Ugrás a kommentre

A Walt Disney megvette a Lucasfilmet!


Ajánlott hozzászólás

Hozzászólás ideje:

Remélem igazad van. Ez lenne a legjobb.

 

A legrosszabb eset talán ez lenne: Iger nézi a filmeket, előtte egy halomban a prequel utálók vaskos kifogásai és ezeket elemezgeti, jegyzetelgeti, hogy mit hogy kéne csinálni. Esetleg, hogy kéne majd egyszer rebootolni az előzménytrilógiát..

:para::shocked::(

De remélem nem ez a helyzet.

Hozzászólás ideje:

Donát: Szerintem ekkor már le volt zsirozva a sequel trilógia meg hogy miről fog szólni, hisz Lucas már Iger jegyzetelgetése elött egy évvel elárulta például Hamilléknak hogy lesz következő trilógia. Inkább a lehetséges spin-offok ötletei gyüjtögethette... még adná magát, hogy a merchandise lehetőségeket vadászta, de abban a Lucasfilm olyan átfogó munkát végzett, hogy aligha találhatott egy Saga-nézés során új ötletre. Esetleg hogy miből lehetne jó vidámparki látványosság? Ez az egyetlen terület amit a Lucasfilm nem fedett le. Mivel a filmkészités kreativ részét nem ő végzi talán ez lenne a logikusabb.

Hozzászólás ideje:

Szerintem ebből a szövegből származhat a félreértés. Ebben az áll, hogy Iger tavaly ősszel megnézte a hat filmet egybe, de -igy a szöveg- természetesen már látta őket korábban:

 

One weekend last October, Robert Iger, chief executive officer of Walt Disney (DIS), sat through all six Star Wars films. He’d seen them before, of course. This time, he took notes.

 

LINK

Igen, volt egy olyan sejtésem, hogy esetleg nem teljesek az emlékeim. Így elnézést kell kérnem a túlzásért és a ferdítésért.

  • 3 héttel később...
Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Fél OFF:

A Disney ámokfutásait ebben a topikban szépen összegyűjtöttük, tehát..

Csak hogy nyoma legyen itt is:

:(:fuck2::fuckoff:

Bő harminc évvel megnyitása után a LucasArts bezárja kapuit. A leginkább Star Wars-játékokra összpontosító stúdió műhelyeiben a messzi, messzi galaxisban játszódó stuffok mellett olyan klasszikusok születtek, mint a Monkey Island-sorozat, a Zak McKracken vagy a Day of the Tentacle: ezeknek immáron nem lesz folytatása, legalábbis nem házon belül, ugyanis a Lucasfilmet és annak leányvállalatait - többek között a szóban forgó LucasArtsot - felvásároló Disney vezetősége úgy döntött, hogy a cég működése túlságosan költséges, bevétel tekintetében túl nagy a kockázat, úgyhogy innentől kezdve inkább külső cégeknek adják el a készülő filmekhez kapcsolódó licensz-jogokat.

Időközben megerősítették, hogy az egész csapatot szélnek eresztették, és a folyamatban lévő fejlesztéseket - a Star Wars: First Assaultot és a Star Wars 1313-at - leállították. SOKK!

Szerkesztve: - JakeSully
Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

A mai nap a gyászé...viszlát LucasArts. :(

 

http://aeonflux.blog.hu/2013/04/03/a_disney_bezarja_a_lucasartsot

 

http://www.theforce.net/latestnews/story/Disney_Shuts_Down_LucasArts_150959.asp

 

Szerk.: A következő a LucasFilm lesz! Az se csinál semmit, szükségtelen kolonc. A Disneyt csak az ILM érdekli, ez itt a lényeg, nem a Star Wars franchise. Mondjuk az LA évek óta nem gyárt játékot, csak kiadó. A TFU alatt is licenszelt motor kalapált....talán az volt az utolsó házon belüli nagyobb project. De akkor is fuck!

Szerkesztve: - Zééé
Hozzászólás ideje:

Az biztos, hogy az a cég ahogy Lucas felépítette, meghalt. Kérdés, hogy a helyén mi lesz.

Szomorú ez, nagyon szomorú... :(:cry:

Nemrég vette csak át a Disney a SW-t, de bőven nem az első olyan nap ez, amit a fanok fekete betűkkel kénytelenek feljegyezni. Új trilógia ide vagy oda, egyelőre erősen túlsúlyosabbnak érzem a mérleg negatív oldalát... És még az új filmekről is alig tudunk vmit, nehéz így bizakodónak lenni.

