Ugrás a kommentre

A Walt Disney megvette a Lucasfilmet!


Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje:

Valahogy én nem látom a cikkekben, hogy a 1313-t ne törölték volna.

Ez lehet azért van, mert nem ebben a cikkben van? Hanem ebben:

http://www.onlysp.com/2013/04/03/lucasfilm-source-says-1313-may-not-be-cancelled-more-star-wars-games-to-come/

 

Bár ha el is kaszálják, még mindig ott vagyunk, hogy technikailag egy semmit kaszálnak el. Mert a 1313 még mindig ez, egy üres váz. Amiről ráadásul pár napja azt találta nyilatkozni egy "jól értesült belsős," hogy annyira bajban van a 1313, hogy voltaképpen nem is Star Wars játéknak indult, csak mivel nem tudtak vele mit kezdeni, az Underworld meg éppen befulladt, így ráaggatták erre a Star Wars címet, hogy majd a brand eladja.

Hozzászólás ideje:

Dzséjt írása után már én sem akarom felakasztani a Disney fejeseit. Viszont mi az hogy a vizuális látványt létrehozó cégeknek nem megy manapság? Tömegével készülnek évente a látványfilmek amikre ha jól tudom két cég szokta fenni a fogát a WETA és az ILM, Biztos van több ilyen cég is de az előbbi kettő elég tőkeerős gondolom hogy a megfelelő embereket és gépeket, szoftvereket megfizessék. Szóval, szerintem pont manapság kéne dollármilliárdokat keresniük. Mi a hanyatlás oka?

A hanyatlás oka, hogy egyre minimálisabb profittal kell dolgozzanak és mára odáig fajult a helyzet, hogy sokszor az éppen bejövő új melóikkal csak a régi tartozásaikat tudják kifizetni. A VFX cégek nem nagyon merik verni a mellüket, mert félnek, hogy ezzel csak a saját csődjüket sürgetnék meg (bár állítólag már egy ideje szervezkednek hogy legyen egy nagy általános sztrájk, csak hogy Hollywood érezze hogy milyen ha CGI trükkök nélkül kell megélnie... de valószínüleg ez csak az iparági dolgozók álmodozása. Egy ilyen sztrájkot ők szívnának meg a legjobban). A szembenállásból azért egy kis ízelítőt lehetett kapni az Oscar-gálán: amikor Pi életéért Westenhoferék átvették a díjat és rá akartak térni pár mondatban a szakmájuk nehéz helyzetére, lekeverték a beszédüket (azon az alapon, hogy túllépték az időlimitet, de ez nettó hazugság, mivel az átadón többen is tovább dumálhattak keverés nélkül is). Hollywood nem akarta, hogy elrontsák, ahogy épp megünnepli önmagát. Épp ezért arról se sok hír jött le, hogy közel félezer VFX dolgozó tüntetett az Oscar-gála helyszíne előtt.

 

Jelenleg ott tartunk, hogy a nagy VFX stúdióknál folyamatosak a leépítések. A Pi életéért Oscart kapó - és többek közt az X-men filmeken is dolgozó- Rhythm & Hues idén csődöt jelentett és bár valszeg nem szünnek meg teljesen, 250 embert kellett elbocsátsanak. A Digital Domain (legutóbbi Transformers film köthető például a nevükhöz) 300 alkalmazottat kellett tavaly kirúgjon. És a sort lehetne ragozni.

A jelenség pedig teljesen nemzetközi: az európai cégek úgyanigy szivnak. A német Pixomondo (Oscart kaptak a Hugo trükkjeiért, de ők készitették az effekteket például az új Spider-Manhez és a Trónok harcához is) be kellett zárják idén a londoni és a detroiti kirendeltségét. Az egyik legnagyobb brit effekt cég a The Mill -számos film és sorozat köthető hozzájuk, többek közt az újkori Doctor Who is- múlt héten jelentette be, hogy bezárta a film és TV stúdióját és mostantól csak reklámokhoz készitenek effekteket.

