Bomarr Hozzászólás ideje: 2020. Április 30. Hozzászólás ideje: 2020. Április 30. 15 órával ezelőtt, RacerX írta: Azóta már megvan a címe is: Assissin's Creed: Valhalla. Hát kíváncsi leszek az előzetesre. Itt is van: 2 2 Válasz
RacerX Hozzászólás ideje: 2020. Április 30. Hozzászólás ideje: 2020. Április 30. (szerkesztve) Engem megvett kilóra. Remélem azért ez még megjelenik ps4-re. (Közben utánanéztem és megjelenik.) Szerkesztve: 2020. Április 30. - RacerX Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: 2020. Április 30. Hozzászólás ideje: 2020. Április 30. (szerkesztve) Vannak képek is: Első dolgom lesz beszerezni egy olyan böszme nagy kardot Szerkesztve: 2020. Április 30. - Darth Cupsy 4 Válasz
Wilde Hozzászólás ideje: 2020. Április 30. Hozzászólás ideje: 2020. Április 30. Az Odyssey-be beletettem több, mint 170 órát, de leginkább a felfedezés része tetszett a játéknak, a történet a vége felé nagyon ellaposodott, remélem a Valhalla ebben a tekintetben jobban teljesít majd. 2 Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: 2020. Április 30. Hozzászólás ideje: 2020. Április 30. Állati jól néz ki! 1 Válasz
mui-ruy Hozzászólás ideje: 2020. Április 30. Hozzászólás ideje: 2020. Április 30. Az Assassin's Creed benne van a Top 10 játék franchise-ban nálam, annak ellenére hogy az utóbbi néhány rész kimaradt. A kedvencem az Ezio trilógia, de a 3-at és a 4-et is szerettem. Ez a rész kelleni fog első nap! Nagyon érdekel a viking téma. Válasz
RacerX Hozzászólás ideje: 2020. Április 30. Hozzászólás ideje: 2020. Április 30. Jelengleg az Unity-t játszom, szóval még jóóóóóóó sokára lesz mire az Odyssey végéig eljutok. Lehet addigra kijön a Valhalla is. 1 Válasz
Darth Cupsy Hozzászólás ideje: 2020. Április 30. Hozzászólás ideje: 2020. Április 30. Én az AC-t szinte nem tudom megunni, a 2-vel ezelőtti gépem a Unity-ig bírta, de az is cefet szaggatott harcok közben. Mire az előző gépem meglett addigra kijött az Origins is. ezért először végigtoltam a Syndicate-t majd mikor végeztem vele már álltam is neki az Originsnek, annak a vége felé azért éreztem, hogy jó lenne ha vége lenne már és befejezvén hallani se akartam semmi sandbox játékról, nemhogy AC-ről, de 1-2 hét után elkezdett hiányozni az assassinkodás, hálisten pár napra rá jött a Hidden Ones DLC amibe azonmód bele is vetettem magam 2 Válasz
RacerX Hozzászólás ideje: 2020. Április 30. Hozzászólás ideje: 2020. Április 30. Az AC-t én se. Nekem a gépem a Black flag/Rogue-ig bírta. A Unity diavetítőmódban elment, de akkor nem jött be. De most hogy egymás után játszom őket, meg van amin fusson, annyira nem is rossz. Most mindegyikhez beszereztem a dlc-ket is, szóval még egy darabig parkourozhatok. 1 Válasz
Fives Hozzászólás ideje: 2020. Május 2. Hozzászólás ideje: 2020. Május 2. Az AC Valhalla számomra az év legjobban várt játéka a The Last of Us 2 mellet, vagy talán még jobban. Ahogy olvastam sokaknak nem tetszik hogy női karaktert is irányíthatunk, pedig aki látta a Vikingek sorozatot az szerintem örülne egy Lagerthához hasonló karakternek. Bár szerintem idén a férfival leszek, az Odysseyvel ellentétben. Válasz
Wilde Hozzászólás ideje: 2020. Május 2. Hozzászólás ideje: 2020. Május 2. Az Odyssey-ben szerintem nem sok különbség volt a karakterek között (bár a teljes végigjátszást csak a Kassandrával toltam, a másikat csak kipróbáltam), nem tudom, hogy itt lesznek e jelentős eltérések a szereplők között, vagy lényegében ugyanazt a karaktert kapjuk egy férfi meg egy női változatban. Válasz