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

De azért van itt egy érdekes dolog is! Eddig a Disney nem kommunikálta a részlegek megszüntetésének az okát, ugyanakkor a LucasArt esetében direkt módon meg is jelölte, hogy a költségek miatt lépte meg a dolgot. Ebből a szemszögből nem tartom kizártnak, hogy a TCW-t is ezért kaszálta el és ha az nézzük, hogy a LFA is gyakorlatilag a megszünés határán (csak még nem lett hivatalosan szentesítve), nem nagy dolog kilogikázni, hogy a TCW is vitte a pénzt mint a fene....ráadásul ott volt az LFA miatt egy gigászi infrastuktúra, amit csak egy animációs sorozat nem tudott eltartani, ahogy a LucasArtsot sem tartja el az évi egy játéka.

Szerkesztve: - Zééé
Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Lucast ismerve képtelenség, hogy ennyi veszteséges részleg lett volna a cégében. Pont nála, aki mindig takarékoskodni próbált? Érdekes dolgok lehetnek itt a háttérben.

 

Korábban írtam, hogy a Disney bizonyosan más szorzóval számolja a hasznot. A TCW hozott mondjuk "x" nyereséget de a Disney számára csak az "x a négyzeten" minősül nyereségnek, az "X" az veszetség, mert nem ugorja meg a cégen belüli kvótát. Ahol én melóztam (gigamulti), ott is ez volt....kis nyereség nem volt nyereség, negyedéves tervet kellett teljesíteni és ha kicsivel is alatta voltunk (de hoztunk bevételt), akkor abban a negyedévben veszteségesnek minősíteték a részleget és valaki repült. Sajnos a nagyobb cégeknél nagyobbak az elvárások is a részlegek teljesítménymutatói felé.

Szerkesztve: - Zééé
Hozzászólás ideje:

Korábban írtam, hogy a Disney bizonyosan más szorzóval számolja a hasznot. A TCW hozott mondjuk "x" nyereséget de a Disney számára csak az "x a négyzeten" minősül nyereségnek, az "X" az veszetség, mert nem ugorja meg a cégen belüli kvótát. Ahol én melóztam (gigamulti), ott is ez volt....kis nyereség nem volt nyereség, negyedéves tervet kellett teljesíteni és ha kicsivel is alatta voltunk (de hoztunk bevételt), akkor abban a negyedévben veszteségesnek minősíteték a részleget és valaki repült. Sajnos a nagyobb cégeknél nagyobbak az elvárások is a részlegek teljesítménymutatói felé.

OFF

A TCW -re nem akarsz szavazni? Ma éjfélig lehet. Kapd össze az emlékeid. ;)

ON

Hozzászólás ideje:

A veszteségesség szerintem is kizárt, Lucas maga is elismerte, hogy ahhoz, hogy független maradhasson, kőkemény üzletembernek is kellett lennie. Jó lenne tudni, hogy mik a Disney távlati tervei, tágabb kontextusban talán a mostani elég drasztikus lépések miértjei is jobban érthetőek lennénk. Kiszervezni egyes projekteket esetleg nem tudom, mennyire érné meg nekik jobban, mint házon belül megoldani, de lehet úgy gondolják, hogy a készen kapott teljes csapatai munkái nem hozhatnak annyit, mintha pl. a SW-játékok jogait eladják egy nagy kiadónak (pl. EA).

Hozzászólás ideje:

A Lucasarts és a Sierra kalandjátékai töltötték ki a gyerekkoromat. :( Szomorú, hogy a Disney semmiféle hagyományt nem tisztel. Ez persze csak az egyik állomás a saga leépítésében. Túl nagy ár ez az EP7-ért cserébe...