 

Ilyen körülmények között nagy meglepetés lenne, ha az ILM valami nagy kasszagyárós lenne. Nyilván egy helyi dolgozó tudná megmondani, hogy mi a pálya, de valszeg nem rózsás. Viszont náluk még nem volt szó leépítésekről meg bezárásokról. Hogy ez csak idő kérdése vagy tök jól megy a szekér azt sajnos innen nehéz megmondani.

Hozzászólás ideje:

Nem is a konkrét veszteségről van szó, mert az valóban nem jelentős. Amúgy is kb. csak a logo-t adta a LucasArts, az érdemi munka mindig máshol folyt.

 

Inkább a Disney koncepciója és hozzáállása az, ami vészjósló lehet. Alig vették át a SW-t és már sokkal többet romboltak, mint amennyit építettek. Túlsúlyban vannak a negatívumok.

Persze az is igaz, hogy nyilván az elején akarnak minden komolyabb változást és váltást eszközölni, ez így logikus. Az újabb munkálatokat már a saját szájuk íze szerint kialakított közegben kívánják megkezdeni. Na meg építeni nehezebb, mint rombolni.

Ennek ellenére néhány megoldásukat túlzónak érzem, főképp ezek kihirdetését. Mintha egy csöppnyi tisztelet se lenne bennük az adott termék készítőinek és rajongóinak irányában. A TCW a legkiválóbb példa erre, ahol arra sem voltak képesek, hogy az amúgy váratlan és nem túl logikus kaszát normálisan tálalva jelentsék be.

Hozzászólás ideje:

Lucast ismerve képtelenség, hogy ennyi veszteséges részleg lett volna a cégében. Pont nála, aki mindig takarékoskodni próbált? Érdekes dolgok lehetnek itt a háttérben.

Nem biztos, hogy mindent kézben tudott tartani saját maga, ahhoz már túl nagy volt a "birodalma".

 

A pesszimistáknak annyit ajánlok, hogy gondolkodjanak el a "teremtő rombolás" című jól ismert kifejezés értelmén :) Nem hiszem, hogy a D azért fektetett volna be annyi pénzt, hogy utána ne kezdjen semmi pozitívat a tulajdonával. Csak még éveknek kell eltelnie, hogy lássuk az eredményeket.

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Nem hiszem, hogy a D azért fektetett volna be annyi pénzt, hogy utána ne kezdjen semmi pozitívat a tulajdonával.

Csak az a kérdés, hogy ez kinek lesz majd pozitív. :) Mert azért valljuk be, ez egyáltalán nem mindegy. Az EPVII -ig tartó időszakban minden el fog dőlni. Sorsfordító évek jönnek, én már most megmondom. :P:D

 

Zééé. Nyugi van, nem kell izgulni. Trágyához meg főképp ne hasonlíts senkit, itt amúgy se szoktunk ilyet nem?

Szerkesztve: - Ody Mandrell
Hozzászólás ideje:

Embereket rúgtak ki, szerintem már csak ezért sem jó döntés. Mint ahogy írtátok, az EP7 után a Disney nyilván a játékpiacot is meg fogja célozni, így a LucasArts-nak lett volna munkája. Továbbra sem értem ezt a lépést, az egykori Lucas-birodalom leépítése számomra nem racionális döntés.

Hozzászólás ideje:

Embereket rúgtak ki, szerintem már csak ezért sem jó döntés. Mint ahogy írtátok, az EP7 után a Disney nyilván a játékpiacot is meg fogja célozni, így a LucasArts-nak lett volna munkája. Továbbra sem értem ezt a lépést, az egykori Lucas-birodalom leépítése számomra nem racionális döntés.

Miért, a LucasArts nem rúgott ki embereket? Mintha írtam is volna, hogy csapatainak harmadát rúgta ki a francba. Fejlesztői részlegeket szüntetett meg! Ez emberek kirúgásával járt. Az meg nem igaz, hogy a LucasArtsnak lett volna dolga, ha a Disney megcélozza a játékpiacot, hiszen éppen leírtam: már NEM fejlesztettek semmit, 2005 óta MÁSOK csinálták a játékaikat. A 1313 lehetett volna egy visszatérés, de az is csak parasztvakítás volt. Kiadóra meg nincs szüksége a Disney-nek, amikor ők maguk a kiadók.