Dei Hozzászólás ideje: 2020. Május 2. Hozzászólás ideje: 2020. Május 2. 29 perccel korábban, Wilde írta: Az Odyssey-ben szerintem nem sok különbség volt a karakterek között (bár a teljes végigjátszást csak a Kassandrával toltam, a másikat csak kipróbáltam), nem tudom, hogy itt lesznek e jelentős eltérések a szereplők között, vagy lényegében ugyanazt a karaktert kapjuk egy férfi meg egy női változatban. Itt még annyi különbség se lesz, mivel itt csak a nemét választod ki a karakternek. Nem kapunk egy Kassandra és Alexios felállást. Válasz
Wolffe Hozzászólás ideje: 2020. Május 2. Hozzászólás ideje: 2020. Május 2. (szerkesztve) Nekem is nagyon tetszik. Örülök, hogy visszatér a pajzs is. Nekem az Origins harcrendszere jobban bejött, és most lehet választani is akár, hogy pajzzsal és egy fegyverrel vagy mondjuk 2 fejszével megy valaki. A téma is jobban bejön mint a görög. A női főhőssel nincs bajom, én is Kassandrával játszottam, de szerintem ez a 2 féle karakter de ugyanaz a sztori se olyan jó megoldás. Így azt érik el, hogy kb sose lesz többet olyan ikonikus főhős mint Ezio. Ha kb fordítva történnek a dolgok a 2 karakterrel, választás szerint akkor azért (Odyssey), ha meg szimplán ugyanaz történik vele nemtől függetlenül akkor meg azért. Mindenki máshogy emlékszik a karakterre. Meg egy univerzális sztori szerintem nem is tud ütni akkorát. Nekem a Syndicate megoldása jobban bejött. Vagy vállalják be, hogy most bizony egy női főhőse (tudom, hogy volt már de nem egy AAA címnél) lesz az AC-nak (nem pont a viking témánál) de azt meg nem merik meglépni. Szerkesztve: 2020. Május 2. - Wolffe Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: 2020. Május 2. Hozzászólás ideje: 2020. Május 2. Az alkotók azt mondták, hogy az adataik szerint az Odyssey-nél a játékosok 2/3-a a férfi karaktert tehát Alexiost választotta. Ezek után rövid távon szinte kizárt hogy megkockáztatnának egy női főhőst, férfi alternativa nélkül. Nem véletlen, hogy a Valhalla beharangozó videójában is a csávó szerepelt. Válasz
RacerX Hozzászólás ideje: 2020. Május 2. Hozzászólás ideje: 2020. Május 2. Nálam a második végigjátszás Kassandrával lesz. Válasz
Fives Hozzászólás ideje: 2020. Május 2. Hozzászólás ideje: 2020. Május 2. 14 perccel korábban, Bomarr írta: Az alkotók azt mondták, hogy az adataik szerint az Odyssey-nél a játékosok 2/3-a a férfi karaktert tehát Alexiost választotta. Ez az adat számomra azért volt meglepetés, mert az ismerőseim közül mindenki aki játszott, Kassandrát írányította. Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: 2020. Május 2. Hozzászólás ideje: 2020. Május 2. Nem csak te lepődtél meg, de a játék készítői is. Állítólag azt hitték kb. fele-fele lesz az arány Én Alexios-t választottam. 1 Válasz
pb69 Hozzászólás ideje: 2020. Május 3. Hozzászólás ideje: 2020. Május 3. Nekem ez mondjuk nagyon fura, hogy ezen meglepődik bárki is, szerintem tök természetes. A 2/3 még egészen kellemes arány is. Azért a játékosok többsége még most is inkább fiú/férfi, az azonosuláshoz pedig kritikus a karakter neme. Nyilván egy egyszerű lövöldénél ez kevésbé számít, mint pl. egy RPG-nél, illetve vannak tényezők, amik miatt meg kifejezetten vonzó lehet egy másik nemű főhőssel tolni. De összességében még mindig afelé billen a mérleg, hogy férfi férfikarakterrel megy inkább. Ez pedig adja is az arányt. Amit még érdemes hozzátenni, hogy amikor választható női és ffi karakter egyaránt, akkor előbbinek eléggé ellentmondásos a megítélése. Sajnos nagyon sokszor csak annyi történik, hogy megírnak egy sztorit egy férfi főhősre, megcsinálják hozzá az