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Totál ki vagyok akadva. :( Én is olyan kalandjátékokon nőttem fel, mint a Sam&Max, Day of the tentacle, Loom vagy a legendás Monkey Island 2. Nem értem, hogy ez most kinek is volt jó... :45: Nem is beszélve a rengeteg SW játékról. A kedvencem örökre a Jedi Knigt 2 : Jedi Academy marad. :rock:

Szerkesztve: - Platschu
Hozzászólás ideje:

A LucasArts elkaszálásánál az a meglepő, hogy eddig húzta. Rég volt már dicső fejlesztő fénykora, az utolsó maradéktalanul sikert aratott játéka a Jedi Knight 2: Jedi Outcast volt 2002-ben. Kiadóként sem remekelt, és egy jó ideje már licencelte a motorokat, vagy alapból kiadta a játékot más fejlesztőknek. Lásd az említett JK2, amit a Raven Software fejlesztett, az Empire at War, amit a Petroglyph Games, a Force Unleashed, amit közösen csinált a Krome Studiossal, az n-Space-szel, az Universomoval és az Aspyr Mediával. Még a Lego Star Wars szériát sem ők gyártották, hanem több stúdió (a Traveller's Tales, a Griptonite Games, az Aspyr Media, és a Giant Interactive Entertainment), vagy éppen a The Old Republic, amit meg a Bioware futtat, és ekkor már kiadóként sem volt önálló a LucasArts, hiszen ott volt mellettük az EA (de említhetném az elődjét, a Star Wars Galaxest, amit meg a Sony Online Entertainment dobott össze).

Arról nem beszélve, hogy Jim Ward távozása óta erősen romlott a LucasArts nívója, Howard Roffman, Darrell Rodriguez, Jerry Bowerman és Paul Meegan csak a szögeket verdesték bele a koporsóba. Ezt mi sem bizonyítja jobban, hogy 2010-ben az egyik legnagyobb ágyújuk, Haden Blackman lelépett. A helyére felvették Clint Hocking az Ubisofttól, két évvel később szintén nagyon sebesen távozott. Ráadásul 2010 szeptemberében a LucasArts dolgozóinak harmadát kirúgták.

Ehhez tegyük még hozzá a 1313 körüli érdekes szitut (idén kéne kiadni, de se kész játék, se sztori, se koncepció), amit a LucasArts már évek óta dagaszt, és máris láthatjuk, hogy a valaha igen szép napokat megélt fejlesztő és kiadó csapatnak már 2008-ban le kellett volna húzni a rolót (amúgy volt is róla szó, hogy a válságot nem fogják túlélni, de a Lego Star Warsok kihúzták őket a csávából).

2012-ben aztán még Meegan is elhagyta a fedélzetet, Kevin Parker és Gio Corsi vette át a stafétabotot, de ők már láthatóan csak azért voltak ott, hogy valaki bezárja a boltot. A LucasArts bezárása tehát már augusztusban látszódott (pletykáltak is róla, és akkor ugye még nem volt a Disney-jé).

Szóval technikailag megszüntetnek valamit, ami évek óta szinte semmit sem csinált és már 2008 óta dögrováson van. Ilyen kiadóra a Disney-nek nincs szüksége, az fix. Ezt ők is tudják csinálni, csak jobban. Mint ahogy csinálják is, egyszerűen kiadják licencbe a Star Wars és egyéb címeket (ahogy a LucasArts) és majd ők kiadják (ahogy a LucasArts).

 

Amúgy már csicseregnek a "jól értesült névtelen illetékesek," hogy a 1313 még mindig nem kapott kaszát, csak átkerül egy új fejlesztő csapathoz.

 

Amúgy puszta találgatás részemről, de a dolgokat innét távolról nézve megeshet, hogy Lucas nem véletlen időzített. A Lucasfilm és a LucasArts technikailag nem sok hasznot hozott, de legalább vitte a pénzt, a boltot az ILM tartotta el, de ahogy a múltkor Bomarr is mondta, a vizuális effekteket gyártó cégeknek manapság baromi rosszul megy (mondjuk nem tudom, hogy ebben mennyire érintett az ILM). Meg még talán a Skywalker Soundnak ment jól. Szóval lehetséges, hogy Lucas újra remek üzleti érzékről téve tanúbizonyságot időben megszabadult lassan elpusztuló cégeitől, és zsebre vágott még egy utolsó nagy összeget (bár van egy olyan sanda gyanúm, hogy a szerzői jogok, mint a Star Wars szellemi atyja, még mindig csengetik neki az "aprót")? Azért így kényelmesebb, mintha neki kéne lehúzni a rolót és szélnek ereszteni mindenkit.

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

A LucasArts elkaszálásánál az a meglepő, hogy eddig húzta. Rég volt már dicső fejlesztő fénykora, az utolsó maradéktalanul sikert aratott játéka a Jedi Knight 2: Jedi Outcast volt 2002-ben. Kiadóként sem remekelt, és egy jó ideje már licencelte a motorokat, vagy alapból kiadta a játékot más fejlesztőknek.