 

Lucast ismerve képtelenség, hogy ennyi veszteséges részleg lett volna a cégében. Pont nála, aki mindig takarékoskodni próbált? Érdekes dolgok lehetnek itt a háttérben.

Az a baj ezzel, hogy nem Lucas volt már mindennek az irányítója. Minden leányvállalatot egy igazgatótanács irányít, amit meg az igazgató irányít, az hozza meg a végső döntést. Ugyan Lucas a feje fölött áll, de nem szól bele a napi döntésekbe. Se a hetiekbe, se a haviakba. Valószínűleg csak a terveket látta, a féléves értékeléseket, vagy negyedéveseket, stb, de összességében, Lucas "csak" a hajó tulajdonosa volt, nem a kapitánya.

Plusz, veszteségesek valószínűleg nem voltak, csak már nem voltak eléggé nyereségesek. Legjobb tippem szerint a LucasArts is max nulla körül jöhetett ki évek óta (illetve, mivel a válság alatt majdnem bezárt, valószínűleg volt pár veszteséges éve).

És hát lehet, hogy ezek a háttérbeli érdekes dolgok (amiket mi sosem fogunk megismerni, sajnos) vezettek oda, hogy eladta az egészet. Ő ezzel megint egy brilliánsat húzott, hiszen nulszaldós vagy veszteséges cégektől szabadult meg úgy, hogy igen komoly összeget kapott érte, és nem neki kell a bezárásokkal foglalkoznia. Nem neki kell a papírokkal foglalkozni, a barátait kirúgni, stb.

 

A pesszimistáknak annyit ajánlok, hogy gondolkodjanak el a "teremtő rombolás" című jól ismert kifejezés értelmén :)

Nekem is ez jutott eszembe. A romos viskót el kell dózerolni, mielőtt ráépül a kacsalábon forgó kastély. Az más kérdés, hogy milyen lesz majd az a kastély, de ezt egyelőre csak a tervező és a kivitelező tudná megmondani, de ők meg nem letyipetyiznek. :)

Minden esetre, szerintem a LucasArts bezárásának eredményét viszonylag hamar látni fogjuk. Konzolgeneráció váltás van, jönnek a nagy game show-k, ha a Disney akar valamit, ez az év ideális lenne rá. Az a jó a videó játék iparban, hogy gyors.

Hozzászólás ideje:

Az más kérdés, hogy milyen lesz majd az a kastély, de ezt egyelőre csak a tervező és a kivitelező tudná megmondani, de ők meg nem letyipetyiznek. :)

A mi legnagyobb bánatunkra. De kivárjuk, hogy lássuk, mást úgysem tehetünk :)

Hozzászólás ideje:

Ő ezzel megint egy brilliánsat húzott, hiszen nulszaldós vagy veszteséges cégektől szabadult meg úgy, hogy igen komoly összeget kapott érte,

Persze azt ne felejtsük el, hogy abból a pénzből egy pennyt nem látott, mert vagy részvényben kapta meg vagy jótékony célra fordította. Így nála nem oszt, nem szoroz.

Ettől még a a LucasArts bezárásáról írt levezetésed jó, csak szvsz összességében kellene nézni a dolgokat (hozzávéve az ILM-beli kirúgásokat is), s nem egyenként, illetve az a TCW kaszáját nem magyarázza, sőt az ilyen kaszáját nem magyarázza. Ha ennyire akut lenne Di$ney-éknél a kiadások csökkentése/bevételek növelése, akkor miért nem adják ki az összes elkészült S6-os részt a TCW-ből (ahogy a másik topikban írtam)? Miért csak a két S4-ből áthúzódott szálról van szó?

S ha a 1313-nak megadják a lehetőséget (ha valaki kiadja, akkor viheti), akkor a TCW-nek miért nem adták meg ugyanezt egy normális befejezésre?

 

A romos viskót el kell dózerolni, mielőtt ráépül a kacsalábon forgó kastély.

Azért - hogy a hasonlatnál maradjunk - abban a romos viskóban voltak olyan berendezési tárgyak (pl. TCW), amit nem szanálni kellett volna, hanem átvinni a kastélyba.