animációkat, aztán a végén bedobnak egy női modellt is, de kb. ennyi. Nem variálnak a történeten, sokszor még a szöveg vagy a többi szereplővel való interakciók is maradnak, az animációkról nem is beszélve. Ameddig el szokták vinni a dolgot, hogy legalább nőiesebb szöveget adnak a szájukba, a kapcsolatrendszert (főképp, ha van románcopció, akkor azt kiemelten) átdolgozzák kicsit, illetve készítenek külön női ruhákat és kiegészítőket hozzá. Persze az is érdekes szokott lenni, hogy pl. az elérhető ruházat milyen. Sokszor azért eléggé nyilvánvalóan tetten érhető, hogy a női főhőst nem a női játékosoknak szánják, hanem azoknak a fasziknak, akik női karakterrel akarnak játszani. Szerencsére egyre inkább kikopóban ez a gyakorlat, több játékban már rendesen külön animáció és akár sztori van a női vagy férfi hősre, de azért még messze járunk az üdvösségtől. 1 Válasz
Darth Sky Hozzászólás ideje: 2020. Május 3. Hozzászólás ideje: 2020. Május 3. Érdekes, mert én mindig női karaktert választok, ha van rá lehetőség. Azon felül, hogy a női főhőst nyilván szívesebben nézem, ugyanúgy tudok azonosulni vele is, mintha férfi lenne (a cselekedeteivel, érzelmeivel, stb.). Nálam ez nem megy a beleélés rovására. Illetve, sok esetben jobban esik irányítani a női karaktert, mert általában kecsesebb, elegánsabb és gyorsabb a mozgása. 15 órával ezelőtt, Fives írta: Ahogy olvastam sokaknak nem tetszik hogy női karaktert is irányíthatunk, pedig aki látta a Vikingek sorozatot az szerintem örülne egy Lagerthához hasonló karakternek. Igen, az északi mitológia tele van kemény női karakterekkel, így furcsa, hogy sokan fennakadnak ezen, azzal érvelve, hogy anno nem igazán voltak női viking harcosok. Egyrészt, ezt nem lehet egyértelműen kijelenteni, másrészt, a játék nyilván a mitológiára akar reflektálni. Válasz
pb69 Hozzászólás ideje: 2020. Május 3. Hozzászólás ideje: 2020. Május 3. 20 perccel korábban, Darth Sky írta: Azon felül, hogy a női főhőst nyilván szívesebben nézem, ugyanúgy tudok azonosulni vele is, mintha férfi lenne (a cselekedeteivel, érzelmeivel, stb.). Nálam ez nem megy a beleélés rovására. Nálam ez ott szokott teljesen elhasalni, amikor képbe kerülnek a romantikus kapcsolatok. Egészen addig nálam is egész jól tud működni, hogy női karaktert irányítok, de amikor elkezdenek a nyakamra járni a férfi szereplők udvarolni, flörtölni, kétértelmű megjegyzéseket tenni, az már erősen zavar. Ugyanígy fordítva, ha a női főhősömmel kell levenni a lábáról a kiválasztott férfit, csábítani, kelletni kicsit magát, szóval szintén flörtölni, az megint csak kényelmetlenséget indukál. Ezekkel együtt nálam már megtörik a beleélés. Válasz
Wilde Hozzászólás ideje: 2020. Május 3. Hozzászólás ideje: 2020. Május 3. Én pont azt szeretem ezekben az RPG játékokban, hogy ki lehet szakadni egy kicsit a valóságból és olyan dolgokat is kipróbálhatok, amit általában nem. Így ennél fogva jobban szeretek én is női karakterrel játszani, ha van rá lehetőség, mert érdekesebb számomra, de ez egyébként nem elsősorban a karakter nemében nyilvánul meg, hanem a cselekedeteiben is, én jobban szeretek ezért "gonosz" karakterrel játszani (a KotOR-ban is mindig Sith voltam) és jó, hogy egy játék kedvéért egy kis időre, de olyan lehetek amilyen egyébként nem akarok lenni... mondjuk a játékok során egyébként is sokszor olyan dolgokat kell művelni, amivel a valóságban nem azonosulnék (gyilkosságok, bűncselekmények). A ME trilógiában voltak olyan qte-ek, amikor még egy tervezett paragon végigjátszásnál sem tudtam egyszerűen nem rákattintani a felvillanó renegade opcióra. Válasz