 

 

Ez egy nagyon szép elemzés volt, gratulálok :clap:

Szerkesztve: - Ody Mandrell
Pécsi! Az alsó [/quote]tagot ne töröld ki, mert akkor nem jó az idézet!
Hozzászólás ideje:

Ejnye Dzséjt, biztos nem ilyesmi áll a háttérben, hát nem figyelsz? Zééé már leírta a frankót, az ő multijánál is így volt, akkor a világ összes multijánál úgy van, hogy ha valami jól megy, de nem elég jól, azt bezárják. Ejj-ejj Dzséjt, több odafigyelés, az kéne neked.

 

Viccet félre téve, köszi, hogy valaki reális képet festett a dologról. Abszolút érthető a cég bezárása.

Hozzászólás ideje:

Dzséjt írása után már én sem akarom felakasztani a Disney fejeseit. Viszont mi az hogy a vizuális látványt létrehozó cégeknek nem megy manapság? Tömegével készülnek évente a látványfilmek amikre ha jól tudom két cég szokta fenni a fogát a WETA és az ILM, Biztos van több ilyen cég is de az előbbi kettő elég tőkeerős gondolom hogy a megfelelő embereket és gépeket, szoftvereket megfizessék. Szóval, szerintem pont manapság kéne dollármilliárdokat keresniük. Mi a hanyatlás oka?

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Ejnye Dzséjt, biztos nem ilyesmi áll a háttérben, hát nem figyelsz? Zééé már leírta a frankót, az ő multijánál is így volt, akkor a világ összes multijánál úgy van, hogy ha valami jól megy, de nem elég jól, azt bezárják. Ejj-ejj Dzséjt, több odafigyelés, az kéne neked.

 

Viccet félre téve, köszi, hogy valaki reális képet festett a dologról. Abszolút érthető a cég bezárása.

 

Bocs, de egy szóval nem írtam, hogy a Lucas Arts nem volt nyereséges....azt írtam, hogy szerintem az LFA nem volt nyereséges azzal, hogy egy brandet nyomott, vagyis egy animációs sorozat nem tarthatott el egy egész brigádot. Az LA esetében azt írtam, hogy nem gyárt semmit. Egyébként nem kell benyalni Dzséjtnek csontig! Én már ezer éve leírtam ezeket, de akkor mindenki fikázott. Érted? Ugye hogy érted....hát persze hogy érted! ;) Az első voltam, aki leírta, hogy mik fognak kaszát kapni. Ki is tüntetem magam egy Köztársasági aranymedállal, elveszem Csubitól. Ja, Ő nem kapott....eeej. :( Na, szóval ezeket a sértegetéseket lehet visszább venni.

Szerkesztve: - Zééé
Hozzászólás ideje:

Zéé, azért annyira ne legyél oda magadtól. Te mást sem csináltál, minthogy mindig a lehető legrosszabb jövőképekről beszéltél (szinte mindig - Hasbro) bármi felmutatható bizonyíték nélkül a saját "multis tapasztalatodra" alapozva. Az hogy mindez bejött: - egy jókora szerencse neked, hisz verheted a melledet, hogy igazad volt, pedig csak azt kellett tenned, hogy nekiülsz legépelni a lehető legrosszabb lehetőséget, - és balszerencse minden más SW rajongó számára.

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Amit gondoltam és leírtam, az rendszerint meg is volt támogatva néhány gondolattal, tehát elemeztem az eshetőségeket, nem pusztán magamat igazoltam, hanem leírtam, hogy mik lehetnek a háttérben. De ezen kár vitázni, mert szinte minden dolog fontosabb most ennél az életemben. Például holnap tankolnom kell, ami momentán nekem nagyobb gond, mint a kinek volt igaza dedózás. Az meg, hogy egyesek szemében van, akinek a szava szent, a másiknak meg szerencséje volt....hát izééé....aki így gondolkodik....inkább nem írom le, milyen ember.....de olyan mint a trágya, mert az egyiket az igazságért felmagasztalja, a másikat meg ugyanazért elintézi annnyival, hogy szerencséje volt. Pedig tudhatnád, hogy szerencse nem létezik. Te még fiatal vagy, de egyszer megérted, hogy mire gondoltam, ha majd az életben is tapasztalsz hasonlót, például egy munkahelyen. ;)

Szerkesztve: - Zééé
Hozzászólás ideje:

Igazatok van, örülni kell neki. Végülis mindent meg lehet magyarázni meg szépíteni.