 

A pesszimistáknak annyit ajánlok, hogy gondolkodjanak el a "teremtő rombolás" című jól ismert kifejezés értelmén :)

Erről nekem a Mortis trilógiából a Fiú-Leány párbeszéde jut eszembe, remélem jól idézem:

- Mit műveltél, bátyám?

- Nos, tettem valami jót. Vagy valami rosszat. Ez csupán nézőpont kérdése.

A Di$ney mutassa meg, mit akar építeni, de amíg csak rózsaszín álmok vannak pár év múlva bemutatandó filmekről, amikről semmit nem tudunk, addig nem látom, hol a teremtés. Sajnálom.

Az idő meg nagyon rohan ahhoz, hogy éveket/évtizedeket várjak.

Hozzászólás ideje:

A hanyatlás oka, hogy egyre minimálisabb profittal kell dolgozzanak és mára odáig fajult a helyzet, hogy sokszor az éppen bejövő új melóikkal csak a régi tartozásaikat tudják kifizetni. A VFX cégek nem nagyon merik verni a mellüket, mert félnek, hogy ezzel csak a saját csődjüket sürgetnék meg (bár állítólag már egy ideje szervezkednek hogy legyen egy nagy általános sztrájk, csak hogy Hollywood érezze hogy milyen ha CGI trükkök nélkül kell megélnie... de valószínüleg ez csak az iparági dolgozók álmodozása. Egy ilyen sztrájkot ők szívnának meg a legjobban). A szembenállásból azért egy kis ízelítőt lehetett kapni az Oscar-gálán: amikor Pi életéért Westenhoferék átvették a díjat és rá akartak térni pár mondatban a szakmájuk nehéz helyzetére, lekeverték a beszédüket (azon az alapon, hogy túllépték az időlimitet, de ez nettó hazugság, mivel az átadón többen is tovább dumálhattak keverés nélkül is). Hollywood nem akarta, hogy elrontsák, ahogy épp megünnepli önmagát. Épp ezért arról se sok hír jött le, hogy közel félezer VFX dolgozó tüntetett az Oscar-gála helyszíne előtt.

 

Jelenleg ott tartunk, hogy a nagy VFX stúdióknál folyamatosak a leépítések. A Pi életéért Oscart kapó - és többek közt az X-men filmeken is dolgozó- Rhythm & Hues idén csődöt jelentett és bár valszeg nem szünnek meg teljesen, 250 embert kellett elbocsátsanak. A Digital Domain (legutóbbi Transformers film köthető például a nevükhöz) 300 alkalmazottat kellett tavaly kirúgjon. És a sort lehetne ragozni.

A jelenség pedig teljesen nemzetközi: az európai cégek úgyanigy szivnak. A német Pixomondo (Oscart kaptak a Hugo trükkjeiért, de ők készitették az effekteket például az új Spider-Manhez és a Trónok harcához is) be kellett zárják idén a londoni és a detroiti kirendeltségét. Az egyik legnagyobb brit effekt cég a The Mill -számos film és sorozat köthető hozzájuk, többek közt az újkori Doctor Who is- múlt héten jelentette be, hogy bezárta a film és TV stúdióját és mostantól csak reklámokhoz készitenek effekteket.

 

Ilyen körülmények között nagy meglepetés lenne, ha az ILM valami nagy kasszagyárós lenne. Nyilván egy helyi dolgozó tudná megmondani, hogy mi a pálya, de valszeg nem rózsás. Viszont náluk még nem volt szó leépítésekről meg bezárásokról. Hogy ez csak idő kérdése vagy tök jól megy a szekér azt sajnos innen nehéz megmondani.

 

Köszi a választ. Nagyjából akkor arról van szó hogy ugyanolyan minőséget kell megcsinálniuk olcsóbban mint eddig? Viszont ezt tényleg nem tudom hogyan gondolhatják a nagy stúdióknál. Mondjuk 5 éve fizettek 20 millió dollárt az ILM-nek egy film effektjeiért, ami kimagasló minőséget jelentett. Idén meg mondjuk kapnak ugyanezért 10 millió dollárt de a minőség legyen ugyanakkora. Azért nem értem mert a több pénz jobb minőséget is jelent. Meg tudják fizetni e legjobb szakembereket, meg tudják venni a legjobb szoftvereket és számítógépeket. Szóval ez a spórolás miért jó Hollywoodnak? Ha csökkentik a költséget akkor jön a rosszabb minőség és azt bizony a néző észreveszi.

