, szinte bármikor, nem kell megvárni, amíg rákérdez a program, hogy kérsz e segítséget. 1 Válasz
Gladosfreeman Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Én már vasárnap kitoltam a játékot(egy maratoni hosszúságú, szinte egy segges végigjátszással :D) de vártam amíg legalább egy valaki be nem írja erre a topikra, hogy kitolta...Sok technikai, írányításbéli, eredetiség hiány, valamint játékmechanikai kidolgozatlanság (pl. oké hogy nyitogatunk ládákat, fedezgetünk fel sírkamrákat, de ennél kicsit érdekesebb is lehetett volna a jutalom...most komolyan...skinekért megy a felfedezgetés? Legalább ha a fénykard alkotóelemek megváltoztatnák a statjait a fegyverünknek vagy valami, de semmi...egy kicsit komolyabb lootrendszer nem ártott volna) leszámítva rettenetesen élveztem az egész játékot! Bár a sztori nem okoz túl sok meglepetést, cserébe vannak annyira szerethetőek a figurák, és van annyira jól megírva a forgatókönyv, hogy a közel 25 órás kampány végig fenttartotta a figyelmem. Cal egy végtelenül szimpatikus főhős, akit Cameron Monaghan marha jól ad elő arcával és hangjával, de a többi szereplő is abszolút remek. Külön kiemelném az Éjnővér Merrint, aki egy nagyon érdekes figura, és külön élveztem nézni hogy pislákol a Cal és a közte lévő viszony(Ebből még többet szeretnék látni!). A Second Sister egy bár közel se eredeti, mégis teljesen jól münködö ellenpólus, az érzelmi töltet is remek vele. Vadert bár erőltetnek éreztem az utolsó 3 percre behozni, a jelenete viszont kárpótolt, és tényleg érezhető volt a fenyegetettsége, az hogy mi mennyire eltörpülünk mellette. És ott van persze a gameplay. A harcrendszer kiváló, érezni a fénykard erejét, a vágásaink hatását, az erőképességekkel remekül lehet zsonglőrködni. Ehhez társulnak változatos ellenfelek, epikus boss harcok, egy jól eltalált nehézségi görbe stb. szóval van minden ami kell. A másik élvezetes rész a mászkálás és felfedezés. A platformrészek élvezetesek, rettentő fluid a mozgás. A felfedezés, a sírkamrák kifosztása szórakoztató, bár a jutalom lehetne kecsegtetőbb. Mégis ami számomra vitte a prímet az a hangulat. Tökéletes! Nincs jobb szó rá! Vérbeli Star Wars. Látszott az egész játékon hogy olyan emberek alkották meg akik rajonganak ezért az univerzumoért, és ismerik is. Rajongóként külön bizsergés volt hallani az utalást "a páncélos harcosra, ki megölte az Éjnővéreket", látni a Klónsisakokból megépült emlékhelyet, megépíteni a fénykardunkat(apropó a dupla pengéért, és a két kardért külön pacsi! ) és még sorolhatnám. Ehhez hozzájön a bolygók misztikussága és gyönyörűsége. A bolygókat külön öröm volt felfedezni, bejárni a labirintusokat, elvégezni a platformfeladatokat(melyek engem azonnal a Prince of Persia-t juttaták eszembe, ami nálam sose baj!), megoldani a feladványokat, leküzdeni az akadályokat. Plusz a bolygók kinézete. Igazi dizájnbeli csúcsteljesítmény! Változatos, élénk, hol zordak, hol színesek, kiváló az összkép. Meg úgy önmagában a látvány. A grafika nem nagy szám, egy teljesen jó szintet képvisel. Viszont a hangulatot olyan szinten fokozza hogy nem igaz. A kedvenc példám az rá, hogy egyszerűen csak kinyitom a fénykardot egy sötét helységben. A pillanat amikor a penge kigyullad a sötétségben az egy igazi orgazmikus pillanat, egy látványpékség! Természetesen a kiváló zenét is megemlítem, bár ez evidens( a Star Warsnak még a leggyengébb zenéi is remekek). A Fallen Order bár szerintem nem ér fel a számomra nem a legjobb SW játék ( a Kotor 2-őt és Republic Commando duót nem tudja nálam letaszítani) így is bőven a legjobbak közt a helye. Semmi eredetit nem tartalmaz, viszont tartalmas, hosszú kampányt kínál, játékelemeket és a sztorit mind kiválóan gyúrja össze egy kompakt egésszé. A legelején említettem, hogy lett volna még mit csiszolni, de elvégre ezért vannak a folytatások nem de? A sztori lezáratlan maradt, viszont bőven van a sztoriban akár egy egész trilógiára való is, várom hogy ezek a karakterek visszatérjenek. Ez a játék képes volt megidéztetni velem a Jedi Academy és a Kotor-os élményeket...