Bocs, de ez gyerekes gyökérség. :facepalm: Senki se írta, hogy most aztán járjunk örömtáncot. De azért ne legyünk már olyan eszetlenek, hogy bezárnak valamit és a halálát kívánjuk annak, aki jogosan hozta meg ezt a döntést. Tessék szépen felfogni és elfogadni, hogy a Disney egy cég, nem jótékonysági intézmény, úgyhogy üzleti alapon, nem nosztalgia és hagyománytisztelet alapján dönt. A LucasArts nekik felesleges volt abban a formában, amiben évek óta volt. Kiadóként üzemelt, ráadásul akképpen sem remekelt. A Disney maga is kiadó és pár fokkal jobban csinálja. Sőt, nekik működő fejlesztő águk is van. Higgyétek el, ha a LucasArts még mindig az a híres-neves fejlesztőcsapat lenne, ami annak idején volt, máig működne. Nem az volt, öt éve lassan, hogy halálán van, hát hol volt öt éve a Disney?

Arról meg szó sincs, hogy ezután nem lesznek Star Wars (vagy a többi címük, mint a Monkey Island, vagy az Indiana Jones, utóbbi már tíz éve nem készült játékban a legos inkarnáción kívül, amit feltehetnek a polcra "ez is minek kellett?" címkével) játékok. Hiszen pont erről szól a cikk, hogy a LucasArts átalakul licenceléssel foglalkozó társulattá (ami technikailag már rég így van), és kiadják a játékokat más fejlesztőknek. Így a Disney nyer, mert kevés kockázattal hozhat nagy hasznot, a játékosok is nyernek, mert nem egy olyan cég fejleszti a játékokat, ami 2005 (Republic Commando) óta nem tudott önálló alkotást felmutatni. És a fejlesztők is jól járnak, elvégre egy nagy címet kapnak a kezük alá egy hatalmas kiadó pénztárcájával.

Ugyanúgy és ugyanabban a formában fognak megjelenni a Star Warsok és a többiek, mint eddig. Legfeljebb nem a LucasArts logója lesz az elején, de én még abban sem lennék biztos.

Szóval akkor most azon duzzogunk, hogy bezártak egy szakmailag és anyagilag is elértéktelenedett céget? Nem kell örömködni, de azért ne hisztizzünk már úgy, mintha valami nagy dolgot vettek volna el. Vagy mint ha valami hű de nagy változás legyen ezután. Bár ha leállnak a legokkal és nem lesz több Star Wars Kinect című förtelem, vagy Force Unleashed című túlkapás, hanem visszatérnek a gyökerekhez, ami anno naggyá tette a céget, azt elkönyvelhetjük nagy változásnak, csak azért meg nem értem, minek a sírás-rívás.

Pláne, hogy a LucasArts ezt az évet valószínűleg amúgy sem élte volna már túl (csak nézzétek vissza, hogy zuhant a kiadott játékok száma, tavaly már csak kettőt hoztak ki, az Angry Birds Star Warsot és a Star Wars Kinectet. Ez a két cím valóban felér egy X-Wing Alliance-hoz vagy egy Jedi Knight-hoz. :roll: Idén meg volt a 1313, aminek történetét leírtam (fix, hogy idén nem jelent volna meg). Szóval, azért ez is beszédes: 2009-ben még hét játékot dobtak ki különböző platformokra (a minőségüket most hanyagoljuk, mert az többnyire a banthapudut banthapudu jelige szellemében jellemezhető), 2010-ben semmit, 2011-2012-ben két játék, idén meg van egy kisebb botrányuk. Most jobb lenne azt olvasni, hogy a LucasArts csődbe ment, és kiárusítják a Star Wars és egyéb játékaik licencét? Aztán majd veszik a noname fejlesztők, mint a cukorkát. (Hasonló eset állt fenn év elején a THQ-val.) Most legalább egy anyagilag biztos lábakon álló cégnél maradtak a jogok, és biztos nem valami noname cégnek fogják kiadni a licenceket.