Hozzászólás ideje:

Persze azt ne felejtsük el, hogy abból a pénzből egy pennyt nem látott, mert vagy részvényben kapta meg vagy jótékony célra fordította. Így nála nem oszt, nem szoroz.

Ettől még a a LucasArts bezárásáról írt levezetésed jó, csak szvsz összességében kellene nézni a dolgokat (hozzávéve az ILM-beli kirúgásokat is), s nem egyenként, illetve az a TCW kaszáját nem magyarázza, sőt az ilyen kaszáját nem magyarázza. Ha ennyire akut lenne Di$ney-éknél a kiadások csökkentése/bevételek növelése, akkor miért nem adják ki az összes elkészült S6-os részt a TCW-ből (ahogy a másik topikban írtam)? Miért csak a két S4-ből áthúzódott szálról van szó?

S ha a 1313-nak megadják a lehetőséget (ha valaki kiadja, akkor viheti), akkor a TCW-nek miért nem adták meg ugyanezt egy normális befejezésre?

Egyrészt, hol nem lát semmit abból Lucas, ha részvényeket kap? Tudod mi az a részvény? Ha jól megy a szekér, abból még nagyobb a haszna, mintha kp-ban kapta volna meg. Ami meg a jótékonyságra fordított összeget illeti, hát kérem, ezt lehet úgy is nézni, hogy azt nem a saját zsebe kárára csinálta, ami szintén haszon. Arról nem beszélve, hogy nem csak anyagi haszon létezik. Szóval ez a "nála nem oszt, nem szoroz" nettó hülyeség. Ha így lenne, akkor akár ingyen is átadhatta volna az egész cuccot az első útba esőnek. :roll:

Összességében meg mit kellene nézni? Nehogy már összevessek egy animációs céget egy játékkiadóval. Közük nincs egymáshoz. Nem ugyanaz, más szabályok illenek rá. A TCW is valószínűleg ezért nem kapott több esélyt, mert míg a 1313 egy váz, addig a sorozat egy futó, jogokhoz kötött termék. És ezeket a fontos dolgokat nem ismerjük, pedig mindent befolyásolnak. Nem tudjuk például, hogy a Warner hogyan reagált arra, hogy a konkurencia tulajdonába került a TCW, aminek vetítési jogai viszont - feltehetően előre meghatározott ideig - náluk vannak. Könnyen lehet, hogy ők azok, akik nem mentek bele, hogy a konkurencia vetítse azt, ami technikailag az övék, ők is adtak bele pénzt, szerződésük van rá. (Hasonló a helyzet az ep1-6 mozifilmekkel, melyek 2020-ig a Foxnál vannak, és nekik biza nem tetszett, hogy csak 18%-ot kapnának a 3D vetítések után).

Ezekről és még sok másról nem tudni, hogy egyértelmű állást lehessen foglalni.És ezt észben kéne tartani.

 

Köszi a választ. Nagyjából akkor arról van szó hogy ugyanolyan minőséget kell megcsinálniuk olcsóbban mint eddig? Viszont ezt tényleg nem tudom hogyan gondolhatják a nagy stúdióknál. Mondjuk 5 éve fizettek 20 millió dollárt az ILM-nek egy film effektjeiért, ami kimagasló minőséget jelentett. Idén meg mondjuk kapnak ugyanezért 10 millió dollárt de a minőség legyen ugyanakkora. Azért nem értem mert a több pénz jobb minőséget is jelent. Meg tudják fizetni e legjobb szakembereket, meg tudják venni a legjobb szoftvereket és számítógépeket. Szóval ez a spórolás miért jó Hollywoodnak? Ha csökkentik a költséget akkor jön a rosszabb minőség és azt bizony a néző észreveszi.

Kapzsiság, és mert megtehetik. Ezt ugyanazért csinálják így, amiért a nagy franchise-okba adnak hatvan misit és csinálnak belőlük jó nagy trágyát (lásd: Aliens vs Predator filmek...).