pb69 Hozzászólás ideje: 2020. Május 3. Hozzászólás ideje: 2020. Május 3. 14 perccel korábban, Wilde írta: Én pont azt szeretem ezekben az RPG játékokban, hogy ki lehet szakadni egy kicsit a valóságból és olyan dolgokat is kipróbálhatok, amit általában nem. Igen, ezzel én is így vagyok. De nekem ebből a tényezőből bőven elég, amikor az űrben vagy épp egy posztapokaliptikus világban császkálok, sárkányokkal harcolok, a világot mentem meg, energiafegyverekkel hadonászok stb.. Válasz
Bomarr Hozzászólás ideje: 2020. Május 3. Hozzászólás ideje: 2020. Május 3. 2 órával ezelőtt, Darth Sky írta: Igen, az északi mitológia tele van kemény női karakterekkel, így furcsa, hogy sokan fennakadnak ezen, azzal érvelve, hogy anno nem igazán voltak női viking harcosok. Mondjuk így azért ez erős túlzás. Az északi mitológia női figuráiról alig tudunk valamit. Majdnem az összes fennmaradt mítosz férfi istenekről szól. Amikor Északi mitológia címmel Neil Gaiman megírta a vikingek legendáit (szuper könyv egyébként) pont ez volt az egyik problémája. Hogy az istennők legtöbbször nem többek neveknél, titilusoknál és képességeknél. Válasz
Dei Hozzászólás ideje: 2020. Május 3. Hozzászólás ideje: 2020. Május 3. A spoilerek megismerése után visszamondtam a Last of Us 2 megrendelésemet. Így legalább lesz pénzem a Ghost of Tsushima megvételére. Szeretném megköszönni innen is a szivárogtatónak. Válasz
pb69 Hozzászólás ideje: 2020. Május 4. Hozzászólás ideje: 2020. Május 4. 10 órával ezelőtt, Dei írta: A spoilerek megismerése után visszamondtam a Last of Us 2 megrendelésemet. Azért szép kis botrány kerekedett a játék körül, kemény. Válasz
Dzséjt Hozzászólás ideje: 2020. Május 4. Szerző Hozzászólás ideje: 2020. Május 4. Itt jegyzném meg, hogy aki egy spoilert is le mer írni a The Last of Us 2-ből, azt tárgyalás nélkül hajítom ki azonnal a fórumról. Spoiler kapcsoló mögé sem szabad beírni! Nem vicc! Majd beszélgetünk a sztoriról a játék megjelenése UTÁN! 1 Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2020. Május 4. Hozzászólás ideje: 2020. Május 4. 6 órával ezelőtt, pb69 írta: Azért szép kis botrány kerekedett a játék körül, kemény. Eddig nem is hallottam róla. Most néztem utána hogy valami patkány(mert az ilyen ahogy szoktam mondani embernek sem nevezhető) kirakta előre a spoileres jeleneteket. Ahogy olvastam valami csalódott alkalmazott, vagy hackerek. Az első esetben az itélet: ráengedni a Naughty Dog ügyvédeit aki az utolsó fillérig minden vagyonából kiperlik. Névvel, címmel kirakni hogy ki volt az, és hogy soha ne kaphasson fejlesztőként munkát. Nagyjából a takarítói állás lehessen amit egész életében kaphat és valami gettóban húzza le a maradék életét. A második esetben ha megvan ugyanez, de ő életfogytig tartó börtönt is kapjon. Úgy elképzeltem hogy milyen szörnyü lehet most a Naughty Dognál, hogy évekig fejlesztenek valamit, agyalnak rajta hogy egy nagyszerü élményt kapjon a játékos, és az utolsó pillanatban az évekig tartó munkádat elcseszik. Nem tudom meg-e tudnám-e állni hogy lemenjek, vásároljak egy shotit, visszamenjek , majd ledugjam a puska csövét a torkán és szétlőném a fejét. Lehet inkább leülném. Frenkie bácsi itéletét olvastátok. Válasz
