Ugrás a kommentre

Egyéb fontos


Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje:

Boldog szülinapot Lok.

 

A Gamescon ilyenkor szokott lenni? úgy rémlik mintha ősszel szokott volna lenni. Június=E3, július= Comiccon, ősz meg Gamescon. De lehet rosszul rémlik. Jó utat Dzséjt, lopózz be mindenhova ahova tudsz. :D

Hozzászólás ideje:

A Gamescon ilyenkor szokott lenni? úgy rémlik mintha ősszel szokott volna lenni. Június=E3, július= Comiccon, ősz meg Gamescon. De lehet rosszul rémlik. Jó utat Dzséjt, lopózz be mindenhova ahova tudsz. :D

Köszi!

Pedig a Gamescom mindig augusztusban volt, és nagyjából ezen dátumok idején. Ősszel a Tokyo Game Show (TGS) szokott lenni.

Hozzászólás ideje:

Boldog születésnapot, Nabo! :yeah::clap:

 

Tegnap hajnali egykor hazaértem Kölnből. Hát gyerekek, ez a Gamescom hatalmas. Mind élményre, mind méretre. Nem tudom, volt-e már valaki a Koelnmessében, de ez egy hatalmas kiállítócentrum, 11 akkora csarnokkal, amik közül egyben is elfér a komplett Hungexpo. És a Gamescom mindössze másfél csarnokot nem használt fel. Nem csoda, hogy ez a világ második legnagyobb gameshow-ja, bár ezután kicsit félelmetes belegondolni, mekkora lehet az E3 Los Angelesben.

Sajnos csak két napot voltunk ott, és három emberre elosztva, bár az egyik a laptulajdonos volt, szóval ő inkább "csak" biznyiszelt, a prezentációkra és interjúkra az újság szerkesztőjével ültünk be. Ami sajnos nagyon zsúfolt napokat jelentett, csak kevés szabadidő maradt, amin elhagyhattuk a pres/biznisz részt (a csarnokok negyedét amúgy csak a press látogathatta) és megnézhettük a kiállított dolgokat. Persze azért a press rész sem volt semmi, belekóstolhattam több készülőfélben lévő játékba, megismerhettem személyesen rengeteg fejlesztőt, meg jó sok lootot gyűjtöttem. :D

Érdekes tapasztalat volt, hogy az indie fejlesztők milyen közvetlenek és barátságosak. Egyik-másik prezi teljesen barátságos légkörben zajlott, viccelődtünk, néha komolyabban hülyéskedtünk, nem egyszer hagyták, hogy én is kipróbáljam azt a játékot, amiről elviekben csak prezentációt szabadott volna adniuk. Ellenben az olyan nagy kiadó, mint az Activision bár profibb standot épített, nagyon távolságtartó volt. Az Activisionhoz és az EA-hoz például még egy külön regisztráció és kártya is szükséges volt, hogy bemehessek a standjukra - bár azok el is foglalta két félemeletet egy-egy csarnokban (a legtöbb csarnok kétszintes), és tényleg, hangszigetelés, mindenféle technika volt ott, bárokkal, meg mindennel, de valahogy a légkör nem volt az igazi. Végig az volt az érzésem ezeknél, hogy ezzel a sok sz*rral akarnak elvakítani, míg szinte semmit sem mondanak vagy mutatnak - utóbbi azért nem igaz, hiszen volt alkalmam a játékaikat kipróbálni. Viszont az interjúk alatt csak a begyakorolt szöveget nyomatták. Szóval nagyon más egy nagy kiadó és egy kis indie kiadó, én pedig az utóbbiakat jobban megkedveltem.

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.