Hozzászólás ideje:

Lucast ismerve képtelenség, hogy ennyi veszteséges részleg lett volna a cégében. Pont nála, aki mindig takarékoskodni próbált? Érdekes dolgok lehetnek itt a háttérben.

Ami így utólag egyébként még érdekes: miért akart Lucas az összes cégétől megszabadulni és miért akarta mindet egyetlen vásárlónak lepasszolni? Hol volt az megírva például hogy akinél az SW filmkészitési joga van ott kell legyen például az ILM? Miért nem tartott meg magának még ezt-azt? Nehéz ilyen messziről okosnak lenni, de nem lepne meg ha Dzséjt jól számolna és Lucas tényleg pont a legjobb pillanatban lépett volna ki a birodalma mögül.

 

Köszi a választ. Nagyjából akkor arról van szó hogy ugyanolyan minőséget kell megcsinálniuk olcsóbban mint eddig? Viszont ezt tényleg nem tudom hogyan gondolhatják a nagy stúdióknál. Mondjuk 5 éve fizettek 20 millió dollárt az ILM-nek egy film effektjeiért, ami kimagasló minőséget jelentett. Idén meg mondjuk kapnak ugyanezért 10 millió dollárt de a minőség legyen ugyanakkora.

Nagyjából erről van szó. Ami az ILM mellett szól: mivel messze nekik van a legnagyobb gépparkjuk olyan filmekben is részt vesznek sokszor, amiket eredetileg nem is nekik szántak. Tipikus példa a Gyűrűk Ura - Király visszatér: eredetileg a WETA csinálta volna az egészet, de annyira túllépték a határidőket, hogy muszáj volt rácsörögni az ILM-re, hogy segítsenek már be. És egy rakás ilyen van, ami miatt az ILM-nél állandóan dolgoznak a gépek, plusz ők tényleg minden évben több brutál nagy költségvetésű filmen is dolgoznak, amikből azért csak csurran-cseppen valami.

Az idei évben például szinte kizárólag ők heggesztik Del Toro megalomán filmjének a Pacific Rim-nek az effektjeit, ami a pletykák szerint több mint 200 millió dollárból készül. Ahogy ők csinálják a Walt Disney horribilis, 250 milliós (!) büdzséjű westernjét is a The Lone Rangert is.

Laikusként azt gondolnám, hogy az ilyen projektek azért csak bebiztositják a jelenlegi poziciójukat. Aztán hogy ez tényleg igy van-e az majd kiderül.

Hozzászólás ideje:

Egy dolog kimaradt mindenkinek, amit Lucas mondott még tavaly a Disney felvásárkor:

 

" mivel hasonló felépítésű a két cég, ezért tökéletesen illeszkednek egymáshoz."

 

Számomra ez azt jelenti, hogy nem telnek majd el évek azzal, hogy a Lucasfilm integrálódik a Disneybe, hanem amelyik cég hasonló részlege erősebb az marad meg.

 

Tehét ILM, Skywalker Sound marad,

 

LucasArts megszünik fejlesztés egyebek átkerül a Disneyhez és valami hasonló átlalakítás (ha nem is megszüntetés) várható a Lucas Animationnál és a Lucas Licensignél is.

 

Nyilván nem fogja egy cégnél két különbüző "osztály" ugyanazt csinálni.

Hozzászólás ideje:

Ha akarják, bármikor. Hadd ne soroljam, hogy az eddigi kaszák/törlések/megszüntetések/elbocsátások közül hányra mondták sokan, hogy úgy se merik meglépni. S mégis. Amúgy szvsz meg inkább csak legfeljebb az EP6 utáni időszakot írják újra. A teljes rebootnál nehéz lenne Obi/Maul/Fett/Solo meg ki tudja milyen pluszfilmeket csinálni.

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Nem a filmekre írták a rebootot! :D Csak azt fejtegette az író, hogy a TCW megszüntetése, az LA megszüntetése, az LFA megszüntetése a Disney szempontjából az EPVII előtti reboot, így nem zavarja semmi az új terveket....hogy tisztára törölték a padlót és kukázták a felesleges dolgokat. Ennyi.