Szóval szerintem ezt a "bezárták a LucasArtsot" hírt érdemesebb elkönyvelni egy sajnálatos, de elkerülhetetlen esetként, egy borzalmas folyamat végeredményeként. Aztán reménykedjünk, hogy a Disney égisze alatt nem térnek vissza a '99-2002-es évek, illetve a 2008-2013-as évek, amikor a LucasArts egyet jelentett a béna játékokkal. Mert ha ezután is Star Wars Kinectek, Legok és béna TCW inkarnációk jelennek meg, na, akkor nem vagyunk kisegítve a vízből. De ha a Knights of the Old Republichoz, az X-Wing Allience-hoz, a Jedi Knight II: Jedi Outcasthoz vagy a Republic Commandohoz hasonló nívós címek jelennek meg (isten adná, ezek folytatásai), akkor én egy percig sem fogom siratni a LucasArtsot, ami évek alatt hagyta ledegradálódni a Star Wars címet.

 

Viszont mi az hogy a vizuális látványt létrehozó cégeknek nem megy manapság? Tömegével készülnek évente a látványfilmek amikre ha jól tudom két cég szokta fenni a fogát a WETA és az ILM, Biztos van több ilyen cég is de az előbbi kettő elég tőkeerős gondolom hogy a megfelelő embereket és gépeket, szoftvereket megfizessék. Szóval, szerintem pont manapság kéne dollármilliárdokat keresniük. Mi a hanyatlás oka?

Én sem tudok többet, mint amennyit Bomarr mondott szombaton (mondjuk ha jól emlékszem, te akkor még nem értél oda). Azt sem tudom, hogy ez a dolog érint-e olyan nagy cégeket, mint a WETA vagy az ILM (amúgy vannak más animációs cégek is szerte a világon, csak ennek a kettőnek a legjobb a PR-ja, azért hallani róluk, de ott van például az ADI, ami az Alien3 óta készít effekteket az Alien filmekhez). És a lényeg valami olyasmi, hogy elmaradnak a kifizetések, ők legyártják a spec. effekteket, a stúdiók meg késve fizetnek. Valami ilyesmi, de Bomarr erről többet tud, én még lusta voltam utána olvasni.

Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Ne vicceljetek már! Én írtam, hogy ennek örülni kell vagy Donát írt ilyet? Ugye, hogy nem! A taps annak szólt, hogy Dzséj jól leírta a lényeget... de én abban az írásban sem találtam olyat, amiben Dzséjt örömittasan táncol a boldogságtól. Ne vizionáljatok már olyat, ami nincs is!! Mindenesetre arra kíváncsi lennék, hogy mi lett volna a reakciótok akkor, ha Lucas maga szüntette volna meg az LucasArts-ot.

 

Zééé, dedózás? Igazad van, tényleg dedózás azon versengeni, hogy kinek van igaza... de te 10 esetből 10x le is írod, hogy mennyire húdekirály vagy mert most megint meg már újra és ismét milyen igazad volt. Ez szvsz sokkal nagyobb dedózás, de mindegy.

 

Utóiratként pedig csak annyit a Dzséjtnek való "benyalásról", hogy a NAGY FRANCOT! Én simán leállok vele vitázni, ha olyanom van, de most maradéktalanul egyetértek vele... ha ez neked csontig nyalás, akkor gratulálok!

Szerkesztve: - Darth Riddick
Hozzászólás ideje: (szerkesztve)

Valahogy én nem látom a cikkekben, hogy a 1313-t ne törölték volna.

Disney Shuts Down LucasArts, Cancels Star Wars 1313 And Star Wars: First Assault

Layoffs at LucasArts; 1313 and First Assault Cancelled

Ahogy az első cikk írja: 'A second source also told Kotaku this afternoon that the chances of Lucas licensing out 1313 are very slim. The odds are "effectively zero," the source said.'

 

Ezen csak átfutottam, vagy tényleg kimaradt?

Layoffs at ILM

 

Maradt még valami a cégből?

Szerkesztve: - gunji

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Írj hozzászólást most, és regisztrálj később. Amennyiben már regisztráltál, lépj be a fórumra és szólj hozzá a témához.

Vendég
Új hozzászólás

×   Beillesztett szöveg.   Illessze be egyszerű szövegként

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linked automatikusan beágyazódott.   Linkként jelenjen meg

×   Az előző tartalom visszaállítása.   Korábbi szöveg törlése

×   Nem illeszthetsz be képet közvetlenül. Töltsd fel vagy illeszd be URL-ből.

  • Jelenlévő felhasználók:   0 felhasználó

    • Egy regisztrált felhasználó sincs ebben a topikban.
×
×
  • Új tartalom hozzáadása az alábbi témákban...

Fontos információ
A webhely használatával elfogadod és egyetértesz a fórumszabályzattal.