pb69 Hozzászólás ideje: 2020. Május 4. Hozzászólás ideje: 2020. Május 4. Frenkie bá' shotija újra akcióban. Igen, egyébként részben érthető a felháborodás. Ugyanakkor azt se felejtsük el, hogy a stúdió hozzáállása is több ponton igencsak gerinctelen, ha hihetünk a felmerülő híreknek. Nem azt mondom, hogy ez feljogosít bárkit is arra, hogy ilyen kiszivárogtatást ejtsen meg, ezzel próbálva elérni a célját, ugyanakkor elkerülhető lett volna azzal, ha a cég korrektebben áll az egészhez. Hiszen azért az sem egy normális dolog, hogy a fejlesztők éjt nappallá téve dolgoznak valamin, amit aztán fentről mindenféle erősen megkérőjelezhető politikai és gazdasági érdekek mentén szétcsesznek. Ne felejtsük el, hogy a játék első részének, illetve a teljes cég sikerének a fejlesztők is ugyanúgy kovácsai, az ő munkájuk gyümölcse is az egész. Amikor semmibe nézik őket, hülyére veszik őket, az bizony súlyos következményekkel járhat. Sok esetben a játékfejlesztők rabszolgaként vannak dolgoztatva, a bérük egy részét meg majd utólag fizetik bónuszok formájában. Ja, hogy tolódik a kiadás (a pletykák szerint nem a fejlesztői elmaradások vagy rossz minőség miatt), hát kit érdekel, majd megkapják a fejlesztők a zsetont később, addig meg kuss van. Miközben a vezetőség természetesen felmarkolja a bónuszait időben. És persze, ha a játék csalódás és bukta lesz, teljesen függetlenül a technikai minőségtől, mert a fejesek egyéb külső hatások miatt idióta módon elkurjantották a dolgokat, akkor majd a fejlesztőcsapat kevesebb pénzt kap. Ilyenek után nem csoda, ha volt 1-1 ember, aki úgy érezte, hogy drasztikus lépésre kell elszánnia magát, különben nem tud elég nagy nyomást és hatást gyakorolni. Az egészben persze az a trógerség, hogy ezzel nemcsak a ND-gal cseszett ki, hanem több millió ember szórakozását rontotta el. Aztán persze vannak, akik úgy vélekednek, hogy "hálásak" is a szivárogtatónak, mert így megkímélte őket a felesleges anyagi kiadásoktól. Nézőpont kérdése. Mindenesetre elképzelhető, hogy ennek az egésznek azért lesz pozitív hatása a játékiparra. Szomorú persze, hogy ehhez ilyenekre van szükség, de még nem feltétlenül érdemes annyira előre rohanni szerintem. 3 Válasz
Frenkie Hozzászólás ideje: 2020. Május 4. Hozzászólás ideje: 2020. Május 4. 29 perccel korábban, pb69 írta: Frenkie bá' shotija újra akcióban. Igen, egyébként részben érthető a felháborodás. Ugyanakkor azt se felejtsük el, hogy a stúdió hozzáállása is több ponton igencsak gerinctelen, ha hihetünk a felmerülő híreknek. Mik ezek a felmerülő hírek? Erről sem hallottam. A megjelenés elhalasztására gondolsz? Ha igen akkor az viszont a koronavírus-helyzet miatt van. Bomarr és Dzséjt elég jól leírták hogy miért nem éri meg most kiadni. Nagyjából a lényeg az hogy többen vesznek lemezt még mindig mint digitális kiadást. Azért nem hinném hogy hibáztatni lehet a kiadót, vagy a stúdiót, hogy előnyösebb helyzetben akarja kiadni a terméket. A filmstúdiók is ezt csinálják most a filmekkel. Az hogy a fejlesztők fix bért kapnak, vagy részesedést az eladásokból azt nem tudom. Gondolom mindegyik fejlesztőcégnél más van. Válasz
Darth Riddick Hozzászólás ideje: 2020. Május 4. Hozzászólás ideje: 2020. Május 4. (szerkesztve) Frenkie, itt egy videó a témáról! A videó spoilereket tartalmazhat a játékra nézve! Spoiler Nem lövi le a történetet amúgy, de foglalkozik érintőlegesen a kiszivárgott történettel. A videó meglehetősen összetett, több dolgot is érint, többek között pb által leírtakat is, csak bővebben és másra is kitérve! Máshogy fogalmazva... a videó csak részben foglalkozik a TLOU 2-vel, nagyobb részt inkább a cég dolgairól mond véleményt! A spoiler tartalom miatt a megtekintés mindenkinek a saját felelőssége! Szerkesztve: 2020. Május 4. - Darth Riddick 1 Válasz
Ajánlott hozzászólás
Csatlakozz a beszélgetéshez!
Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.