Hozzászólás ideje: 2016. Augusztus 15.9 éve Boldog születésnapot, Lok! Én meg holnap hajnalban indulok Kölnbe kiküldetésre, a Gamescomra, úgyhogy pár napig nem leszek.
Hozzászólás ideje: 2016. Augusztus 15.9 éve Boldog szülinapot Lok. A Gamescon ilyenkor szokott lenni? úgy rémlik mintha ősszel szokott volna lenni. Június=E3, július= Comiccon, ősz meg Gamescon. De lehet rosszul rémlik. Jó utat Dzséjt, lopózz be mindenhova ahova tudsz.
Hozzászólás ideje: 2016. Augusztus 15.9 éve A Gamescon ilyenkor szokott lenni? úgy rémlik mintha ősszel szokott volna lenni. Június=E3, július= Comiccon, ősz meg Gamescon. De lehet rosszul rémlik. Jó utat Dzséjt, lopózz be mindenhova ahova tudsz. Köszi! Pedig a Gamescom mindig augusztusban volt, és nagyjából ezen dátumok idején. Ősszel a Tokyo Game Show (TGS) szokott lenni.
Hozzászólás ideje: 2016. Augusztus 16.9 éve Én meg holnap hajnalban indulok Kölnbe kiküldetésre, a Gamescomra, úgyhogy pár napig nem leszek. Jó utat!
Hozzászólás ideje: 2016. Augusztus 21.8 éve Boldog születésnapot, Nabo! Tegnap hajnali egykor hazaértem Kölnből. Hát gyerekek, ez a Gamescom hatalmas. Mind élményre, mind méretre. Nem tudom, volt-e már valaki a Koelnmessében, de ez egy hatalmas kiállítócentrum, 11 akkora csarnokkal, amik közül egyben is elfér a komplett Hungexpo. És a Gamescom mindössze másfél csarnokot nem használt fel. Nem csoda, hogy ez a világ második legnagyobb gameshow-ja, bár ezután kicsit félelmetes belegondolni, mekkora lehet az E3 Los Angelesben. Sajnos csak két napot voltunk ott, és három emberre elosztva, bár az egyik a laptulajdonos volt, szóval ő inkább "csak" biznyiszelt, a prezentációkra és interjúkra az újság szerkesztőjével ültünk be. Ami sajnos nagyon zsúfolt napokat jelentett, csak kevés szabadidő maradt, amin elhagyhattuk a pres/biznisz részt (a csarnokok negyedét amúgy csak a press látogathatta) és megnézhettük a kiállított dolgokat. Persze azért a press rész sem volt semmi, belekóstolhattam több készülőfélben lévő játékba, megismerhettem személyesen rengeteg fejlesztőt, meg jó sok lootot gyűjtöttem. Érdekes tapasztalat volt, hogy az indie fejlesztők milyen közvetlenek és barátságosak. Egyik-másik prezi teljesen barátságos légkörben zajlott, viccelődtünk, néha komolyabban hülyéskedtünk, nem egyszer hagyták, hogy én is kipróbáljam azt a játékot, amiről elviekben csak prezentációt szabadott volna adniuk. Ellenben az olyan nagy kiadó, mint az Activision bár profibb standot épített, nagyon távolságtartó volt. Az Activisionhoz és az EA-hoz például még egy külön regisztráció és kártya is szükséges volt, hogy bemehessek a standjukra - bár azok el is foglalta két félemeletet egy-egy csarnokban (a legtöbb csarnok kétszintes), és tényleg, hangszigetelés, mindenféle technika volt ott, bárokkal, meg mindennel, de valahogy a légkör nem volt az igazi. Végig az volt az érzésem ezeknél, hogy ezzel a sok sz*rral akarnak elvakítani, míg szinte semmit sem mondanak vagy mutatnak - utóbbi azért nem igaz, hiszen volt alkalmam a játékaikat kipróbálni. Viszont az interjúk alatt csak a begyakorolt szöveget nyomatták. Szóval nagyon más egy nagy kiadó és egy kis indie kiadó, én pedig az utóbbiakat jobban megkedveltem.
Csatlakozz a beszélgetéshez!
Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.