Szerkesztve: - Zééé
Hozzászólás ideje:

Egy magát kirúgott izé, leépített LFL alkalmazottnak mondó tag egy korábban tervezett sorozatról osztott meg pár infót az imdb-n. Remélem csak supershadow nyomdokaiba szeretne lépni, s csak fék az írás :clap2:

Ha ez lesz az új sorozat, kiábrándulok a Star Warsból. Méghogy Skyguy Bonteri meg Luke 'Shade' Skywalker, omg :cry: :cry: :cry:

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Én elolvastam, nem annyira baromság, de a címe rettentő idétlen; Reklamáció...broáf.

 

Aki fáradt átrágni magát rajta annak a lényeget összefoglalom.

 

A TCW idején, illetve a 66os parancsot követően fennmaradt egy Jedi enklávé, ahol lovagokat képeztek már a Birodalom idején...persze mindezt titokban. Miután a 2. Halálcsillagot felrobbantották, az ottani mester kiegészülve a lovagjaival megtámogatta az újjászerveződött Köztársaságot, amiben a Lojalisták és az Unió vivja a harcát. Nem nehéz kitalálni, hogy a Lojalisták a Birodalom és a történet elején a frakciók éppen tárgyalnak Coruscanton, mikor is rajtuk ütnek fekete páncélt viselő droidok. A Köztársaságot Mon Mothma irányítja, de Leia is fontos poziciót tölt be. Szóval a tárgyalást megzavarják ezek a robotok és a jediken a feladat, hogy a rejtélyes támadók kilétét felfedjék. A nyomozás a 1313 szintre vezeti őket, ahol is rájönnek, hogy az ébredező erő egy ősi robotsereget hívott életre és így a támadó robotok tulajdonképpen nem más, mint az erő bábjai. És itt indul a történet....nagyjából.

Szerkesztve: - Zééé
Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Közben lehozták az theforcenet és starwarsunderworld oldalak is.

 

Az alapsztori vázlatán kívül nekem az egész broáf, csak nem találtam olyan smileyt :)

- Önreplikáló droidok :pfff:

- Az enklávé a Crelyth bolygón maradt fenn, aminek a neve nagyon hasonlít a Crelythiumn rendszerhez, ami meg a Mortis trilógiához kapcsolódik. :nana:

- Luke meg eltűnik 15 évre és Zorroként járja a galaxist és megvédi a gyengéket :pfff:

- A jedi mester neve feltűnően hasonlít Ahsokáéra (Evyn Aoka), a padawanja neve meg utal Anakinra (skyguy) (Sky Bonteri), aki meg úgy tűnik Ahsoka és Lux gyermeke. :hmm:

- Az UIL-t egy chiss vezeti (mint Thrawn az EU-ban)

- Lando lánya meg Han mása, csak neki nem wookie társa van, hanem egy talz.

 

Nem sok a véletlen? Mintha egy rossz fanfiction lenne összegereblyézve pár dolgot sok helyről.

Szerkesztve: - gunji
Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Tuti, hogy nem igaz. Nagyon-nagyon-nagyon hihetetlenül (de legalább nem teljesen borzalmasan) hangzik.

Azonban emlékeztek még, amikor azt hiszem Tibur szállította az első híreket a TCW-ről? És persze milyen reakciók követték, és kiderült, hogy igaz :)

 

És természetesen, köszi a fordítást és az összefoglalást!

Szerkesztve: - Brodie
Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Tuti, hogy nem igaz. Nagyon-nagyon-nagyon hihetetlenül (de legalább nem teljesen borzalmasan) hangzik.

Azonban emlékeztek még, amikor azt hiszem Tibur szállította az első híreket a TCW-ről? És persze milyen reakciók követték, és kiderült, hogy igaz :)

 

Ez nagyon igaz...! Ha valaki sok éve azt írta volna:

 

- Gyerekek, lesz egy animációssorozat, amiben Anakin mester és tanítványa van, Obi szerelme Mandalor hercegnője, Maul fel fog támadni és lesz 2 testvére, lesznek továbbá boszorkányok akik varázsolnak majd és kiderül, hogy Maul anyja is egy ilyen boszorkány. Lehet ezt ragozni a végtelenségig.

Szerkesztve: - Zééé

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.