és azt hiszem ennél nagyobb dicséretet nem is kell mondanom! Köszi Respawn! Várom a folytatást! Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Hozzászólás ideje: 2019. November 19. 4 órával ezelőtt, Ody Mandrell írta: Arra gondoltam, hogy megvárhattad volna a véleményeket ki mit ír róla, amik alapján már dönthettél volna reálisabban. Sok értelme nincs fejest ugrani egy ilyen drága játékba. De persze ez az én véleményem. Te olvasod ezt a topikot vagy csak trollkodni jársz ide? Mindenki jó véleménnyel volt róla ideértve Bomarrt is aki az évtized SW játékának nevezte. Ekkor döntöttem úgy, hogy megveszem. Mégis mire kellett volna még várnom? Olyan okos vagy ám utólag, hogy lehidalok. Egyszerűen arról van szó, hogy a kalandjátékok, mint most kiderült, annyira nem az én zsánerem, ami most derült ki, mert most először vettem ilyet. Válasz
Ody Mandrell Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Hozzászólás ideje: 2019. November 19. (szerkesztve) Nem trollkodni járok ide, de Te sírod tele a topikot azzal mekkora f*s játék ez mert ezt a fajtát nem szereted. Mi volt a biztosíték rá, hogy Bomarrnak olyan az ízlése mint neked? Vagy a többieknek? Talán nem engem kellene csesztetni mert valamit nem jól ítéltél meg. Szerkesztve: 2019. November 19. - Ody Mandrell Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Dzséjt: Én nagyon azt érzem, hogy ezt egy sorozat inditó darabjának szánták. Szerintem azért maradtak életben a főhősök mert a folytatásban akarják tovább bontani hogy mi lesz velük. Én nem bánnám ha ebből kihoznának egy trilógiát. 1 Válasz
Bence1997 Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Hozzászólás ideje: 2019. November 19. A történet elhelyezkedése - 5 évvel az EpIII után - miatt én se látom problémáját annak, hogy akár egy trilógia is kijöjjön. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2019. November 19. Hozzászólás ideje: 2019. November 19. @Bomarr Igen, nekem is eszembe jutott ez, és én is baromira örülnék neki. Csak az EA-vel kapcsolatban vannak bizonyos félelmeim. De remélem, tényleg kap folytatást, sőt én jelen esetben egy tartalmasabb DLC-t is tudnék értékelni, mondjuk olyat, mint a Mass Effect 2-höz a Lair of Shadow Broker és az Arrival vagy a Mass Effect 3-hoz a Citadel vagy a Leviathan volt. 1 Válasz
Donát Hozzászólás ideje: 2019. November 20. Hozzászólás ideje: 2019. November 20. 8 órával ezelőtt, Ody Mandrell írta: Nem trollkodni járok ide, de Te sírod tele a topikot azzal mekkora f*s játék ez mert ezt a fajtát nem szereted. Mi volt a biztosíték rá, hogy Bomarrnak olyan az ízlése mint neked? Vagy a többieknek? Talán nem engem kellene csesztetni mert valamit nem jól ítéltél meg. Én sírom tele? Miről beszélsz? Mert írtam egy hsz-t, hogy elakadtam, majd később egyet, hogy ez nem a játék hibája, hanem nem annyira kedvelem ezt a játék stílust? Ez neked a sírás?? Vagy már egy negatív megnyilvánulás sem megengedhető?? Te osztogatod itt a kéretlen tanácsokat, egy olyan játék kapcsán amit meg sem vettél, és én b@szogatlak téged? Hagyjuk már. Válasz
csoli1138 Hozzászólás ideje: 2019. November 20. Hozzászólás ideje: 2019. November 20. Spoilerek lesznek: Ma megéltem egy padawan szemszögéből a 66-os parancsot! Nem semmi ez a játék! Megindító volt. Dathomir és Illum is tetszett. Holnap folytatom! 1 3 Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: 2019. November 20. Hozzászólás ideje: 2019. November 20. Én is spoilerezek: Bár a végén is vannak jó dolgok, de nálam a 66-os parancs volt a legemlékezetesebb az egész játékban. Külön tetszik hogy átéljük az előtte lévő pillanatokat is. Még lepacsizunk a klónkatonákkal, pedig tudjuk hogy hamarosan mind ellenünk fordulnak. A menekülésünk közben az ep.3 zene nagyon működik! 1 Válasz
Ajánlott hozzászólás
Csatlakozz a beszélgetéshez!
Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.